וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית סגל דורש מח"כ יאיר גולן להתנצל: "אמר שאני פשע מאורגן"

14.10.2020 / 15:54

חדשות 12 והפרשן הפוליטי שלה עמית סגל שלחו מכתב אזהרה לפני תביעה לח"כ יאיר גולן (מרצ) ודורשים את התנצלותו, לאחר שטען כי סגל הוא חלק מ"פשע מאורגן" לצד ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר

קטע מתוך "אברמוביץ' וסגל עושים שלום", עם אמנון אברמוביץ' ועמית סגל/קשת 12

חדשות 12 והפרשן הפוליטי שלה, עמית סגל, שלחו מכתב אזהרה לפני תביעה לחבר הכנסת יאיר גולן (מרצ), שבו הם דורשים ממנו להתנצל בפניהם -זאת לאחר שח"כ גולן טען בחשבון הטוויטר שלו כי סגל הוא חלק מ"פשע מאורגן" לצד ראש הממשלה נתניהו וח"כ ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר.

ח"כ גולן כתב הבוקר (רביעי): "אתמול בערב עמית סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים. הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפורסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד - נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן".

יאיר גולן בהפגנת העובדים והעובדות הסוציאליות, כיכר רבין תל אביב, 6 ביולי 2020. ניב אהרונסון
טרם הגיב. ח"כ יאיר גולן/ניב אהרונסון

בתגובה לכך, היועץ המשפטי של חדשות 12 שלח בצהריים מכתב לח"כ גולן ובו כתב: "הפרסום אשר מאשים את חדשות 12 ומר סגל, שעשו את עבודתם העיתונאית נאמנה, כי הם חלק מארגון של פשע מאורגן, בלשונך, הינו פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע חמורה ביותר על חדשות 12 ועל מר סגל (...). הינך נדרש בזאת לפרסם לאלתר התנצלות על הפרסום הפוגעני בפני חדשות 12 ובפני מר סגל, בנוסח שיוסכם עמם, וזאת באותו מקום שבו נעשה הפרסום הפוגעני. בכל האמור במכתבי זה אין כדי לגרוע ממכל טענה או זכות העומדות לחדשות 12 ולמר סגל על פי כל דין".

טרם התקבלה תגובת ח"כ גולן.

עוד בוואלה!

קרן מרציאנו קרעה את מירי רגב, ואז קלטה את התרגיל שעשו לה בשידור

לכתבה המלאה
עמית סגל. חדשות 12, צילום מסך
דרש התנצלות. עמית סגל/צילום מסך, חדשות 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully