וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרקיס נגד סטטיק ובן אל: "בנות חמות כמו עוגיות? זה המסר הלוהט שלכם?"

26.8.2020 / 20:35

הזמרת נרקיס פרסמה פוסט חריף על רקע האונס הקבוצתי באילת, שבו קראה להפסיק לתת יד לתרבות האונס. היא הדגימה את תרבות האונס במילים מהשיר "קוביות" של סטטיק ובן אל ומהשיר "רק בנות" של איתי לוי וסטפן: "אפשר לכתוב על אהבה ותשוקה בלי להוזיל אותנו"

צילום: ניב אהרונסון

(בווידאו למעלה: נרקיס ב"מופע בידוד" מיוחד לוואלה! NEWS במהלך תקופת הקורונה)

הזמרת נרקיס פרסמה היום (רביעי) פוסט בפייסבוק ובאינסטגרם בעקבות האונס הקבוצתי באילת שבו יצאה במילים חריפות נגד תרבות האונס. היא קרא להפסיק לתת יד לתרבות הזו, וטענה כי היא באה לידי ביטוי בין השאר בשירים של סטטיק ובן אל, איתי לוי וסטפן.

"30 גברים עמדו בתור לאנוס אישה, 30 גברים שהיו פעם ילדים, ששיחקו בארגז חול, ואז קרה להם משהו בדרך, משהו התקלקל להם מבפנים", כתבה נרקיס. "איך הגענו למציאות כזו שגופה של ילדה מזולזל ומושפל ברמה בלתי נתפסת? איך יכול להיות שנערה שיצאה לחגוג עם חברות חוזרת עם שריטה לכל החיים? אולי כי התרגלנו לאווירת פריצות מוגזמת וזילות גוף האישה?

"המדיה מפוצצת זילות של נשים - אישה היא חפץ יפה וזהו. התרבות הפרוצה מעבירה מסר לילד מעבר למסך שאישה היא גוף וזהו. תמיד - אבל תמיד - בקליפים, בפרסומות, בכתבות השער, הגבר - לבוש, הבחורה עם בגד ים זעיר - ספק בגד בכלל (...) צריך להפסיק לתת יד לתרבות האונס, צריך להפסיק לשדל בנות לרצות להיראות רזות, כמעט בובות בשביל להיות חלק מהמשחק.

"תפסיקו להחפיץ אותנו. "בנות חמות כמו עוגיות"? אתם רציניים? זה המסר הלוהט שלכם, סטטיק ובן אל?", כתבה וציטטה מתוך שירם החדש "קוביות", שהוציאו לפני כשבוע עם אנה זק. בנוסף תקפה את השורה "הזמנתי שף ואנטריקוט, בקבוקים בכמויות, לא יהיו פה חברים, אחי הזמנתי רק בנות" - מהשיר "רק בנות" של איתי לוי וסטפן. היא הוסיפה ותהתה: "מה המסר כאן? אפשר לכתוב על אהבה ותשוקה מבלי להוזיל אותנו. תפסיקו להעלות תכנים על גבול הפורנו שמעבירים מסר דפוק לנערות שהם לא מספיקות איך שהן, כדי להיות חלק מפנטזיה לא אמיתית שבסופה 30 גברים אונסים נערה אחת".

עוד בוואלה!

הגאווה, החרטה והדוד בצלאל אלוני: אלינור אהרון בריאיון אישי

לכתבה המלאה
נרקיס מופע בידוד. ניב אהרונסון, צילום מסך
די להחפיץ. נרקיס/צילום מסך, ניב אהרונסון

מטעם איתי לוי וסטפן נמסר בתגובה: "אנחנו דוחים בשאט נפש את ההשוואה המנותקת מהמציאות שבחרה לעשות הזמרת נרקיס ללהיט המצליח של איתי לוי וסטפן שכל כולו נותן במה אוהדת וחיובית למין הנשי. החברה הישראלית נדהמה כולה אל מול הדיווחים על המעשה האכזרי באילת, אנו מצטרפים לשיח החשוב של הימים האחרונים ומוקיעים כל התנהלות פוגענית ומביישת כזו".

מטעם סטטיק ובן אל לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully