וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתחלה שנאתי. ניסיתי להילחם. היום גם אני מכורה לפרסומת של רותם כהן

בני בן ה-6 חשף בפניי את "יפה לי בבית", הפרסומת לאייס. לאט לאט התחלתי לחבב. היום אני מכורה כבד. ואיך לא? המנגינה קליטה, המילים כיפיות, וכל רחשי התקופה מתעצבים שם לפנטזיה של סגר: בית עם גינה ובלי ילדים, פיקניק בחצר ואפילו גור של עיט. יש יותר טוב מזה?

במאי: דובי קליין, הפקה: חגית ברק, שי ורקר, עריכה: ניר חן, צילום: מערכת וואלה! NEWS

בהתחלה לא יכולתי לשאת את זה, ניסיתי בכל מאודי להילחם בזה, להתחמק מזה, לא להתעסק בזה. באיזשהו שלב התייאשתי. מתישהו הפסיק להיות לי אכפת - הפכתי אדישה לזה. זה כבר לא צרם לי כמו בהתחלה, אבל זה היה יותר מהתרגלות. התחלתי לאהוב את זה. כמו הצפרדע במים הרותחים מהמשל השחוק, קצת קשה לי לשים את האצבע על הרגע המדויק שבו היכתה בי ההבנה שאני אוהבת את שיר הפרסומת של רותם כהן לאייס.

זאת רק אני או שזה שיר פשוט מעולה? עזבו, אל תענו. תנו לי לשכנע אתכם. קודם כל הוא מדבר (או שר) את רחשי התקופה: אנשים סגורים בבתים ובהינתן שהמדינה אוסרת על כל מה שכיף בימים אלה - מסרט ועד הפגנה, לא נותרה להם ברירה אלא לסדר ולשדרג את הבית שלהם.

בקליפ, אותם רחשי התקופה מתעצבים לכדי פנטזיה של סגר: הגיבור (רותם כהן) מתגורר בבית עם גינה (!), ללא ילדים (תרחיש הסגר הכי טוב שיכול להיות), אך עם בת זוג מצודדת (עדן סבן) גם אם מעט מורידה ("חופר כל יום בבית"). הוא מתהלך לו כל היום בחלוק ונעלי בית, יש לו פנאי ללמוד טורקית, ולעשות פיקניק במרפסת והוא גולש באינטרנט בחיפוש אחר פריטים לבית בצבע זית. הוא אפילו אימץ גור של עיט!!! יש יותר טוב מזה? אז בואו אני אגיד לכם: אין יותר טוב מזה. זה הטופ של הטופ שאפשר לשאוף אליו במציאות חיינו הנוכחית והנראית לעין.

המנגינה קליטה ברמות הג'ורדליש, המילים פשוטות ומתחרזות בקלות והקמפיין מלווה בקליפ עם סטיילינג כמו של נועה קירל. לא פלא אם כן שהסיבה שנחשפתי לשיר היא בעקבות התמכרותו של בני בן ה-6 אליו. כמו כל הדברים הטובים, גם העונג הזה נולד בחטא (לא הילד) - בצוק העתים של הסגר המתמשך הזה הותרו כל הרסנים בביתי ולילדים ניתנה גישה חופשית ולרוב בלתי מפוקחת למסכים על סוגיהם.

עוד בוואלה!

באטמן דה לה שמאטע: "יצאת צדיק" טבעה בחשיבות העצמית של חיים אתגר

לכתבה המלאה
רותם כהן. יוטיוב, צילום מסך
עמוד ללב. רותם כהן בפרסומת/צילום מסך, יוטיוב

הם רואים מה שבא להם, מתי שבא להם. נטפליקס, ניק ג'וניור, דארק-נט, יוטיוב, הכול הולך. ביוטיוב הם פיתחו חיבה לסרטונים של צמד אחים קטינים בשם ולאד וניקיטה שמקדמים מרצ'נדייז של צעצועים במבטא רוסי כבד מאוד, לעתים גם בהשתתפות אמם המקריפה. ועוד לא הגענו לחלק הגרוע בכל הסיפור הזה, שהוא שחוץ מהתכנים הירודים האלה שבהם הם צופים ללא הגבלה, הם גם נחשפים לפרסומות אקראיות ביוטיוב. וככה הגיע רותם כהן ו"יפה לי בבית" לאוזניים שלי ומשם בסופו של דבר עמוק ללב.

מתישהו הילדים התחילו לזמזם את מילות השיר לעצמם כשהפרסומת התנגנה באקראיות, אחר כך הם התחילו לחפש אותו באופן יזום ואף חשפו חברים אליו (סליחה, אמא של גפן ואמא של מאי!), מפה לשם כל בני הבית יודעים את כל מילות השיר בעל פה וסרטון הפרסומת נעוץ בדף הבית של חשבון היוטיוב שלי לדראון עולם.

לא צריך יותר מהאזנה אחת או שתיים כדי להבין שהדבר הזה יותר מדבק מגילה גמליאל בבית כנסת בטבריה. אבל בימים אלה, זה כנראה הדבר הכי טוב שאתם יכולים להידבק בו.

  • עוד באותו נושא:
  • רותם כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully