וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילדה לא הצליחה לפתוח את העיניים": עדי גילת והילדים שלה ושל יהלי סובול הותקפו בגז פלפל

18.10.2020 / 8:37

השחקנית עדי גילת ושני הילדים שלה ושל יהלי סובול הותקפו אתמול בגז פלפל בתהלוכת ההפגנה בתל אביב. ילדתם לא יכלה לפתוח את עיניה במשך רבע שעה, וטופלה על ידי חובש מד"א. גילת, שהגישה תלונה במשטרה: "תוצאה של הסתה"

יהלי סובול באולפן וואלה! NEWS/וואלה! NEWS

השחקנית עדי גילת, בתו של העיתונאי מרדכי גילת ואשתו של הזמר והמוזיקאי יהלי סובול, ושני ילדיהם הותקפו אתמול (שבת) בגז מדמיע על ידי שליח של וולט במהלך תהלוכת ההפגנה בתל אביב. בתם רונה בת ה-12 לא יכלה לפתוח את עיניה במשך רבע שעה, וטופלה על ידי חובש מד"א שהגיע למקום. גילת הגישה תלונה במשטרה, והתוקף נעצר.

יהלי סובול ואשתו מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מחוץ לבלפור, ירושלים, 25 ביולי 2020. ראובן קסטרו
יהלי סובול ועדי גילת בהפגנה אחרת, ליד בית ראש הממשלה, ביולי 2020/ראובן קסטרו

גילת סיפרה לוואלה! תרבות: "אמש, בסביבות תשע בערב, הצטרפנו לתהלוכת ההפגנה. הייתה אחלה תהלוכה, הרבה אנשים, אנרגיה טובה וחיונית. באנו כבר לפרוש כי היה כבר רבע לעשר. בפינת הרחובות יהושע בן נון ונורדאו, רוכב וולט יצא מהמפגינים וריסס אחריו. הוא נעצר מיד על ידי שוטר".

לדבריה של גילת, בתה בת ה-12 לא הצליחה לפתוח את עיניה במשך 15 דקות לאחר הפגיעה. "לקח לנו כמה רגעים להבין מה זה", אמרה גילת, "לא הבנו בהתחלה אם זה גז פלפל או ספריי כמו ביום העצמאות. ואז ראיתי שאנשים מתחילים להשתעל מסביבנו, לבן שלי דויד צרב, והבת שלי רונה התחילה לבכות שהיא לא יכולה לפתוח את העיניים. הלב שלי נפל למטה. רבע שעה כאב לה, והיא קיבלה טיפול במד"א".

לשחקנית אין ספקות לגבי מה שעומד מאחורי התקיפה. "זה ניסיון להפחיד אותי, תוצאה של הסתה ושל משטרה שנמצאת בשלב ביניים ולא יכולה למלא את תפקיד שלה כמו שצריך, סיפרה.

עוד בוואלה!

"מחנה השמאל חייב לעשות חשבון נפש שבחר בגנץ להנהיג אותו"

לכתבה המלאה
עדי גילת ומשפחתה. באדיבות המצולמים
עדי גילת, יהלי סובול ובנם דויד/באדיבות המצולמים

גילת הגישה תלונה למשטרה לאחר שמצאה עדי ראייה במקום. "טיפלתי בזה כמו שצריך. אני מאוד מקווה שימוצה הדין. נעכל את האירוע בימים הקרובים. זה לא הפגיעה הפיזית, זה עניין שיכול להיות טראומתי".

עשרות אלפים הפגינו אמש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו במאות מקומות בארץ. אלפים מהם הפגינו ליד בית ראש הממשלה בירושלים, לראשונה מאז ההקלות על המגבלות. מפגינים הותקפו במספר מקומות, ונעצרו כמה חשודים בתקיפה. כמו כן נעצרו מפגינים בחשד להפרת סדר. שני נפצים הושלכו לעבר מפגינים ועוברי אורח בכיכר הבימה בתל אביב לאחר ההפגנה. המשטרה עצרה אדם בחשד שהכה באגרוף בפניו של מפגין ברחוב קויפמן תל אביב ושני צעירים בני 20 ו-17 מבת ים, בחשד שריססו בגז מדמיע לעבר מפגינים ברחוב יפת ביפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully