וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוב חיי חייכתי והתחבאתי מאחורי דמות. הגיע הזמן שיידעו מי אני"

8.10.2020 / 0:00

השחקנית והזמרת רוני נדלר עומדת להשתתף ב"אהבה חדשה", הריאליטי החדש של רשת 13. בריאיון לוואלה! תרבות היא מספרת על הילדות הקשה, שברון הלב אחרי הפרידה מהחבר שהיה גדול ממנה ב-17 שנה והחשש לפני עליית התכנית: "ברור לי שאחטוף אש כי כל הזמן היינו על הקצה". ריאיון

פרומו לתכנית "אהבה חדשה", רשת 13/צילום: רשת 13

כשרוני נדלר קיבלה הצעה להשתתף כאחת הרווקות בתכנית "אהבה חדשה" (הערב, 21:30 ברשת 13), היא לא חשבה פעמיים לפני שנתנה תשובה חיובית. "הרגשתי שזה לא סתם מגיע בטיימינג הזה. אני רווקה בת 30, כל החיים שלי אני ממוקדת אך ורק בקריירה שלי כשחקנית וזמרת, תמיד העדפתי לעבוד מאשר לצאת לדייטים. והרגשתי שאם ההצעה הזו מגיעה, אז זה לא סתם. זה בדיוק הזמן לאהבה עבורי. אם יש לי הזדמנות לחוות חוויה - בין אם אמצא בה זוגיות ובין אם לא - לא אוותר על זה. ואפילו אם לא אמצא זוגיות, אולי אצליח להבין איפה אני טועה. זה דבר מדהים. זו הזדמנות שלא מקבלים כל יום".

נשמע שהפעם את נרגשת במיוחד, למרות שאת כבר שנים באור הזרקורים כשחקנית, כזמרת, ככוכבת ילדים.

"אני באמת מרגישה שהרבה פעמים במהלך החיים שלי, אנשים שהכירו אותי חשבו שהחיים שלי מושלמים. תמיד היה לי חיוך על הפנים, שמתי מסכה, ויצאתי לעולם. רוב חיי התחבאתי מאחורי דמות. עכשיו אני רוצה שיכירו אותי, שיידעו מי אני, מה החששות שלי, החלומות שלי, הפגמים שלי, התשוקות שלי. ופתאום הרגשתי שאולי זה הזמן שלי להראות מי אני באמת. כולנו הרי דמויות עגולות. שאלתי את עצמי מה יש לי להפסיד, הרי בסוף מתחרטים על דברים שלא חווים. מטרת-העל היא כמובן למצוא זוגיות, והבנתי שאולי זה הצ'אנס שלי כי אני לא בחורה שיכולה להכיר מישהו מהפייסבוק או אינסטגרם. זה פשוט פחות בשבילי".

לא להכיר מישהו דרך האינסטגרם, אבל מול פני האומה בטלוויזיה דווקא כן?

"בתכנית יש פסיכולוג שמתאים לי את הבחור שהכי מתאים לי. אני יודעת מה אני רוצה אבל לא מה אני צריכה. אם יש מישהו אובייקטיבי שיכול להתאים לי מישהו שנכון עבורי, יש לי פה הזדמנות לשחרר, לסמוך עליו וללכת אחריו בעיניים עצומות. לפחות אני אוכל ללמוד מזה. אגב, עצם זה שיש לך ייעוץ זוגי דווקא בתחילת התהליך, זה מאפשר לך להתגבר על הרבה יותר דברים שביומיום אולי הייתי מפספסת. אולי זוגות צריכים לאמץ את המודל הזה - טיפול בתחילת הקשר".

רוני נדלר אהבה חדשה. נוי דקל,
"שיידעו מה הפגמים שלי". רוני נדלר/נוי דקל

רוני נדלר גדלה בגבעתיים. אביה הוא מורה לפיתוח קול ואמה באה מתחום טיפולי האסתטיקה. בגיל שבע כבר התחילה להופיע בפסטיגלים ובהצגות ילדים ולאורך כל השנים סייעה בפרנסת המשפחה. "היו לא מעט קשיים כלכליים בבית, וכשההורים התגרשו כשהייתי בת 15, עברתי לגור עם אבא וזה היה סוג של הישרדות עבורי. הבנתי שאהבה לא מנצחת, הבנתי שגירושין זה פירוק של עסק כלכלי לכל דבר, והבנתי שאני צריכה לקחת אחריות ולעשות דברים שלא עשיתי לפני כן, כמו לנקות את הבית, לסייע בפרנסה. זו הייתה תקופה לא קלה עבורי והמפלט שלי מאז ומתמיד היה העבודה. זה היה הבילוי שלי". היא שיחקה בסדרות ילדים ובהצגות חנוכה, כיכבה בסרט "רוני והלהקה", בסדרת הרשת "רוני וחברים" ואפילו הוציאה כמה סינגלים.

נדלר מעידה על עצמה שלאורך השנים בקושי השקיעה זמן במציאת אהבה, וידעה שתי מערכות יחסים משמעותיות - אחת מהן עם מוזיקאי בן גילה והשנייה עם בחור המבוגר ממנה ב-17 שנים. "זו הייתה מערכת יחסית משמעותית עבורי אבל לא ראינו את אותו אופק ביחד. משכתי את זה הרבה זמן כי מאוד אהבתי אותו, אבל בסוף הבנתי שאין לנו עתיד וזה נגמר. לקח לי המון להתגבר ולצאת לדייט. לקח לי אולי שנה עד שפתחתי את הלב שוב. הלב שלי נסגר ולקח זמן לפתוח אותו. עכשיו אני מרגישה שהלב שלי הרבה יותר פתוח ואני מבינה שזוגיות זו עבודה ושזה אף פעם לא מושלם".

איזה בחור את מחפשת?

"אני מחפשת גבר עם רגליים עם הקרקע, שיהיה סופר אינטליגנטי, איש שיחה, עם לב טוב, נתינה, משפחתי, חם, שאפתן, כזה שלא נבהל בקלות, שיהיה סבלני כי לוקח לי זמן להיפתח, גבר-גבר שיידע לנהל משברים, עם שמחת חיים, הומור".

די נו, הגזמת.

"כן, אני מבינה שהגזמתי. אבל בתכל'ס, כשפוגשים את האחד, כל רשימת המכולת הזו לא באמת חשובה".

עוד בוואלה!

באטמן דה לה שמאטע: "יצאת צדיק" טבעה בחשיבות העצמית של חיים אתגר

לכתבה המלאה
רוני נדלר אהבה חדשה. נוי דקל,
"זוגיות זו עבודה". רוני נדלר/נוי דקל

איזה תגובות קיבלת כששמעו שאת הולכת להשתתף בתכנית הזאת?

"זה נע בין 'לכי על זה, זו חוויה של פעם בחיים, תחווי, תתרגשי', לבין 'אמאל'ה, זה יהיה בפריים טיים, אולי לא'?. אבל אני באמת בן אדם שקופץ למים. אני לוקחת סיכונים בכל דבר. גם בקריירה שלי. אני באמת מאמינה שאם נקרות בחיינו הזדמנויות, זה לא סתם וכנראה שאני צריכה לעבור את זה".

את לא חוששת מהאופן שבו תצטיירי בציבור? כולנו ראינו מה קרה למשל לאמיר או דנית מ"חתונה ממבט ראשון" שחטפו המון אש מהצופים.

"אני מודעת לזה שנחטוף אש. יש רגעים שאני יוצאת יותר טוב ויש פחות טוב, יש רגעים שאני טועה ויש שאני צודקת. בגלל שזו כזו חוויה עוצמתית, כל הזמן היינו על הקצה. אין אמצע. לכן זה מוציא דברים קצת יותר קיצוניים מאנשים. ברור שאני מכינה את עצמי נפשית, ואני לא יודעת אם אצליח. אולי פתאום משהו שם יחזיר אותי לחוויה הזו. אבל אני אשתדל להסתכל על התכנית, לומר 'זאת אני', לחיוב ולשלילה, תתמודדו".

ואני מתאר לעצמי שגם לא קלה החשיפה האינטימית הזאת בטלוויזיה. זו לא כמו כל חשיפה. זה בשעת דייטים, יצירת זוגיות, היכרות, אולי אפילו מעשים אינטימיים.

"זו החשיפה הכי גדולה שאפשר לדמיין. לא אשקר שהחשיפה הזו מבעיתה ואני מבינה עד כמה ככל שזה מתקרב. כשהייתי בצילומים, לא הבנתי עד כמה זה מפחיד. רק עכשיו אני מבינה שאחווה את זה שוב דרך המסך, זה מלחיץ מאוד. אני באמת לא הבנתי כמה זה חשוף".

לירון ויצמן. רפי דלויה, אביב חופי,
תנחה את הריאליטי החדש. לירון ויצמן/רפי דלויה, אביב חופי

לא מזמן סיימה נדלר לסיים סרט בשם "קבלו אותי" על התמודדות של בני נוער עם שונות. במקביל הופיעה עם המלחין והמוזיקאי גיל שוחט וגם המשיכה להופיע מול ילדים. לצד עולם הבידור היא נכנסה באחרונה גם לעולם הסטארטאפ - אחד שייך לה ובשני היא שותפה. "עמדנו לחתום חוזה, גייסנו סכום יפה ואז הקורונה הגיעה. אנחנו מחכים לחזור לזה כי אני מאוד רוצה לצמוח גם בתחום ההייטק והסטארטאפ".

את מעדיפה את עולם הילדים או המבוגרים?

"קשה לי עם ה"או או" הזה. אני רואה את עצמי משחקת, שרה ומנחה ועושה כל מה שאפשר. לא יודעת אם בתחום הילדים. זו הרי זה ביצה מאוד קטנה. אני אוהבת את העשייה שלי. אני באמת אוהבת ליצור. מה שמשך אותי בין היתר, מעבר לקהל הילדים שהוא הקהל הכי מדהים שיש, זה שאני יכולה ליצור תכנים שאני חושבת שהם איכותיים לילדים".

ומה החלום שלך?

"החלום הגדול זה להקים משפחה. זה הדבר הראשון. בקריירה, אני רוצה להמשיך להיות כל הזמן בעשייה שמספקת אותי, שמפרה אותי ושעושה לי טוב. עכשיו למשל בא לי להנחות תכנית, לשחק במחזמר גדול ולקבל תפקיד איכותי בסדרה".

את רואה בהשתתפות שלך ב"אהבה חדשה" מנוף לקריירה?

"אני לא באמת יודעת איזה אימפקט זה יעשה. אנחנו הרי בסגר, ואם יוצאים מהבית אז כולם עם מסכות, כך שאת האימפקט אני כנראה לא ארגיש מהרחוב אלא מהרשתות החברתיות. אני מקווה שאדע לקחת את זה למקומות הנכונים לי. אבל באמת כשהגעתי לתכנית הזו, ראיתי לנגד עיניי שיכירו לי בחורים בלי שאצטרך להתעסק עם זה, ומי יודע, אולי הם יתאימו לי. זו הייתה חוויה עוצמתית כי באמת לא ידעתי מה זה ריאליטי".

איך היה בתוך מתחם המגורים שם עם שאר הרווקות?

"שמע, היינו סגורות שם לגמרי. זה הרבה יותר הארדקור מ'חתונה ממבט ראשון' כי היינו חודש בלי טלפונים, בלי עולם חיצון, מצולמות 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. אתה כל הזמן מתעסק בנפש שם, בפן הזוגי, אתה כל הזמן עם עוד בן אדם. הבנות שהיו איתי הפכו להיות פשוט המשפחה שלי שם, האוזן הקשבת כשרציתי לדבר".

אז יש מצב שעוד כמה ימים כל המדינה תכיר את השם שלך?

"אני מבינה שזה הולך לקרות, אני עוד לא מרגישה את זה. אני מאמינה שאם נדבר עוד שבוע שבועיים, אוכל לענות על זה. כרגע אין לי מושג מה יהיה. לא יודעת איך להתכונן לזה. אני דרוכה ונרגשת ובקושי ישנה בלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully