וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב חדשות 13 שנדבק בקורונה הוא צביקה יחזקאלי

6.8.2020 / 14:48

צביקה יחזקאלי נמצא חיובי לקורונה, ולפיכך מגישי מהדורת חדשות 13, תמר איש שלום ואודי סגל, והפרשן הצבאי אלון בן דוד ייכנסו לבידוד עד יום שני. גם ח"כ נפתלי בנט ששהה ליד אותו כתב נכנס גם הוא לבידוד. יחזקאלי: "מצטער מאוד בשביל כל החברים שלי שייכנסו לבידוד"

תמר איש שלום נפרדת מעובדי חדשות 13 שפוטרו ולא מצליחה לעצור את הדמעות, במהדורה ששודרה ב-7 ביולי 2020/חדשות 13

ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, צביקה יחזקאלי, נמצא חיובי לקורונה, ולפיכך מגישי המהדורה המרכזית של חדשות 13, תמר איש שלום ואודי סגל, והפרשן הצבאי של החברה אלון בן דוד ייכנסו לבידוד עד ליום שני. הערב תחליף את איש שלום וסגל בהגשת המהדורה נגה ניר נאמן. גם ח"כ נפתלי בנט ששהה ליד יחזקאלי נכנס לבידוד.

יחזקאלי יעלה היום (חמישי) לשידור במהדורת חדשות 13 מביתו לדיווח השוטף, וצפויי גם להתייחס במהדורה לכך שנמצא חיובי לקורונה. יחזקאלי אמר לוואלה! תרבות: "לפני שבוע, ביום רביעי, קיבלתי הודעה להיכנס לבידוד מאחר ועברתי ליד חולה קורונה שאותו אני לא מכיר. נכנסתי לבידוד, ואתמול עשיתי בדיקה ויצא חיובי. לא מבין איך אני בלי תסמינים. אני מתכונן לשבוע נוסף ואחרון של בידוד. בגלל יום אחד כל החברים בערוץ ייכנסו לבידוד עד יום שני. מאוד מצטער בשבילם. אבל הכל משמיים והכל לטובה, קצת זמן איכות עם האני שלך. מקווה שלכולם זה יהיה חיובי. שבת שלום, בריאות, וטוב שאנחנו בארץ ישראל ולא בלבנון".

חדשות 13 בהגשת אודי סגל ותמר איש שלום. יח"צ,
תמר איש שלום ואודי סגל/יח"צ

מטעמו של בנט נאמר לוואלה! תרבות כי לפני שבוע וחצי שהה ליד אותו כתב כשלוש דקות, ולמרות ההערכה שלא נדבק הוא ליתר ביטחון הכניס את עצמו לבידוד מיוזמתו. "הבוקר נודע לי שלפני שבוע וחצי שהיתי מספר דקות ליד נשא קורונה", כתב בנט בטוויטר, "על כן ביטלתי את מה שתוכנן לי להיום, והכנסתי את עצמי לבידוד ביתי עד יום ראשון הקרוב. אין ולא היו לי שום תסמינים. שבת שלום לכולם".

מחדשות 13 נמסר: "החברה פועלת לפי ההנחיות וכל מי שקיבל הודעה ממשרד הבריאות או ישב בקרבתו במרחק שני מטר, על פי בדיקה פנימית שנעשתה אצלנו, יכנס לבידוד".

עוד בוואלה!

חזרנו בהתרגשות לדרייב-אין, רצינו לברוח, וגילינו שאנחנו לכודים במחנה צבאי

לכתבה המלאה
"בזהות בדויה" - צבי יחזקאלי. יח"צ, צילום מסך
"קצת זמן איכות עם האני שלך". צביקה יחזקאלי/צילום מסך, יח"צ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully