וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשכחי את פריז: "אמילי בפריז" חודשה לעונה שנייה

11.11.2020 / 19:21

אחרי שהעונה הראשונה כבשה את העולם, נטפליקס הודיעה שלהיט הענק של דארן סטאר יחודש לעונה שנייה, והכריזה על הבשורה בדרך מקורית

טריילר הסדרה "אמלי בפריז"/נטפליקס

זה היה צפוי, זה היה ברור, ועכשיו זה רשמי: "אמילי בפריז", להיט הענק של דארן סטאר בנטפליקס, תחודש לעונה שנייה.

הסדרה, כזכור, מציגה את לילי קולינס בדמותה של אמילי, צעירה אמריקאית משיקגו שעושה רילוקיישן לעיר האורות כדי לתרום מכישוריה (המפוקפקים) לחברת שיווק של מוצרי טיפוח יוקרתיים, ונתקלת שם במעסיקה צרפתייה סנובית שלא מעריכה אותה במיוחד, לפחות לא בתחילת הדרך.

כיאה לכך, נטפליקס בחרו להכריז על הבשורה באמצעות מכתב פיקטיבי שהבוסית הצרפתייה שלחה לכאורה למעסיקים האמריקאים של אמילי - "אנחנו מאוד מצטערים! אנחנו נאלצים לבשר לכם שאמילי תידרש להישאר בפריז לתקופה ארוכה יותר. למרות הביטחון המוגזם וחוסר הניסיון שלה, אמילי בכל זאת הצליחה להקסים בזמן קצר את הקליינטים הקשים להרשמה שלנו. אולי זה היה עניין של מזל, אולי תושייה אמריקאית - כנראה האופציה הראשונה - אבל כך או כך, התוצאות שלה מרשימות. אנחנו מקווים שבתקופת הזמן הזו, אמילי תפתח את הקשרים שיש לה כאן, תצלול עמוק יותר לתרבות שלנו, ואולי אפילו תלמד כמה מילים בצרפתית. אנחנו אוהבים שאמילי איתנו בפריז, אבל אל תגלו לה את זה".

אמילי בפריז. נטפליקס,
איך אומרים בצרפתית? א ביאנטו. מתוך "אמילי בפריז"/נטפליקס

עוד לא ברור מתי הצילומים של העונה השנייה יצאו לדרך וכמובן גם לא מתי היא תעלה לשידור, אבל סביר להניח שהיא תאפשר לנו לגלות את התשובות לכל השאלות שנשארו פתוחות בתום העונה הראשונה, ובראשן מה יעלה בגורל משולש האהבה בו מעורבים אמילי, השכן האולטרה-חתיך שלה ובת הזוג שלו.

עוד בוואלה!

גם אתם התמכרתם ל"אמילי בפריז"? כל מה שצריך לדעת על הלהיט של נטפליקס

לכתבה המלאה
המכתב של אמילי בפריז. נטפליקס, צילום מסך
המכתב הפיקטיבי/צילום מסך, נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully