וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר הטוורקינג החדש של קארדי בי גרם לפציעות קשות

23.8.2020 / 0:01

השיר החדש של קארדי בי ומייגן דיי סטליון הפך תוך ימים ללהיט היסטרי וכוכב הרשת והרקדן בריאן אספרון כבר הספיק לאתגר את משתמשי טיקטוק בריקוד טוורקינג נועז ומורכב במיוחד לשיר. הוא הופתע לגלות שהריקוד המוגזם שלו פצע ושלח כמה נסיינים לבית החולים

טיזר לשיר WAP של קארדי בי/Atlantic Records

הלהיט החדש של קארדי בי ומייגן דיי סטליון, "WAP", ממשיך לעורר סערה ברשת. זה התחיל כשמעריצי קארדי בי מחו להוריד את קיילי ג'נר מהקליפ בטענה ש"כוכבת הטראש הלבנה" לא ראויה להשתתף בקליפ שכולו העצמה נשית של נשים שחורות. השבוע שוב הלהיט עלה לכותרות אחרי שהביא לפציעתם של משתמשי טיקטוק - פציעות כה חמורות שאחת מהן אפילו סיפרה שהובהלה לבית החולים כדי שהרופאים יחזירו לה את הברך למקום.

הפעם האשמה אינה מופנת כלפי קארדי ומייגן. הרקדן והכוראוגרף בריאן אספרון העלה את ריקוד ה-"WAP" שהמציא (בהשראת הקליפ) לטיקטוק. הוא כנראה לא חשב שינסו לחקות אותו - והמציא כוראוגרפיה סופר מורכבת הכוללת בעיטות גבוהות, שפגטים, טוורקינג ושאר פעלולים שהאדם הפשוט אינו באמת מסוגל לבצע. ברשת התעקשו ללמוד את הריקוד וביקשו מאספרון שישתף גם סרטון בהילוך איתי למעוניין. הוא עשה זאת בשמחה. רבים החלו לחקות אותו, ביניהם גם כוכב הטיקטוק צ'ארלי ד'אמליו.

מתוך הקליפ של קארדי בי ומייגן דיי סטליון לשיר WAP. Youtube, צילום מסך
מתוך הקליפ של קארדי בי ומייגן דיי סטליון לשיר WAP/צילום מסך, Youtube

הריקוד המסוכן של בריאן אספרון:

@besperon

NEW DANCE ‼️ This is our mood when @iamcardib posted our video on her instagram! @kltkatnat ##wap ##dance ##cardib

♬ WAP (feat. Megan Thee Stallion) - Cardi B

ובהילוך איטי:

@besperon

Reply to @sorschagael Here's the tutorial for my ##WAP dance! I wonder if @charlidamelio & @addisonre will do this ? Tag them and any other dancers!

♬ WAP (feat. Megan Thee Stallion) - Cardi B

מהר מאוד גילה אספרון שהסרטון שלו לא רק צובר לייקים - אלא גם פצועים. משתמשת הטיקטוק tonkatrace שיתפה את הניסיון האמיץ שלה לחקות את הריקוד ובטעות כמעט שברה לעצמה את הטלפון. מאוחר יותר פרסמה סרטון נוסף ובו סיפרה שיש דברים שהלוואי שהייתה יודעת לפני שניסתה את הריקוד: "לא תוכלו ללבוש מכנסיים קצרים או חצאית לפחות שבוע כי הרגליים שלכן יהיו מכוסות בחבורות", היא אמרה, "ואולי גם ייתפס לכן הצוואר".

הריקוד הכושל של tonkatrace:

וזה מה שהיה לה להגיד על זה:

הריקוד הכושל של טרייס ל-"WAP" הוא כלום בהשוואה למשתמשת הטיקטוק אליסון, @lib_bbbbbbb, שנחתה על הברך כשצילמה את עצמה רוקדת ונאלצה להתפנות לבית החולים כדי להחזיר אותו למקומו. הסרטון מסתיים בצילום שלה שוכבת באלונקה עם סד על הברך ועירוי בזרוע.

צפו באליסון נפצעת כשהיא מנסה לשחזר את הריקוד:

אספרון נתקל בסרטון של המשתמשת המסכנה והגיב בסרטון שלו צופה ומופתע. הוא כתב "כשהריקוד שיצרת בטיקטוק שולח מישהי לבית החולים". הכוראוגרף שאל גם אם מישהו אחר פצע את עצמו כשעשה את הריקוד וקיבל טונות של תגובות.

@besperon

##duet with @lib_bbbbbbb When the dance you made on tiktok sends someone to the hospital ? Anyone else injure themselves while doing this dance? ?

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

"שברתי את הגב כשעשיתי את זה", כתבה המשתמשת emily.chavezz. אחרת הוסיפה: "כן הייתי צריכה להחזיר את הברך שלי למקום. אנסה שוב מאוחר יותר". משתמשת נוספת כתבה: "המשכתי לקבל מכות יבשות בברכיים" ועוד אחת הוסיפה: "ניסיתי את זה ואני לא יכולה ללכת. הרגליים שלי בוערות". עוד משתמשת כתבה: "נראה לי ששברתי את הבוהן". אליסון בעצמה השיבה ואמרה שהיא מרגישה הרבה יותר טוב וכי הרופאים הצליחו להחזיר את הברך למקום והוסיפה "מעכשיו אתן למקצוענים לרקוד".

לפי דרישת המעריצים אספרון יצר מאז ריקוד קל יותר "יחסית" לשיר שמתאים לאלו שאינם גמישים ומוכשרים כמוהו. אם גל התגובות והסרטונים שהגיעו מהמעריצים לא הלהיבו אותו מספיק (והם בהחלט כן) - הרקדן כמעט התעלף כשגילה שקארדי בי, האחת והיחידה, חיקתה גם את הריקוד שלו.

קארדי בי מבצעת את הריקוד המסוכן:

@besperon

STILL CAN'T BELIEVE HOW BIG THIS DANCE BLEW UP!!!! @iamcardib I LOVE YOU SO MUCH!!!!!! ##WAP ##WAPDance ##cardi ##cardib

♬ original sound - besperon

לוחמת ה-MMA ואלרי לורד מדגימה איך עושים את זה נכון:

הנה עוד כמה שניסו:

הגרסה ה"קלה" יותר של אספרון:

@besperon

Reply to @ya_girl_kj This version was highly requested! Who's gonna try this one out? ##WAP ##WAPdance ##WAPchallenge @iamcardib @theestallion

♬ WAP (feat. Megan Thee Stallion) - Cardi B

והנה הוא מבצע את הריקוד בחוף הים:

@besperon

Imagine if this was the music video choreography ? Tag creators that you wanna see try this dance! @iamcardib @theestallion (dc: me) ##songofthesummer

♬ WAP (feat. Megan Thee Stallion) - Cardi B

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully