וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבקשה, "הישרדות", אנחנו מתחננים: די עם ליטל סמדג'ה

24.6.2020 / 8:08

האמת היא שלא מעניין את ליטל מה מוסרי יותר או פחות בהתנהגות של אף אחד, כל עוד זה יוצא לטובתה. עם כל כך הרבה רגשי נחיתות וכה מעט מודעות, לא פלא שקשה להיות לידה ולשאת כל פעם מחדש את ההפיכה שלה לטרוריסטית מלאת שנאה שמאחלת לאנשים מחלות ומוות

ליטל סמדג'ה טוענת שחבריה לשבר מנדים אותה, מתוך "הישרדות", רשת 13

מה לא היה השבוע בהישרדות - בני ברוכים סוף סוף היה מצחיק כשנפלה לו במבת ענק על הראש (אולי הוא צריך לשקול לעבור מסטנד-אפ לקומדייה פיזית), סמיון הפסיד (או מכר) שלוש משימות, תלוי את מי שואלים, עדי ביטי הודחה לבקתה, קוז'י וישראל קיבלו חסינות, אלינה וליטל לא יכולות להצביע, השבטים השתנו. ואפילו עם כל זה, הדבר היחיד שמעניין אותי זה שליטל סמדג'ה תעוף לי מהעיניים. די, נמאס לי לראות אותה. סליחה, אני רוצה לצפות ב"הישרדות", לא להרגיש ב"הישרדות" - פחות מתאים לי לחוות טרור והפחדות בתכניות בידור - בשביל זה יש מהדורות חדשות, קורונה, סיפוח ולגיונלה.

הכל התחיל כשאסי ועידן החליטו לשלול הצבעה מליטל ואלינה ולתת חסינות לישראל וקוז'י, ושאחרי ערבוב השבטים ארבעתם מצאו את עצמם באותו שבט - אנטינג אנטינג, וצפויה להם מועצת שבט מעניינת מאד כשלשלושה מהם יש חסינויות וקולות כפולים ולשלושה מהם אין קול בכלל. נוספת לסמטוכה הזאת, עדי ביטי הפכה להיות הקול המכריע בבקתה. סמיון מנסה להדיח את ליטל, אסי רוצה להדיח אותו, ושניהם מנסים לגייס את עדי ביטי. אבל עם כל זאת, שבוע "הישרדות" היה 'שבוע ליטל סמדג'ה', ועד עכשיו הכל עדיין סובב סביבה.

ליטל סמדג'ה הישרדות. רשת 13, צילום מסך
גורמת לנו להרגיש שאנחנו ב"הישרדות". ליטל סמדג'ה/צילום מסך, רשת 13

הכל התחיל כשנלקחה ממנה זכות ההצבעה והיא הגיבה, כהרגלה, לא טוב. בלשון המעטה. אם הייתי רואה את התגובה שלה בלי הקשר, הייתי חושבת שקרתה טרגדיה בחיים האמיתיים שלה, ולא שמדובר במשחק - מעבר לזעקות החרם, הבדידות, הצביעות וכל הסופרלטיבים הקבועים, כעונש לקבוצה היא גם החליטה לקחת ממעט האורז שנותר ולהכין לעצמה במפגיע, ולאיים שהיא הולכת הביתה, כאילו למישהו אכפת. כשזה לא עבד היא שלפה את נשק יום הדין והחלה להסתובב על האי ולבכות. וכשזה לא עבד היא עברה לבכות על זה שאף אחד לא קם אליה לחבק אותה, וכמובן, על חרם והתעללות. ואז ישראל בא לחבק אותה, וליטל, שהצהירה שהיא לעולם לא תדבר איתו יותר, חזרה מיד להיות החברה הכי טובה שלו.

ערבוב השבטים השרירותי הנחית אותה באנטינג-אנטינג יחד עם ישראל ואסי, שם חזרה להרגיש בטוחה, באופן אירוני, דווקא בזכות המחווה הצבועה של העונה, מהאדם היחיד שבאמת היה חבר שלה ובגד בה - זה שהיא הצהירה חד משמעית שלא תחבור אליו יותר לעולם.

תגידו מה שתגידו על ישראל, יש לו חושים של חתולת אשפתות קטועת זנב - הוא יודע בול מתי להיכנס ומתי לצאת מסיטואציה, ולא בגלל שהוא אוהב את ליטל, את אסי או כל אחד אחר. פשוט מלבד הרגעים שבהם מתפלקות לו תגובות שקופות וצחקוקים של נבל בסרט גרוע, האיש גאון במציאת חן - ובעולם האמיתי היכולת למצוא חן היא ההישרדות האמיתית. תהיו בטוחים שבשנייה שהתנהגות מסוימת תפסיק לשרת אותו, הוא ישנה אותה בלי לעפעף. הוא השורד האולטימטיבי. המטרה היא ניצחון, ליטל היא האמצעי, והיא לא קולטת כלום.

עוד בוואלה!

עסק הביש: "טהרן" נכשלת היכן ש"פאודה" הצליחה בענק

לכתבה המלאה
הישרדות ליטל סמדג'ה. רשת 13, צילום מסך
קוז'יקרו הצבוע והקר מתפייס עם ליטל, "הישרדות"/צילום מסך, רשת 13

הרי בדיוק כמו שהיא מדברת עכשיו לקוז'י וירדן היא דיברה על ישראל עד לפני שנייה - גם לו קראה בוגד וצבוע, וגם אליו באה בדיוק באותן הטענות. דווקא הנאשם מספר אחת של ליטל, קוז'י, לא היה צבוע אליה מעולם, ואם כבר מדברים, גם היה מאד אנושי כלפיה - אפילו אחרי שניסתה להשחיר על אשתו הוא בא לחבק אותה ולהרגיע אותה, ולנסות לפתוח איתה דף חדש, ממקום לגמרי נטול אינטרסים - הרי הוא ממש לא היה צריך אותה, או את הקול שלה במועצה. גם סמיון, ירדן ועידן לרגע לא ניסו למכור לה איזו חברות טובה, אהבה, או חיבור דמיוני, בניגוד לישראל, שעשה את כל הדברים האלה, ועדיין - הוא זה שהיא אוהבת, והם אלה שהיא שונאת וקוראת להם צבועים. אה, סליחה, שכחתי - הם גם קרים.

תחליטי, יא אישה הזויה שכמותך - הם צבועים או קרירים ואשכנזים? את רוצה חברות מזויפת ומחוות גרנדיוזיות ריקות כמו של ישראל, או שאת רוצה את האמת? כי האמת היא שלא מעניין את ליטל מה מוסרי יותר או פחות בהתנהגות של אף אחד, כל עוד זה יוצא לטובתה ותומך באשליית כיתה ג' שהיא תקועה בה - שהיא שייכת לחבר'ה המקובלים. עם כל כך הרבה רגשי נחיתות וכה מעט מודעות, לא פלא שקשה להיות לידה ולשאת כל פעם מחדש את ההפיכה שלה לטרוריסטית מלאת שנאה שמאחלת לאנשים מחלות ומוות.

הישרדות ישראל אוגלבו. רשת 13, צילום מסך
השורד האולטימטיבי. ישראל אוגלבו, "הישרדות"/צילום מסך, רשת 13

זה נכון שיש רגעים שבהם מצוקה של אדם צריכה להתעלות על הכל, וצריך לבוא לחבק למרות הכעס, אבל זה ממש לא היה הרגע הזה. גם מי ישמע, איזו מצוקה. זה לא שהיא טבעה בים והם לא באו למשות אותה. וגם אז יש מצב שהייתי נותנת לה לבלוע קצת מים קודם. מצטערת, אני לא מרחמת עליה לשנייה. נהפוך הוא, אני חומלת על קוז'י וסמיון שצריכים להמשיך לשמוע את השיט שלה.

עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם האיש שהיה בכלא הפדרלי בארה"ב ושרד, יצליח לשרוד גם במשחק - האם הוא ידיח את ליטל וישתלט על האי, או שביטי תצטרף לאלינה המאכזבת ותחליט לסמוך על אסי בפעם השנייה? הלוואי שהבלתי ייאמן יקרה והבנות במשחק הזה סופסוף יבינו שהכוח האמיתי נמצא בחיבור שלהן אחת עם השנייה ולא אצל מנהיגי השבט. זה בדיוק כמו שסמיון אמר - "לא תמיד חייבים לרשום שם כדי להשפיע".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully