וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הילדים ולוגי משיקים שירות סטרימינג חדש לילדים ונוער

27.10.2020 / 10:00

קבוצת RGE, בעלת ערוץ הילדים ולוגי, משיקה את BIGI, פלטפורמה לצפייה און ליין לילדים ולנוער, הכוללת שירות סטרימינג לצעירים, שיאפשר צפייה ישירה בערוץ הילדים ולוגי ויכלול ספרית VOD, כולל העונות החדשות של "הבנים והבנות" ו"ארתור" ותכניות כמו "גאליס" ו"אלישע"

עודד פז, אנה זק ובן זיני מגישי התכנית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים. ענבר לוי,
בקרוב תעלה בערוץ הילדים העונה החדשה של התכנית "הבנים והבנות" בהגשת עודד פז, אנה זק ובן זיני/ענבר לוי

"BIGI" - תתחילו להתרגל לשם הזה. מדובר בפלטפורמה ישראלית חדשה לצפייה און ליין לילדים ולנוער, שמושקת על ידי קבוצת RGE, בעלת ערוץ הילדים וערוץ לוגי. היא כוללת שירות סטרימינג ישראלי ראשון המיועד רק לילדים ולנוער לצד תכנים נוספים, ובהם מה שמכונה "קהילת משפיענים" וזירות גיימינג. החל מהיום (שלישי) ניתן להוריד את האפליקציה "BIGI" לצפייה ישירה בסלולרי, בטאבלטים וב-Android TV.

שירות הסטרימינג, "BIGI TV" שמו, יכיל אפשרות לצפייה ישירה בערוץ הילדים ובערוץ לוגי, בנוסף לספרית VOD עם סדרות לילדים ובני נוער. יופיעו בו העונה החדשה של התכנית "הבנים והבנות", העונה החדשה של הסדרה "ארתור", ותכניות כמו "גאליס", "נינג'ה ישראל ילדים" ו"אלישע". השירות מבטיח כי בעתיד יופקו תוכניות בלעדיות עבורו. הפלטפורמה פותחה על ידי החברה הישראלית Kaltura העובדת בתחום הסטרימינג.

BIGI, פלטפורמת תוכן ישראלית של ערוץ הילדים. יח"צ,
מושק היום: BIGI, פלטפורמת תוכן ישראלית של ערוץ הילדים/יח"צ

נטלי נוריאל ישראל, מנהלת ערוץ הילדים ולוגי, מסרה: "אני גאה להשיק היום עולם תוכן בטוח וחדש לילדים ובני נוער, במסגרתו יוכלו קהל צופינו להנות ממגוון עולמות חדשניים, שכוללים הפקות מקור, עולם משפיענים חדש וספריות תוכן ענפות. אני בטוחה שכל משתמש שיכנס ל-'BIGI' ימצא בלחיצת כפתור את מה שמתאים לו ומעניין אותו, כשגם ההורים יודעים שהילדים נמצאים בידיים בטוחות".

החיבור לשירות מתבצע דרך האתר הזה. עלות השירות היא 9.90 לחודש לאחר שלושים ימי ניסיון ללא תשלום.

עוד בוואלה!

הסלב שסולק, השב"כניק שהוזעק: מפיק "הזמר במסכה" חושף הכול

לכתבה המלאה
העונה הרביעית של הסדרה "גאליס". פיני סילוק,
בספרייה של שירות הסטרימינג החדש לילדים ולנוער "BIGI" תופיע גם הסדרה "גאליס"/פיני סילוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully