וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן לא הגיע לגישור מול צעירות שתבעו אותו, התיק חוזר לבית המשפט

15.9.2020 / 22:30

פרסום ראשון: לאחר תביעה שהגישו שתי צעירות נגד אייל גולן בטענה להתעללות וניצול, הציעו עורכי דינו גישור והמתלוננות הסכימו. אולם לטענת גורמים המעורים בתיק, גולן עצמו לא הגיע לגישור, ולכן התהליך חוזר לבית משפט. ליאם הפקות: "ממליצים להימנע מהעלאת טענות כוזבות"

הזמר אייל גולן מופיע בעוזרת הקולית של אפל, סירי, כ"אייל הפדופיל"/צילום מסך

התפתחות בתביעה שהגישו שתי צעירות כנגד אייל גולן בטענה להתעללות וניצול: לאחר שעורכי דינו הציעו גישור והמתלוננות הסכימו לכך, גולן עצמו לא הגיע לגישור, ולכן התהליך חוזר לבית המשפט - כך נודע לוואלה! תרבות.

על פי גורמים המעורים בתיק, לאחר הגשת התביעה האזרחית, עורכי דינו של גולן הציעו את הליך הגישור. המתלוננות שתבעו אותו הסכימו להליך, ולטענת הגורמים, גולן אף התחייב לממן אותו. לדבריהם, בעוד שהמתלוננות הגיעו לישיבה אצל המגשרת, גולן ועורכי דינו לא הגיעו אליה, וגם לא למועדים אחרים שהוצעו על ידי המגשרת, ולמעשה לא תיאמו מועד חדש לגישור. לאחר מכן, המתלוננות הגישו בקשה למתן פסק דין בהיעדר הגנה. בית משפט הורה לגולן להגיש כתב הגנה עד 20 בספטמבר.

המתלוננות שהגישו את התביעה ועורכת דינן, רותם אלוני-דוידוב, מסרו בתגובה: "קיווינו שאייל יקח אחריות על מעשיו ויגיע לישיבת הגישור. לצערנו, גילינו שהוא ממשיך בפגיעה בתובעות, לא לוקח אחריות ולא מאפשר לתובעות לשים את הפרשה הזו מאחוריהן".

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "אנו ממליצים לכל טובי הלב להימנע מהעלאת טענות כוזבות ומניפולציות. האמת היא אחת - אנו ניצמד אליה בבית המשפט. מתוקף החלטת כבוד השופטת אילני הדיון מתקיים בדלתיים סגורות, ומשכך אנו מנועים מלהתייחס לנושא מעבר לתגובתנו זו. אנו מאחלים שנה טובה לכל בית ישראל".

אייל גולן בחזרות ליום העצמאות 2020. ניר פקין
עורכי דינו הציעו גישור, אבל גולן לא הגיע אליו - והתיק חוזר לבית המשפט. אייל גולן/ניר פקין

בינואר השנה הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה כספית נגד אייל גולן, נגד אביו דניאל ביטון, נגד צחי אסולין, נגד שני אנשים נוספים שבהמשך שמם נמחק מהתביעה, וכן נגד משטרת ישראל. היא הוגשה על ידי שלוש צעירות, שטענו לשורה של עבירות מין שלכאורה בוצעו בהן. לטענת שתיים מהמתלוננות בעת המעשים היו קטינות, מעריצות של אייל גולן, שביקשו בסך הכל להצטלם עם הזמר, ולכאורה עברו מסכת של התעללות וניצול.

בתביעה טענו המתלוננות כי "הועברו מיד ליד, כאילו היו לא יותר מחפץ חסר שם וחסר רגשות, והכל תוך ניצול מחפיר של מצבן הכלכלי, הנפשי והחברתי, ובידיעתה כי הערצתן לגולן תמנע את יכולת התנגדותן לניצול המתמשך שלהן".

נגד המשטרה נטען לשורה של מחדלי חקירה והתנהלות רשלנית בחקירת העבירות והעדויות שהיו בפניה. בכתב התביעה נטען כי חוקרי המשטרה העניקו יחס מועדף לנתבעים, בעוד שהמתלוננות לכאורה ספגו יחס מזלזל ומשפיל.

עוד בוואלה!

דורון טלמון: "יש החפצה מינית מטורפת בתרבות הישראלית"

לכתבה המלאה
אייל גולן. ניר פקין
המתלוננות ועורכת דינן לוואלה! תרבות: "לצערנו, גילינו שגולן ממשיך בפגיעה בתובעות, לא לוקח אחריות ולא מאפשר לתובעות לשים את הפרשה הזו מאחוריהן". אייל גולן/ניר פקין

בכתב התביעה נטען עוד כי גולן ניצל את כוחו ומעמדו כדי להביא צעירות לקיים איתו ועם חבריו מגע מיני גם בניגוד לרצונן. גולן, על פי כתב התביעה, ידע כי הצעירות יכירו לו תודה על עצם הזכות לשהות במחיצתו וידע כי יוכל לנצל הכרת תודה זו כדי להביאן לספק את מאווייו ומאווייהם המיניים של חבריו.

שלוש התובעות, המיוצגות ע"י עו"ד רותם אלוני דוידוב, שימשו עדות מרכזיות בכתב האישום שהוגש נגד אביו של גולן, דני ביטון, שהורשע בשורה של עבירות מין ובהן הבאת אדם למעשי זנות וצריכת שירותי זנות מקטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully