וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקולי קאלקין חגג ארבעים ושיגע את הרשת - "עכשיו כולכם מרגישים זקנים ועצובים"

27.8.2020 / 11:18

כוכב "שכחו אותי בבית" חגג יום הולדת עגול עם הציוץ "רוצים להרגיש זקנים? אני בן ארבעים היום". הציוץ זכה למיליוני פברוטים ותגובות והוביל לציוצי המשך של כוכב "שכחו אותי בבית" - "הגיע הזמן למשבר אמצע החיים. למישהו יש רעיון בשבילי"?

מי שכח את קווין בבית? התעלומה של "שכחו אותי בבית" נפתרה/מערכת וואלה!

הרגע ממנו פחדנו הגיע: מקולי קאלקין, בו תמיד ראינו כילד פלא נצחי, נכנס לעשור החמישי בחייו. זה קרה אתמול (לפי שעון ישראל), וכוכב "שכחו אותי בבית" ציין זאת בציוץ שקרע את הרשת - "רוצים להרגיש זקנים? אני בן ארבעים. שמחתי לעזור".

הציוץ המקורי גרף לא פחות מ-1.7 מיליון פברוטים ומאות אלפי שיתופים ותגובות, והיד עוד נטויה. בתגובה לכך, הוסיף קאלקין שני ציוצים אחרים - "המתנה שלי לעולם היא לגרום לאנשים להרגיש זקנים. אני כבר לא ילד, זו העבודה שלי; "כיוון שאני בן ארבעים, אני חושב שזה הזמן להתחיל את משבר אמצע החיים. אני חושב להתחיל לגלוש. יש לכם הצעות"?

התגובות להכרזה של קאלקין נעו בין הלם, תדהמה והפתעה והן היו מהולות בהרבה הומור. רבים כתבו "לאאאאא", "לא יכול להיות!", ואחרים אף בירכו את ילד הפלא הנצחי. "מזל טוב, סבא", כתב אחד העוקבים, "השבוע הראיתי לאחותי הקטנה את 'שכחו אותי בבית' ואתה עדיין אדיר. אתה גורם לי לזכרונות טובים ולחיוכים במשך 30 שנה". עוקב נוסף בירך אותו בברכה "יומולדת שמח, בומר", עם עקיצה לגילו המתקדם. גם בישראל שיתפו עוקבים רבים את הציוץ של קאלקין תוך שהם מבכים את השנים שחלפו. העיתונאית לינוי בר גפן, לדוגמא, כתבה: "שכחו אותי בגריאטריה".

קאלקין, כזכור, פרץ בגיל עשר, כשכיכב בתחילת שנות התשעים ביצירת המופת "שכחו אותי בבית". כישרון המשחק ובעיקר הבגרות שלו הדהימו בזמנו את אנשי הצוות שעבדו איתו, וגם את הקהל והמבקרים. לאחר מכן כיכב בסרט ההמשך של הלהיט וגם ב"החברה שלי", שלאחרונה עלה בקטלוג של נטפליקס.

הקריירה הבוגרת שלו היתה פחות מוצלחת ולוותה בלא מעט סקנדלים, למשל בגלל הקשר שלו עם מייקל ג'קסון, אך בשנים האחרונות ראינו אותו פה ושם בפרסומות ובסדרות, ולראשונה מזה שמונה שנים הוא אף ניגש לאודישן לסרט - "היו זמנים בהוליווד" של טרנטינו. קאלקין לא התקבל לתפקיד אמנם, אבל מי יודע: אולי הציוץ שלו על הדף החדש בחייו הוא הסנונית שמבשרת על בוא האביב שלו.

עוד בוואלה!

צפינו שוב בסרט שריסק אותנו כילדים. הוא הרבה יותר עצוב ממה שזכרנו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully