וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצי קארדי בי קוראים להעיף את קיילי ג'נר - "גונבת התרבות" - מהקליפ החדש שלה

10.8.2020 / 0:01

50 מיליון צפיות נרשמו לקליפ החדש של קארדי בי ומייגן דיי סטליון לשיר WAP, אולם הופעת אורח של קיילי ג'נר בקליפ עוררה סערה ברשת עם עשרות אלפי מעריצים מאוכזבים שקראו להסיר במידית את ג'נר "כוכבת הטראש הלבנה" מהקליפ שכולו שיר הלל לכוחן של נשים שחורות

טיזר לשיר WAP של קארדי בי/Atlantic Records

בחמישי האחרון שוחרר הקליפ הרשמי של קארדי בי ומייגן דיי סטליון לשיר WAP שצבר רק בסוף השבוע כ-50 מיליון צפיות ביוטיוב וזכה להמון תגובות חיוביות שראו בקליפ מסר של העצמה נשית בכלל ונשים שחורות בפרט. על אף ההתלהבות, מעריצים רבים של צמד הזמרות הביעו את חוסר שביעות רצונם מהשתתפותה בו של כוכבת הטראש, קיילי ג'נר. הם מאשימים את קיילי בת ה-22 בניכוס תרבותי, לאחר שיוזם העצומה הקורא להסיר אותה מהקליפ לאלתר ציין שהיא "גנבת תרבות" שלא ראויה להשתתף בקליפ שכולו העצמה נשית של נשים שחורות.

כוכבת הריאליטי מופיעה בקליפ לקטע קצר (ב-1:40), בו היא נראית צועדת במסדרון מעוצב כשהיא לבושה בהדפס מנומר. צופה ממורמר פתח עצומה ב-Change.org הקוראת להסיר את ג'נר מהקליפ, והביא עד כה יותר מ-47 אלף חתימות. בעצומה נכתב: "הקליפ היה מושלם, עד שראיתי את קיילי ורציתי לזרוק את הטלפון שלי". בעצומה ובטוויטר הביעו תמיכה בעצומה כשהאשטאג #NotKylie החל לצבור תאוצה. מעריץ כתב בתגובה: "היא גנבת תרבות שלא זוכרת אפילו מה גוון העור האמיתי שלה! תעיפו את גנבת התרבות הזאת!!!". מעריצה נוספת כתבה: "קיילי ג'נר פשוט מיותרת בקליפ הזה וזו הדרך הכי נחמדה שאני יכולה לנסח את זה". אחר הוסיף: "אז קארדי רצתה גיוון בסרטון, מגניב. אבל נתת לקיילי (האישה הלבנה) לקבל יותר זמן מסך והכרה מכל כוכבת אחרת שהתארחה בקליפ".

העצומה להסיר את קיילי ג'נר מהקליפ של קארדי בי. Change.org, צילום מסך
העצומה להסיר את קיילי ג'נר מהקליפ של קארדי בי/צילום מסך, Change.org

אחד המעריצים השתעשע ברעיון: "אם הן חיפשו לכלול אישה לבנה בקליפ, הם היו יכולים לבחור בקלות באן האת'וויי במקום בקיילי ג'נר". צופה נוסף כתב: "נהנתי מהקליפ של WAP, אבל מדוע קיילי ג'נר חייבת להרוס? אף אחד לא ביקש אותה". מעריצה של קארדי הביעה את אכזבתה: "הייתי מאוד מאוכזבת מההחלטה לארח את קיילי. העובדה שהיא מופיעה בקדמת הבמה ויותר מאשר נורמני קורדיי, לדוגמא, רק מוכיח שאישה לבנה תמיד מועדפת על כל אחת אחרת". עוד מעריצה הביאה תמיכה: "חיי שחורים חשובים, נשים שחורות חשובות. קיילי ג'נר לא ראויה להופיע בין הנשים השחורות האגדיות האלו".

קיילי ג'נר בקליפ לשיר WAP של קארדי בי ומייגן די סטליון. Atlantic Records, Giphy
על זה כל הרעש - עשר השניות של קיילי ג'נר בקליפ WAP/Giphy, Atlantic Records
מתוך הקליפ של קארדי בי ומייגן דיי סטליון לשיר WAP. Youtube, צילום מסך
מתוך הקליפ של קארדי בי ומייגן דיי סטליון לשיר WAP/צילום מסך, Youtube
מתוך הקליפ של קארדי בי ומייגן דיי סטליון לשיר WAP. Youtube, צילום מסך
חוטפות בראש בגלל קיילי ג'נר/צילום מסך, Youtube

קיילי טרם השיבה לסערה סביבה ושיתפה באינסטגרם סדרה של תמונות מאחורי הקלעים של הצילומים, כולל תמונה שלה יושבת לצד קארדי בי כשאמה, קריס ג'נר, נראית ברקע. גם קארדי לא התייחסה ישירות להיסטריה, אך אכן הגנה על קיילי כשניגשה לטוויטר כדי להודות לכל הנשים "בעלות ההשפעה" שהשתתפו בקליפ שלהן. היא כתבה: "אני רוצה להודות לכל אישה שלקחה חלק בקליפ שלי! העובדה שפיניתן זמן בלו"ז שלכן אומר הרבה עבורי! היה לי מאוד חשוב לכלול נשים שונות, מגזע שונה ומרקע שונה, אך גם עוצמתיות ובעלות השפעה".

אחד המעריצים הספיק מאז לערוך אותה מחוץ לקליפ ולשתף אותו ברשת, שם הוא זכה לתמיכה עם מעריצים רבים שהודיעו שמעכשיו זה הקליפ הרשמי של WAP .

צפו בקליפ בהשתתפותה של קיילי ג'נר:

והנה כמה מהתגובות הבולטות להופעה של גיילי ג'נר בקליפ:

תגובות להופעת האורח של קיילי ג'נר בקליפ של קארדי בי ומייגן דיי סטליון. TWITTER, צילום מסך
התגובה המתבקשת/צילום מסך, TWITTER
תגובות להופעת האורח של קיילי ג'נר בקליפ של קארדי בי ומייגן דיי סטליון. TWITTER, צילום מסך
וגם זאת/צילום מסך, TWITTER
תגובות להופעת האורח של קיילי ג'נר בקליפ של קארדי בי ומייגן דיי סטליון. TWITTER, צילום מסך
ואם כבר בחרו באישה לבנה, אז למה לא בבטי ווייט?/צילום מסך, TWITTER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully