וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזמר במסכה": יש לנו הימורים מי הם הפטריה, השפירית והפופקורן

בן בירון בראודה

6.10.2020 / 7:50

אז אחרי שארבעה מפורסמים כבר איבדו את הראש (של התחפושת), כל מה שנותר לנו לעשות בתקופה הקרובה הוא לנחש מי מסתתרים מתחת לתחפושות של התרנגול, השפירית, החסידה, השור, היעל, הפטרייה, הדרקון, הפלאפל, הפופקורן והמלפפון החמוץ. אלו ההימורים שלנו - מוזמנים להגיב

פרומו הזמר במסכה/קשת 12

"הזמר במסכה" של קשת 12 היא ללא ספק המרענן הרשמי של עונת הסתיו. נכון, באותה המידה היו יכולים לקרוא לתקופה הזאת בשנה גם עונת החורף, הקיץ או האונאגי, כי בינינו - השנה לאף אחד מאיתנו אין באמת חיי פנאי, אבל זה לא משנה את העובדה שמדובר בשעה של פאן טהור פעמיים בשבוע (בינתיים). לא הכל מושלם ב"מסכה". מהפרק הראשון הצפייה בה מלווה בתחושה קלה של "היי, הטלוויזיה שלנו נדלקה בטעות על הערוץ האיטלקי ועוד שניה נכנסת מורן אטיאס בשמלה צמודה ותתחיל לרקוד עם רוברטו בניני וצ'יצ'ולינה מחופשת לבננה", אבל כשהחיים מחלקים לך מגפה עולמית, לך תתלונן על דו קרב בין פלאפל לשפירית.

טל פרידמן (הקרמבו בת), ינון מגל (הקקטוס), גדי סוקניק (הדב) ו*ספוילר למי שלא צפה אתמול בערב* דביר בנדק (הכריש) - בניגוד לתחזיות המוקדמות (בעיקר שלי), המפורסמים שנחשפו עד כה מתחת לתחפושות ב"זמר במסכה" הם לא פליטי "היכל התהילה" בערוץ 24, אלא קבוצה של גברים חמודים בני ארבעים ומעלה שיש להם רוח ספורטיבית וזמן בין פרויקטים. אגב, בגברים חמודים אני לא כולל את מגל שעם כמות הפרשיות וההתבטאויות המביכות שלו בשנים האחרונות, היו עושים בחכמה בקשת 12 אם היו מוותרים על השתתפותו בתוכנית ומחליפים אותו בסוקולנט אמיתי.

זמר במסכה הזמר במסיכה. קשת 12, צילום מסך
רוח ספורטיבית. בנדק/צילום מסך, קשת 12

אז אחרי שארבעה מפורסמים כבר איבדו את הראש (של התחפושת), כל מה שנותר לנו לעשות בתקופה הקרובה הוא לנחש מי מסתתרים מתחת לתחפושות של התרנגול, השפירית, החסידה (בס"ד), השור, היעל, הפטרייה, הדרקון, הפלאפל, הפופקורן והמלפפון החמוץ. אגב, שמתם לב שבחירת התחפושות בעונה מרגישה כמו שילוב בין מאנצ' של אחרי ג'וינט להזיות במסיבת טבע? האם מדובר במסר חתרני באמצע הפריים טיים? מעניין.

חשוב לציין שסטטיק ובן אל, אופירה אסייג וצדי צרפתי (אלוהים, כמה שכיף איתו על המסך), עושים בינתיים עבודה גרועה להחשיד בניחוש המפורסמים אז אין ספק שאנחנו צריכים להרים את הכפפה ולהציע ניחושים משלנו. אחרי ששלוש תחפושות כבר הודחו מהמשחק ועם רייטינג שממשיך לשבור שיאים, השבוע החליטו לפצל את הקרקס לשתי קבוצות מתמודדים, זאת סקירת הדו-קרבים והרמזים של הביצועים שראינו השבוע.

עוד בוואלה!

המלאכותיות המצועצעת של "הזמר במסכה" משדרת ניכור, לא אנושיות

לכתבה המלאה

הכריש מול החסידה

הכריש שהתגלה כדביר בנדק ביצע בחינניות רבה את "Can't stop the feeling", אחד השירים היותר מעצבנים של ג'סטין טימברלייק, אם תשאלו אותי. בשולחן השופטים בחרו להתמקד ברמזים שנגעו לנהיגה במכוניות ספורט ובמונית והתעקשו שמדובר באלי אילדיס או טילטיל (בהתאמה), אך עכברי האינטרנט שהלכו ובדקו את הרמזים יותר לעומק היו יכולים לקבל מזמן כיוון לזה שמדובר בבנדק. זהותה של החסידה שניצחה בדו-קרב עם "שיר ללא שם" של יהודית רביץ, מעניינת הרבה יותר.

הרמזים החדשים על החסידה: מעבר לכיסוי הראש החב"דניקי שלה שרומז על דמות עם קשר מסוים לדת, השבוע הצטרפו גם משחק כסאות, משפטים כלליים על זהות ("תמיד ידעתי מי אני ומה אני"), ילדות בדרום, לוקר של בית ספר עם המילה "מטומטמת", תמונות של צופית גרנט, דן שילון ובראד פיט, הספר החולה המדומה של מולייר ונעץ על מדינה (מצרים?).

תנו לי לומר כבר עכשיו - למרות שהצ'ייסר (איתי הרמן), כתב את הרמזים, אגיד בזהירות שחלקם לא יהיו ברורים אפילו להורים של המשתתפים. השופטים הימרו על נרקיס, בת חן סבג, גלית גיאת ועדן הראל. מכל התחפושות החסידה היא אחת הקשות לניחוש, הקול שלה ללא ספק מצוין והיא גם לא נשמעת צעירה מאוד, ההימור שלי (נכון לעכשיו) הוא על גלית גיאת.

זמר במסכה הזמר במסיכה. קשת 12, צילום מסך
שני נשים מסתוריות. הפופקורן מול הפטריה/צילום מסך, קשת 12

הפלאפל מול השפירית

דו קרב האוכל בחרק. הפלאפל שר את "מסע" של אליעד בביצוע מקפיץ וסוחף אך לא כזה שגרם לחשוב שמדובר בזמר מקצועי - השירים כידוע מוקלטים מראש באולפן ומבוצעים על הבמה עם פלייבק. מולו ביצעה השפירית את "Toxic" של בריטני ספירס. לטעמי השפירית האלגנטית היא המבצעת הטובה ביותר של העונה עד עכשיו, לכן לא מפתיע שהיא גם ניצחה בדו-קרב.

הרמזים החדשים על הפלאפל: התמכרות לריגושים, ישיבה על ספת הפסיכולוג, הספר "מסביב לעולם ב-80 יום" (גם אני קראתי אותו אז לכו תדעו), שברון לב, חיים שנראים זוהרים מהצד, מאבק לשמור על תזונה נכונה וסדרות קלפים יורדות. השופטים הימרו על עומרי כספי, מייקל לואיס וליאור סושרד, כולן אופציות אפשריות אולי חוץ מכספי שנראה גבוה מכדי להיכנס לתחפושת. הבחירה בדמות הפלאפל והדיבור על תזונה גורם לי לחשוב שאכן מדובר בספורטאי אבל לא בכספי, אולי למשל במדליסט אולימפי שנסע מסביב לעולם (ב-80 יום) וחווה לא מעט אכזבות לצד הצלחות אדירות? אני הייתי מהמר על אורי ששון, מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו? רק הזמן יגיד מי צודק.

הרמזים החדשים על השפירית: הופיעה לראשונה על הבמה בגיל 16, הרגישה אבודה, התחברה עם מנהל שהזהירו אותה מפניו וממנו נולדו לה "רגעים משמעותיים". טוב, תרשו לי להתעלם לגמרי מהניחושים המגוחכים של פאנל השופטים - מירי נבו, אתי לוי וזהבה בן וילדת הפלא מוג'דה. הרמזים החדשים מתחברים לאלה מהתכנית הקודמת וכולם ביחד צועקים: רינת גבאי. מי שהתגלתה בגיל 16 בתכנית "סיבה למסיבה" עם רבקה מיכאלי, נולדה במקום שנחשב קשה (לוד) וסיפרה בתכנית "מחוברים" על היחסים המורכבים עם בעלה, מנהלה ואבי בנותיה - דורון מור, מסמנת וי כמעט על כל הרמזים. מעבר לזה, גבאי היא גם זמרת מעולה שמנסה כבר שנים לפרוץ לקהל המבוגרים וזאת הזדמנות מצוינת עבורה. בוא נגיד שנהיה מאוד מופתעים לגלות מישהי אחרת מתחת למסכת השפירית.

הפטריה מול הפופקורן

שתי הנשים המסתוריות של הקאסט. הפטריה הסגולה ביצע את "Ready to go" של להקת רפבליקה בעוד הפופקורן בחרה בבלדה קורעת הלב של ריהאנה "Stay". האמת? שני הביצועים היו לא רעים בכלל, לא יודע אם הייתי רוצה לשמוע אותם בספוטיפיי אבל אין ספק שלשתיים יש יכולות קוליות. הפטריה ניצחה בזכות ביצוע אנרגטי וקול צרוד ושלחה את הפופקורן להילחם על הצבעות השופטים והקהל.

הרמזים החדשים על הפטריה: ריקודי ג'אז, מגורים בשכונת פאר לצד ילדות קשה, אוטובוס ועליו המילה VIP, לב שבור (וגם כיסא שבור), בריחה לחו"ל להגשמת חלום ונעלי ריקוד. פאנל השופטים? הפעם אכזבתם יותר מתמיד. שירי מימון? שרון חזיז? מיי פיינגולד? אני עוד יכול להבין את החיבור לרוני סופרסטאר אבל הרמזים כולם צועקים מיכל אמדורסקי! כן, היא נולדה למשפחה אמידה, עברה ללימודי מחול בבודפשט, השתתפה ב"זוג מנצח VIP" ויותר מהכל - זה פשוט הקול שלה. אתם מוזמנים להשוות לשירים ביוטיוב ואיזה פאדיחות אם אני טועה.

הרמזים החדשים על הפופקורן: תחרותיות מגיל צעיר, ירי בחץ וקשת, אצטדיון מדיסון סקוור גארדן, ברבור, אצטרובלים והפרחת בלונים. מודה, מדובר ברמזים קשים ובקול שאולי נשמע מוכר אבל לא מרגיש כמו אף זמרת עכשווית שאנחנו מכירים. פאנל השופטים הציע את ג'ודי ניר מוזס (לא), דניאלה פיק (הפופקורן נשמעת מבוגרת ממנה) וניקול ראידמן (הייתה מתה לשיר ככה), אבל לי יש תיאוריה אחרת שמבוססת על חלק מהרמזים וקצת האזנה לקטעי שירה מפעם. אני חושב שמדובר בלא אחרת מאשר אורנה דץ! הברבור ברמזים מתייחס לריאליטי "המראה" שהיא הנחתה שהוא כזכור הגרסה הישראלית ל"ברבור", האצטרובל הוא הפרי של עץ האורן (כן, חיבור ממש תלוש) והירי בחץ וקשת מתייחס לשיר "קופידון" שאורנה ומשה דץ שרו בתחרות הקדם אירווזיון לשנת 87'. האם אני טועה? צודק? ניפגש בתכניות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully