וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כן, חליתי. לא, אני לא מתה": נינט טייב מודה שנדבקה בקורונה

25.6.2020 / 11:43

המוזיקאית, אשר נמצאת בישראל, חושפת בפוסט באינסטגרם שנדבקה בקורונה: "תודה רבה לכל האנשים הטובים על הדאגה והאהבה. זה גרם לי לחשוב הרבה, אולי אכתוב ספר ביום מן הימים"

נינט טייב, שיר בחזרה/צילום ועריכה: דייב שחר, עריכה נוספת: אביב ארגז

המוזיקאית נינט טייב חושפת בפוסט באינסטגרם שחלתה בקורונה וכי השמועות על מותה היו מוקדמות. "כן, נדבקתי בקורונה. לא, אני לא מתה, תודה לאל", כתבה באנגלית. "תודה רבה לכל הנשמות הטובות על הדאגה והאהבה. זה גרם לי לחשוב הרבה, אולי אכתוב ספר ביום מן הימים". נינט הוסיפה גם כמה מילים בעברית: "הכל ממש בסדר, תודה לאל. הרבה גילויים מעניינים במהלך הימים האחרונים. אולי אשתף בהמשך. תודה רבה לכל החברים הנפלאים שלי ותודה גם לנשמות הטובות שמסתובבות שם. הכל אהבה".

נינט, אשר נמצאת בביקור מולדת ארוך בישראל שנכפה עליה בשל עוצר הטיסות, נחשפה לחולה קורונה מאומת. לאור זאת היא נכנסה עם בתה לבידוד, אך גילתה כי גם היא נדבקה בווירוס. נינט לא סיפרה בפוסט כיצד נדבקה ואיך היא מרגישה.

בימים אלו אפשר לראות את נינט מככבת לצד שלום מיכאלשווילי בסרט "מאחורי הדלת" של סיגל אבין במסגרת הפרויקט של HOT "במרחק מאה מטר" - סדרת סרטים קצרים על משבר מגפת הקורונה העולמית בהפקת "קסטינה". לפני מספר שבועות הוציאה נינט גם שיר חדש בשם FEEL THE BUZZ, שאותו היא כתבה באוקטובר 2019, לפני ימי הקורונה.

עוד בוואלה!

בבקשה, "הישרדות", אנחנו מתחננים: די עם ליטל סמדג'ה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully