וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדיאטה: אדל הנחתה את SNL וצחקה על הגזרה החדשה

25.10.2020 / 10:59

הזמרת המצליחה שימשה כמנחה אורחת של "סאטרדיי נייט לייב" ואחרי מונולוג שבו צחקה על הגזרה החדשה ("הייתי חייבת להיפטר ממשקל עודף בשביל הטיסות"), היא לקחה חלק במערכון פארודי קורע על "הרווק". צפו בקטעים

בווידאו: אדל מנחה את "סטרדיי נייט לייב"/צילום: מתוך ״סטרדיי נייט לייב״, באדיבות yes ו- STINGTV

הזמרת הבריטית אדל שימשה אמש (שבת) כמנחה אורחת של התכנית "סאטרדיי נייט לייב" (שתעלה ב-yes VOD ביום שלישי). היא הסבירה למעריציה מדוע האלבום החדש שלה עדיין אינו מוכן ואף צחקה על גזרתה החדשה והדקיקה. "אני יודעת שאני נראית מאוד מאוד שונה מאז הפעם האחרונה שראיתם אותי, אבל האמת היא שבגלל כל מגבלות הקורונה והמגבלות שחלות על נסיעות וטיסות, הייתי חייבת להיפטר ממשקל עודף ולהביא רק חצי ממני. ובכן, זה החצי שבחרתי לבוא איתו".

הזמרת בת ה-32 הוסיפה ואמרה כי חששה "לשיר ולהנחות בו זמנית" והוסיפה כי העדיפה "ללבוש פאות, לשתות כוס יין או שש כוסות ולראות מה יקרה".

בנוסף למונולוג ובין שאר המערכונים לאורך הערב, השתתפה אדל בפארודיה על תכנית הריאליטי "הרווק", מערכון קבוע שהתכנית מדי פעם חוזרת אליו, אלא שבמקרה הזה גילמה אדל את עצמה כרווקה שמחפשת אהבה. היא התמודדה מול רווקות אחרות שניסו לכבוש את ליבו של הרווק ובכל סיטואציה התחילה לשיר את שיריה המפורסמים והאהובים. "אני כאן כי חוויתי הרבה שברונות לב בחיי. בהתחלה בגיל 19 ואחר כך בגיל 21 ואחר כך גם בגיל 25", אמרה, ברמזה לשמות אלבומיה. במהלך השתתפותה במערכון, הרווק דחה אותה פעם אחר פעם והיא הגיבה כאמור בשירים.

צפו כאן במערכון.

עוד בוואלה!

בדרכו שלו: יהודה בארקן היה תופעה ייחודית בדברי ימי הקולנוע הישראלי

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

Adele gives love another shot.

A post shared by Saturday Night Live (@nbcsnl) on

seperator

התוכנית "סטרדיי נייט לייב" תהיה זמינה החל מיום שלישי ב-yes VOD ותשודר בשבת בשעה 20:50 ב-yes TV COMEDY וב-STINGTV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully