וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בנאי, נדב אבקסיס ומוזיאון הנגב: 5 המלצות לתחילת יולי

2.7.2020 / 0:00

אהוד בנאי יביא את צלילי אלבומו החדש והנפלא לזאפה ירושלים, נדב אבקסיס יגיע להצחיק אחרי פגרת הקורונה, ומוזיאון הנגב יציג עבודות של אמנים מהדרום שנעשו בתקופת הסגר - קבלו חמש המלצות לאן כדאי לצאת השבוע

יח"צ - חד פעמי

אהוד בנאי

המוזיקאי הענק אהוד בנאי הוציא באחרונה אלבום נפלא וכעת - אחרי שלושה חודשי קיפאון וסגר - הוא מביא את צליליו לבמות. לצד השירים החדשים ישיר כמובן משורר הבלוז הכנעני גם את שאר להיטיו מעשרות שנות יצירה פוריה. אסור להחמיץ.

מתי? 2 ביולי, 21:30

איפה? זאפה ירושלים

מה נשמע בבית

מוזיאון הנגב לאמנות פותח תערוכה חדשה המציגה עבודות אמנות שנוצרו במהלך תקופת הסגר של הקורונה ומבטאות את החוויות והרשמים של אמני הנגב ממה שהתרחש בביתם ובסביבתם. בתערוכה משתתפים למעלה מחמישים אמנים הפעילים ויוצרים בדרום עם מגוון של אמצעי אמנות: בצד ציור, צילום ופיסול יש גם עבודות הדפס ורישום, טקסטיל וקרמיקה, וידאו ועיצוב וגם תוצרים היברידיים מפתיעים כמו רקמה על מצה או רישום על נייר אפייה.

מתי? עד 8 באוגוסט

איפה? מוזיאון הנגב לאמנות, העצמאות 60, באר שבע

עוד בוואלה!

"זה לא בליגה של ליאם הפקות": דקל וקנין לא ינוהל יותר אצל אייל גולן

לכתבה המלאה
דניאלה מלר עטלף תערוכה מוזיאון הנגב לאמנות. יחצ,
דניאלה מלר, עטלף 2020, רקמה ומרקר על מצה. מתוך התערוכה/יחצ

נדב אבקסיס

אחד האנשים הכי מצחיקים בישראל חוזר סופסוף אל הבמות אחרי פגרת הקורונה שנכפתה עליו ועל כולנו, ובמופע הסטנדאפ שלו הוא צפוי לצחוק על הכול, כולל כמובן על עצמו.

מתי? 5 ביולי, 22:00

איפה? זאפה הרצליה

נדב אבקסיס. ניר פקין
אבקסיס/ניר פקין

ערבי קיץ בחצר תיאטרון נוצר

לאחר שלושה חודשי שיתוק, תיאטרון "נוצר" בבת ים חוזר החל מ-4 ביולי ועד סוף אוגוסט עם ערבי קיץ של הצגות, מוזיקה ובירה. את עונת הקיץ יפתח קונצרט של הרכב מיתרים ופסנתר בחגיגה של מוזיקה קלאסית באוויר הפתוח. בהמשך יתקיימו הצגות למבוגרים, הצגות לילדים, מופעים ואפילו קרקס.

מתי? 4 ביולי, 20:00

איפה? חצר תיאטרון נוצר, יצחק נפחא 2, בת-ים

ההצגה "דרקונים וזונות" של תיאטרון נוצר. דויד קפלן, תיאטרון נוצר,
ההצגה 'דרקונים וזונות' שתוצג אף היא בהמשך הקיץ/דויד קפלן, תיאטרון נוצר

טוויסט בעלילה

מאות שחקנים ואמני תיאטרון רחוב חוו פגיעה כלכלית קשה בעקבות משבר הקורונה. ביוזמת הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט, ישתפו פעולה עיריית ירושלים ועיריית תל אביב-יפו בתמיכה באמנים כשהערב בין 17:30 ל-21:30 יתקיימו במקביל בשתי הערים מופעי-רחוב, בהם ישתתפו כ-600 אמנים ושחקני תיאטרון-רחוב, שגויסו לטובת הפרויקט. בירושלים ינועו האמנים בין מדרחוב בן יהודה, נחלת שבעה, שוק מחנה יהודה, עמק רפאים. בתל אביב הם יתפרשו בשינקין, רוטשילד, דיזנגוף, שוק הפשפשים, מתחם התחנה ועוד ועוד.

מתי? 2 ביולי, בין 17:30 ל-21:30

איפה? רחבי ירושלים ותל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully