וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיב המגיש כשאשתו העירומה חלפה מאחוריו בשידור חי?

30.7.2020 / 0:01

מגיש הטלוויזיה והשחקן פאביו פורצ'אט ראיין מביתו את הפוליטיקאי גיירמו בולוס במסגרת המיני סדרה שלו "פוליטיקה בשידור חי", כשאשתו חלפה לפתע מאחוריו עירומה כשרק מגבת עוטפת את ראשה

הרגע בו אשת המגיש עוברת מאחוריו בשידור חי - בעירום/@FabioPorchat)

העבודה מהבית ומפגשי הזום התכופים הציבו אתגר לא פשוט ליתר דיירי הבית, כשלא פעם הם נתפסו במראה מביך במיוחד חולפים מול המצלמה באמצע פגישה חשובה. מגיש הטלוויזיה והשחקן הברזילאי פאביו פורצ'אט הובך למוות השבוע כשבאמצע ראיון עם פוליטיקאי, חלפה אשתו ברקע כשהיא עירומה לגמרי.

פורצ'אט ראיין מביתו את המועמד לשעבר לנשיאות, גיירמו בולוס, במסגרת המיני סדרה החדשה שלו "פוליטיקה בשידור חי", שמועברת באינסטגרם שלו. הריאיון הופסק במפתיע כשאשתו של פאביו, נטלי, חלפה מאחוריו כשרק מגבת מונחת על ראשה לאחר שיצאה מהמקלחת. בסרטון שפורסם מאוחר יותר ברשת נראית נטלי מנסה להתכופף ולהתגנב מאחורי גבו של פאביו מבלי שיראו. לצערה, ניסיונה כשל וכל הצופים - כולל הפוליטיקאי - שם לב לפדיחה.

צפו בפדיחה:

המרואיין לא יכול היה לעצור את פרץ הצחוק שלו כשהבחין בנטלי חולפת מאחור והזוג הפסיק את השיחה הפוליטית הרצינית באותו רגע כדי להתייחס לדבר המביך שקרה שם. בולוס נשמע אומר: "מישהו חלף מאחוריך עירום". פאביו מיהר לספר לזוגתו שכולם ראו אותה והיא שואלת אותו: "מה? באמת ראו את זה?". פאביו השיב: "ברור שהם יכולים לראות, לגמרי, אפילו בולוס ראה". מביך ברמות.

ככה היא נראית עם בגדים:

הוא לא הכתב היחיד שהביך את עצמו למוות בשידור חי. הכתבת ג'סיקה לאנג שידרה קטע קצר מהמטבח שלה לחדשות SSN כשלפתע אביה נכנס לפריים כשהוא שם חולצה ורואים לו את כל הבטן. זו הגיבה בצרחות עליו בזמן שאמה מתעדת הכל.

צפו בקטע המביך שלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully