וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בעולם הבידור: שרית חדד נפרדה ממנהלה אבי גואטה אחרי כ-25 שנה

16.6.2020 / 15:35

הזמרת נפרדה ממנהלה הוותיק, שגילה אותה והפך אותה לזמרת הים תיכונית המצליחה ביותר. "שרית רוצה לצאת לדרך עצמאית", מסר גואטה. חדד הוסיפה: "מודה על השנים המשמעותיות שעברנו יחד". גורם בתעשייה: "הם היו מודל לחיקוי"

בימוי: ברק איצקוביץ', צילום ועריכה: דייב שחר, תפקיד אורח: דלית רצ'שטר

הלם בתעשיית המוזיקה: לאחר כמעט 25 שנה נפרדת דרכם המשותפת של הזמרת שרית חדד ומנהלה ואמרגנה אבי גואטה. זהו אחד הקשרים הארוכים ביותר בין אמן למנהל במוזיקה הישראלית. "אחרי למעלה מעשרים שנה, שרית רוצה לצאת לדרך עצמאית ואני מאחל לה הצלחה רבה, אני תמיד אהיה כאן בשבילה", מסר אבי גואטה. שרית חדד הוסיפה: "את הדרך המשותפת שאבי ואני הלכנו ביחד אי אפשר לסכם ברגע. אני מודה על השנים המשמעותיות שעברנו יחד".

שרית חדד, אבי גואטה. ניר פקין
"הקשר של שרית ואבי היה מודל לחיקוי". חדד וגואטה/ניר פקין

אבי גואטה גילה את חדד כשהופיעה בחוף סירונית בנתניה כשהיתה בת 16. הוא התלהב ממנה והחתים אותה על חוזה הקלטות. מאז הוא הפך למנהלה האישי והיא הפכה לפרויקט חייו ולהצלחה הגדולה ביותר שלו. גואטה ניווט אותה להיות הזמרת המצליחה ביותר בז'אנר המסתלסל במשך שנים רבות. כמפיק ששיתף פעולה עם שמות גדולים רבים בתעשייה, התמקד גואטה בניהול אישי בחדד תוך שוויתר על ניהול הרבה זמרים וזמרות אחרים. חדד, מצדה, הקדישה לאבי את השיר "אתה תותח".

"לא ידוע על כסאח גדול ביניהם. שרית ואבי אמנם רבו אבל השלימו כל הזמן", אמר גורם בכיר בתעשייה. "מבחינה עסקית שרית ואבי כבר נפרדו בפועל במידה מסוימת, לה יש חברה בשם 'מיס מיוזיק' ולו יש חברה בשם 'רימברן'. כנראה שהם רצו לסיים כל מיני התחייבויות שהיו להם אחד כלפי השניה. זה המעוז האחרון של קשר בין אמן לאמרגן שהחזיק מעמד שנים רבות כל כך, אחרי הפרידה הגדולה והרעשנית של אייל גולן ובני פרץ, עומר אדם ואסף אטדגי ובעבר אלי בנאי וזהבה בן. הקשר של שרית ואבי היה מודל לחיקוי".

עוד בוואלה!

אלפים בהפגנה למען תעשיית התרבות: "המדינה זרקה אותנו. אנחנו מתרסקים"

לכתבה המלאה
שרית חדד, אבי גואטה. ניר פקין
"מבחינה עסקית שרית ואבי כבר נפרדו בפועל". חדד וגואטה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully