וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעה כסיף: "אמרו שהשפלתי את אביחי. מה ציפו, שאשאיר אותו בכוח?"

3.11.2020 / 0:00

ההחלטה להיפרד מאביחי ("היה ברור שזה לא עובד. הרגשתי חנוקה"), התגובות הזועמות ("כתבו לי שאני חולה בראש") והשיחה שבה אורן פגע בה ("כשהוא דיבר על כמות הפרטנרים המיניים שלי, הבנתי שהוא פרימיטיבי"). כוכבת "אהבה חדשה (רשת 13), נעה כסיף, מדברת. ריאיון

השיחה בין נעה כסיף לאורן ב"אהבה חדשה"/צילום מתוך רשת 13

נעה כסיף, אחת המתמודדות ב"אהבה חדשה", להיט הריאליטי של רשת 13 (הערב ב-21:30), הלכה השבוע לקניות בסופר. "ואז פנה אלי בחור ושאל אותי איך החיים אחרי החשיפה בטלוויזיה. אמרתי לו שלפעמים זה טוב ולפעמים פחות. הוא אמר לי 'חברה שלי מטורפת עליך וגם אני חושב שאת מדהימה. אני לא מתחיל איתך או משהו, כי יש לי חברה. אני באמת חושב ככה'. זה היה מוזר כי ברוב המכריע של המקרים הפרגון הטהור בא מנשים בלבד. רק בימים האחרונים גם גברים מתחילים לפרגן".

למה בכלל הלכת לתכנית?

"ראשית, אני אוהבת לעשות דברים שמאתגרים וזה אתגר ענק. דבר שני, אני לא צעירה. אני בת 34. יש לי איזשהו דפוס חוזר בחיים שלי שלא מוביל לתוצאות חיוביות. אני חושבת שאני יודעת מה אני רוצה וזה לא תמיד מחובר למציאות. מה שיפה בתכנית הזו זה שמישהו אחר רואה אותי מהצד וחושב מה נכון לי. ובלי קשר, לקחתי בחשבון שאראה את עצמי על המסך וזה יהיה מהמם".

נו, וזה מהמם?

"אני לומדת המון דברים מלהסתכל על המסך. זה למידה. אני סופסוף מבינה מה כולם רואים כשהם רואים אותי. למדתי שבמהלך כל שנות הבגרות שלי אני סוחבת את ההבנה שהאנרגיה שלי מרחיקה אנשים. והסתבר לי שהאנרגיה שלי זה דווקא הדבר הכי טוב שיש לי. האנרגיה שלי מדבקת, אני גורמת לאנשים לדבר, להיפתח, אני מאוד כנה, אני גורמת לאחרים לשתף ולדבר, אני יוצרת שיחה. היו גברים שאמרו לי שקשה להכיל אותי. היום אני מבינה שלהם היה קשה להכיל אותי, לא לכולם. גיליתי בנוסף שקשה להתקרב אלי כי על הדברים החשובים באמת אני נורא פוחדת לדבר. אני חוששת שהצד השני פשוט יקום וילך. יש חומה שקופה סביבי שאני לא נותנת לאנשים לעבור דרכה ולהתקרב אלי. אני משדרת לגבר שאני אסתדר גם בלעדיו. במשך שנים הייתי אדם סוליסט ופחדתי שייקחו לי את זה. זה הסייף זון שלי. פחדתי שמישהו יעשה עבורי משהו כי אז הוא יקום וילך. ככה היה צרוב אצלי קשר במערכת הרגשית. מי שהיה טוב אלי, קם והלך".

וזה מה שהוביל לכישלון היחסים עם אביחי?

"לא, אין קשר. אביחי היה בחור מקסים. הוא רצה לעשות טוב לצד השני אבל כנראה רצה יותר מדי".

נעה כסיף אהבה חדשה. רשת 13, צילום מסך
מישהו אחר רואה אותי מהצד. כסיף/צילום מסך, רשת 13

למה מלכתחילה בחרת להישאר עם אביחי עוד שלושה ימים ולא נפרדת ממנו בסבב הראשון?

"אני משדרת המון ביטחון אבל הרבה פעמים אני לא סומכת על האינטואיציות שלי. הן הובילו אותי תמיד למקומות דפוקים. ניסיתי לשנות את הדפוס שלי. הרי זיהיתי אחרי שלושה ימים עם אביחי שאנחנו לא אותו טיפוס. זיהיתי שיש סיכוי שהוא לא מה שאני צריכה ושאני לא מה שהוא צריך. אבל באתי לעבור תהליך והחלטתי לתת עוד צ'אנס. לדעתי יצאתי גדולה שהתעליתי על הקושי שלי. אני מחפשת אדם עם שמחת חיים והיה שלב שהרגשתי שהוא מוציא ממני את כל שמחת החיים החוצה. היה לי עצוב במחיצתו. לא התאמנו. אם היה בי רצון להיות שקועה בספר שלי כי לא הייתי לי אנרגיה, כנראה זה אומר משהו על ההתאמה בינינו".

אני יכול לנחש שחטפת לא מעט ביקורת על ההחלטה להיפרד ממנו לפני שתמו שלושת הימים.

"נכון. חטפתי המון אש. כתבו לי שאני זונה, שאני חולה בראש, שאני משפילה אותו, שאני מרוכזת בעצמי, שאני לא נותנת צ'אנסים. זה עצוב בעיני. מה בסך הכול עשיתי? נתתי ברקס לבחור. שאני אספר כמה בחורים עשו לי ברקס? אנשים שכחו שאין לי לאן לברוח. אני לא יכולה ללכת לרוץ בטיילת, אני לא יכולה לצאת לפארק להתאמן, אין לאן ללכת. הרגשתי שאני בסיר לחץ ושאני חנוקה. הרגשתי שאני סוחבת אותו על הכתפיים שלי באיזשהו שלב".

נפגעת מהתגובות?

"בהתחלה הצלחתי להיות חסינה אבל אז הגיעו עוד ועוד תגובות וכבר התבאסתי לגמרי. אבל הייתי נאמנה לאמת שלי. ידעתי שאנחנו לא מתאימים. לא רציתי לפגוע בו. מה יש להשאיר אותו בכוח אם זה ברור שזה לא עובד? הוא הרי פיתח משהו כלפיי. הוא היה טוב אלי ואני לא הצלחתי להרגיש אותו דבר".

אביחי אמר בפרק שעבר "היה לי משהו ביד ואיבדתי אותו". מה חשבת שראית את זה?

"הוא גרם לי להרגיש שזה כאילו באשמתו, אבל לא הייתי שלו מעולם. בוא נודה: התייחסתי אליו מעולה. שיתפתי אותו בהכול. נכון, לקח לי זמן לעשות את הצעד כי לקח לי זמן לחדד מה הרגשתי".

לשיחה עם אורן, שבה הוא אמר לך שאת ואביחי לא מתאימים, היה חלק בהחלטה שלך?

"זו הייתה שיחה קשה בפני עצמה. לא היה לה שום קשר להחלטה שלי להיפרד מאביחי".

עוד בוואלה!

קצת "חתונמי", קצת "האח הגדול", וקיבלנו תכנית טלוויזיה מפתיעה לטובה

לכתבה המלאה
אהבה חדשה נועה כסיף ואורן. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
"פגע בי שהוא אמר לי להביא נייר טואלט". כסיף ואורן/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

מה בעצם כל כך פגע בך במה שאורן אמר לך בשיחה המדוברת ביניכם?

"המשפט הכי נורא היה בהתחלה. הוא אמר 'לכי תביאי נייר טואלט כי את הולכת לבכות'. הוא ישר החליט שהוא בא לנעוץ משהו. כשהוא העלה את מספר הבחורים ששכבתי איתם, הבנתי שיש פה בן אדם פרימיטיבי לחלוטין. וא שם על זה משקל כאילו מספר הפרטנרים המיניים זה משהו שמגדיר בן אדם. באותו רגע הייתי בהלם בעיקר. כמו תמיד, לקח לי כמה שעות לעבד את הסיטואציה. כשקלטתי ונפל לי האסימון, זה החזיר אותי לפרק זמן אחר בחיים שלי. כשראיתי את השיחה הזו אחר כך בטלוויזיה, זה חירפן אותי. ואחר כך כשהוא אמר לנועה יונני שאני לא יציבה - בכלל השתגעתי. מי אתה שתגיד את זה? רתחתי על זה. אפשר להגיד עלי הכול, אבל אני יציבה. אני מחוברת למה שאני מרגישה. עם כל זה, ברור לי שלא הייתה לו כוונה לפגוע בי. הוא בא כחבר ואני לא חושבת שבא לעשות רע. יצא לו עקום. הוא התנצל כמה פעמים אחר כך".

כמה השיחה הזו השפיעה על ההחלטה של נועה יונני להיפרד מאורן?

"אני חושבת שהיה לזה חלק. הייתי מאוד בלב של נועה, אבל אני חושבת שכל האירוע הזה גרם לה להבין שהוא פרימיטיבי ושהם לא חושבים אותו דבר. זה הציף עוד חילוקי דעות ביניהם".

אהבה חדשה רשת 13. רשת 13, צילום מסך
"הייתי בלב של נועה". כסיף/צילום מסך, רשת 13

בפרק הראשון סיפרת שאת כמו רווק תל אביבי שמעמיס בחורים. קיבלת הרבה תגובות על זה?

"קיבלתי מבול של תגובות מנשים שכתבו לי תודה רבה על זה שאני מדברת על זה חופשי. מה הסיפור? רווקות תל אביביות הרי עושות סטוצים, עושות חיים. מהגברים באו תגובות פחות נעימות כמו 'וואו מה הייתי עושה לך', או 'אז את בעצם טובה רק ללילה', 'אפשר לצוד אותך?'".

מה למדת על עצמך בתכנית?

"למדתי שאני יודעת להקשיב לצד השני, שליכולת ההכלה שלי אין גבול, שהנשק שלי הוא להיכנס ל'אזור הידידות', למדתי גם שאני יכולה להיות נועה בלי השריון".

את בקשר טוב עם שאר המשתתפות?

"כן, אנחנו בקשר מצוין".

איך קוראים לקבוצת ווטסאפ שלכן?

"יום בהיר של שמש. זה השיר שתמיד הרים לנו את מצב הרוח בצילומים. כל אחת מהן רשומה אצלי בטלפון עם השם שלה ולב".

כמה את עדיין צריכה "באד גאי"?

"ככה באתי לתכנית. אבל היום אני כבר לא צריכה גבר כזה".

מה, אז יש מצב שתהיה לנו הפתעה בהמשך התכנית?

"כן, תהיה לכם הפתעה בהמשך התכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully