וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו: "אני מראה לאבא את החייזרים מההפגנות, זה מצחיק אותו"

3.8.2020 / 14:45

בנו של ראש הממשלה התראיין הבוקר ברדיו "גלי ישראל" ואמר כי ההפגנות "מבדרות" את אביו: "אני מראה לו לפעמים כמה קטעים נבחרים. זה מבדר אותו, זה נותן לו קצת כוח אפילו". התכנית עלתה לרשת והוסרה תוך זמן קצר, אלא שבעקבות הסערה התכנית הוחזרה לרשת

בווידאו: דיון בבית המשפט בבקשה להוציא נגד יאיר נתניהו צו למניעת הטרדה מאיימת/צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו התראיין הבוקר (שני) בתכנית "פתחי וזמרי בעם" בתחנת גלי ישראל, ובריאיון אמר בין השאר כי המפגינים נגד אביו הם "חייזרים" וכי ההפגנות "מבדרות" את ראש הממשלה. הקלטת התכנית הוסרה מאתר סאונדקלאוד שבו מעלה התכנית את הקלטותיה, והציוץ של חלק מדבריו נמחק מהטוויטר של גלי ישראל. בעקבות הסערה, התכנית הוחזרה לרשת.

נתניהו אמר בשידור: "זה מצחיק אותו, הוא רואה את המראות שכולנו רואים על החייזרים האלה בהפגנות, וזה מצחיק אותו, זה כמו בידור כזה. אני מראה לו לפעמים כמה קטעים נבחרים. דברים לא גסים מדי מההפגנות כי בכל זאת זה לא נעים אבל אתה יודע זה מבדר אותו, זה נותן לו קצת כוח אפילו".

עדנה מאור, מנכ"לית תחנת גלי ישראל, למה הורדתם מהרשת את הקלטת התכנית של פתחי וזמרי מהבוקר, בה ראיינו את יאיר נתניהו, ולמה הורדתם תימלול של חלק מדבריו של יאיר מהטוויטר של גלי ישראל?

"מאחר ולעיתים יש לציוצים נטייה להוציא דברים מההקשר שבו הם נאמרו ביקשתי להמתין עד שאשמע את הריאיון המלא. אנו שמחים שרדיו גלי ישראל ממשיך לעורר עניין".

אבל למה הקלטת התכנית כולה ירדה מהרשת והוחזרה רק אחרי הסערה שפרצה?

"תגובתי ברורה. זו החלטה שלי. אחרי שהאזנתי פעלתי להמשיך בשגרה".

בעקבות הסערה שהתעוררה בגלל הריאיון, כתב יאיר נתניהו בטוויטר בתגובה: "כשדיברתי על 'חייזרים' ב'הפגנות' השמאל בירושלים, התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב"מים, אלה שמתפשטים, אלה שמתחפשים לאיברי מין, אלה שמניפים שלטים עם גסויות, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן. יש יותר מדי כאלה וזה מצחיק. כל היתר בכלל לא מצחיק - ההסתה והקריאות המפורשות לרצח, שמתעצמות בהפגנות השמאל האנרכיסטי מיום ליום, ושוברות שיאים חדשים בעידוד תקשורתי בלתי פוסק. אני עדיין מקווה שהתקשורת תגנה את ההסתה הזאת".

עוד בוואלה!

כתם משטרתי: קל לדמיין את "מנאייכ" הופכת לסדרה בין-לאומית

לכתבה המלאה
יאיר נתניהו בריאיון לתקשורת אמריקנית - 11 יוני 2019. צילום מסך, צילום מסך
מצחיק את אבא. יאיר נתניהו/צילום מסך, צילום מסך

אתמול הורה בית משפט השלום בירושלים ליאיר נתניהו להסיר מחשבון הטוויטר שלו ציוץ בו פרסם את פרטיהם האישיים של ראשי תנועת "קריים מיניסטר", העומדת במרכז גל המחאה בבלפור. כמו כן, נדרש נתניהו להימנע מלהטרידם למשך חצי שנה. "אני קובעת כי ניתן צו למניעת הטרדה מאיימת האוסר על המשיב לפרסם כל דבר שיש בו כדי להטריד את המבקשים הטרדה מאיימת לרבות פרטים אישיים שלהם, אף אם ניתן להשיג אותם במאמץ סביר", קבעה השופטת דורית פיינשטיין.

בתחילת השידור נועם פתחי נשמע מלגלג על החלטת בית המשפט מאתמול. "בית המשפט פוסק בעניינו של יאיר נתניהו וקובע שמה שהוא עשה ברשתות היא הטרדה מאיימת (המגיש צוחק בעת אמירת 'הטרדה מאיימת' - ש"ב) שפרסם את שמותיהם וכתובותיהם של המפגינים נגדו". חוסר הכבוד לבית המשפט נמשך גם בתשובתו של יאיר לשאלת המגישים מדוע לא הגיע לבית המשפט. "לא צריך לשתף פעולה עם הטירלול הזה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully