וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו מלכה: גל גדות תפיק סרט על קליאופטרה ותככב בו

11.10.2020 / 20:31

הקורונה לא עוצרת את גל גדות: הכוכבת הישראלית יזמה הפקת אפוס על פי חייה של קליאופטרה, שהפך לסחורה חמה בהוליווד ונרכש בידי אולפני פראמונט. היא תככב בו, ופאטי ג'נקינס, שכבר ביימה אותה בסרטי "וונדר וומן", תביים אותה שוב

טריילר "וונדר וומן 1984"/יח"צ

אמנם הפצת "וונדר וומן 1984" מתעכבת בשל הקורונה, אך הבמאית פטי ג'נקינס והכוכבת גל גדות כבר עובדות על שיתוף הפעולה הבא שלהן - הפעם, מדובר באפוס על פי סיפורה של קליאופטרה. כך, לפי פרסומים של אתר דדליין.

האתר מדווח גם כי הפרויקט היה יוזמה של גדות, שהגתה את הרעיון ושכרה לכתיבת התסריט את לאטה קלוגרידיס, מי שעמדה בין השאר מאחורי הכתיבה המופתית של "שאטר איילנד", אותו ביים מרטין סקורסזי, ומאחורי הסדרה "פחמן משודרג".

הפרויקט נחשב סחורה חמה בהוליווד. נטפליקס ואפל התחרו עליו, כמו גם אולפני וורנר ויוניברסל, אך בסופו של דבר פראמונט זכו בו. בניגוד להרבה פרויקטים שהעתיד שלהם מעורפל, הפעם יש לוח זמנים מסודר ונמהר - ולפי הדיווחים, האולפן שם אותו בראש סדר העדיפויות ומקווה שהוא ייצא לפועל במהירות האפשרית.

טקס אוסקר 2020 גל גדות. GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר האחרון/GettyImages

ג'נקינס וגדות, כזכור, שיתפו פעולה לראשונה ב"וונדר וומן", שהיה להיט היסטרי לפני כשלוש שנים. לאחר מכן הן צילמו יחדיו את "וונדר וומן 1984" שהיה אמור לצאת בקיץ האחרון, אך עדיין לא ברור מתי יעלה לאקרנים.

אז הכל נשמע טוב, ובכל זאת יש סיבה לדאגה: הוליווד כבר ניסתה להביא אל הבד את סיפורה של המלכה המצרית ב-1963, אז בגילומה של אליזבת טיילור, והתוצאה היתה האסונות הכלכליים הגדולים בתולדות הוליווד. אפשר רק לקוות שהפעם זה יסתיים אחרת.

גדות, מצידה, נשארת אופטימית. בתגובה רשמית שפרסמה עם ירון ורסנו, שותפה לחיים האישיים והמקצועיים, הצהירו כי: "אנחנו מתרגשים להביא חוויה קולנועית אפית לקולנוע ולעשות צדק היסטורי לסיפורה של קליאופטרה". בטוויטר שלה, כתבה השחקנית: "אני אוהבת לצאת למסעות חדשים, אוהבת את ההתרגשות של פרויקטים חדשים, את הריגוש שבלהביא סיפורים חדשים לחיים. קליאופטרה זה סיפור שאני רוצה לספר כבר הרבה זמן".

עוד בוואלה!

"גל גדות היא אחת השחקניות הכי מקסימות שעבדתי איתן"

לכתבה המלאה

הציוץ של גל גדות על הפרויקט

אילוסרטציה של מלכת מצרים קליאופטרה. ShutterStock
דומות? אילוסטרציה של קליאופטרה האמיתית/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully