וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר החמרה במצבו: ליאור כלפון אושפז במחלקת קורונה

6.7.2020 / 22:35

יוצר ה"ווקה פיפל" וכוכב הסדרה "רמזור" אושפז היום בבית החולים "הלל יפה" בחדרה עם סיבוך של דלקת גרון, שיעול כבד וחום גבוה. מסביבתו נמסר כי הוא נמצא בהשגחה פרטית ובהכרה

צילום: רוני כנפו

(בווידאו למעלה: שר הבריאות אדלשטיין אומר: "ההגבלות שהטלנו היום - כדי למנוע סגר עוד שבועיים")

ליאור כלפון. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
השחקן ליאור כלפון/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

השחקן והיוצר ליאור כלפון אושפז היום בבית החולים הלל יפה בחדרה במחלקת זיהומיות א' (מחלקת הקורונה), זאת בעקבות החמרה במצבו הרפואי. מבית החולים אישרו את הפרטים.

כוכב "רמזור" לשעבר ויוצר להקת הבידור "הווקה פיפל" הגיע לבית חולים עם סיבוך של דלקת ריאות, שיעול כבד וחום גבוה. מסביבתו נמסר כי הוא נמצא בהשגחה פרטית ובהכרה.

רפי עגיב, סוכנו של כלפון, מסר: "ליאור הועבר לבית החולים הלל יפה להשגחה מקרוב, בבית החולים יש תנאים טובים יותר למעקב וטיפול במאומתי קורונה, זה מה שאפשר למסור כרגע כי אין מעבר לכך פרטים נוספים בשלב הזה. כחבר קרוב, שכן והסוכן של ליאור, אני מאחל לו החלמה מלאה ומהירה!"

כזכור, כלפון עדכן את עוקביו בעמוד הפייסבוק שלו לפני כשבוע כי נמצא חיובי לוירוס הקורונה. "לצערי זו לא בדיחה בכלל. אין כאן פאנץ' שמסתתר מלבד הפאנץ' בחזה שקיבלתי כשתוצאות הבדיקות הגיעו חיוביות". כלפון הבהיר כי מצבו השתפר והודה לעוקביו: "הייתי בגיהנום וחזרתי. אני מרגיש יותר טוב", כתב.

עוד בוואלה!

באנו לראות "טהרן" בגלל ניב סולטן, נשארנו בגלל "ההודי" מסיינפלד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully