וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריסיליה קשתי נכנסה ללימוזינה ונסעה בלי להביט לאחור. בול כמו אחרי שדרסה והרגה

למי שמסתכל על העולם דרך עיגול הסטורי, זה נראה אולי הגיוני שכוכבת האינסטגרם פריסיליה קשתי יצאה מהכלא בלימוזינה לבנה כמו כלה ביום נישואיה. כל השאר בלעו את הקיא שעלה בגרונם. צריך להיות סוציופתית אמיתית לצאת כך מהכלא במקום להימלט חפוית ראש ומבוישת

פרסיליה קשתי. אינסטגרם, צילום מסך
פרסיליה קשתי/צילום מסך, אינסטגרם

פריסיליה קשתי יצאה מבית הכלא אל מגרש החנייה בטייץ וכפכפי אצבע, מאחוריה דידה בחור תמיר חנוט בחליפה, שקיות זבל ירוקות מלאות בבליל בגדיה ומעט חפציה האישיים בידיו וחיוך סתום על פניו. הצלמים עטו עליה והיא, כמו ציפור שנכנסה בטעות לתוך בית, החלה לפרפר אנה ואנה בהיסטריה, לא יודעת לאן לפנות ואיך לצאת שוב החוצה. אבל אז כמו בסרט של דיסני - נפתחה דלת הלימוזינה והיא נבלעה בתוכה. האסירה הפכה לנסיכה, ממש כמו סינדרלה.

לפני 5 שנים קשתי פגעה בדוד מזרחי, הולך רגל בן 82 שחצה את הכביש במעבר חצייה. חקירת המשטרה העלתה שהוא הוטח בחוזקה על שמשת הביואיק שלה ואז התגלגל אל הכביש. קשתי נסעה משם מבלי לבדוק מה מצבו או להגיש לו עזרה. דוד מזרחי מת מפצעיו. בסופו של משפט שהתנהל 4 שנים, גזר עליה בית המשפט שנתיים מאסר, אך בפרופיל האינסטגרם שלה המשיכו לעלות תמונות שלה חוגגת באתרי נופש ברחבי העולם, משיקה כוסות שמפניה ומתפלשת בחול בחופים לבנים וקסומים - גם כשבמציאות הצ'ק-אין היחיד שלה היה בנווה תרצה.

אבל כל זה היה כאין וכאפס לאקזיט שהיא דפקה השבוע עם שחרורה. למעשה, קשתי בכלל לא הייתה אמורה להשתחרר עכשיו. ועדת השחרורים אמנם קיצרה את עונשה, אך זה היה אמור להסתיים רק בינואר הקרוב. אלא שמצוקת מקום בבית הכלא הובילה לשחרורה העוד יותר מוקדם והמפתיע, ובני משפחתה החליטו לעשות לה הפתעה ושלחו לימוזינה צחורה לאסוף אותה.

למי שמסתכל על העולם רק דרך העיגול הזה של הסטורי זה נראה אולי הגיוני לצאת מבית הכלא בלימוזינה לבנה. כל השאר בלעו את הקיא שעלה בגרונם לנוכח התמונות האלה, של קשתי מתיישבת בתוך לימוזינה לבנה ארוכה ומפוארת בדרכה הביתה מבית הסוהר.

צריך להיות סוציופתית כדי לחיות ככה. להעלות תמונות בביקיני בזמן שאת בכלא, לצאת מבית הסוהר לא חפויית ראש ומבוישת אלא כמו כלה ביום חתונתה. להעלות סרטון של עצמך קורצת ועושה עם השפתיים כאילו את שרה, כשאת יודעת שמתישהו, לא עוד הרבה זמן, הסרטון הזה יגיע גם לעיניים של בני משפחתו האבלים של האדם שדרסת.

עוד בוואלה!

כשאברי גלעד מאכיל את צופיו בשקרים, הוא לא אמיץ. הוא פשוט בוגד בתפקידו

לכתבה המלאה
פרסיליה קשתי. אינסטגרם, צילום מסך
פריסיליה משתחררת מהכלא/צילום מסך, אינסטגרם

המסנגרים על קשתי יקפצו ויאמרו "היא ריצתה את עונשה לחברה - מה אכפת לכם איך היא יוצאת מהכלא?". עובדה שאכפת, ורבים התחלחלו מהמראות הללו. חלק מהעניין בדין הפלילי הוא שהעונש אמור לייצג איזשהו "תיקון". הוא כמובן לא יכול להחזיר את הזמן לאחור או להשיב מתים לחיים. אבל העונש אמור לספק לעבריין גם פרק זמן לעשות תיקון בעצמו, בנפשו. גם לשלם מחיר על העבירה שביצע, אבל גם לעבור תהליך אישי ולצאת קצת אחר. החברה אמורה לקבל אליה חזרה, מתוך אמונה שהוא עבר שינוי כלשהו. שהאדם הזה שיוצא היום מהכלא, הוא כבר לא האדם שמסוגל לעשות את המעשה שהכניס אותו לשם מלכתחילה.

פריסיליה קשתי לקחה את כל הרעיון הזה והשתינה עליו. ואז היא נכנסה ללימוזינה עם חלונות כהים ונסעה משם מבלי להביט לאחור. ממש כמו בלילה ההוא לפני 5 שנים.

טריפ רע

עיון בחשבון האינסטגרם של קשתי הוא כמו טריפ רע. מאות תמונות שלה בפוזות פתייניות וכיתובים באנגלית פשוטה, לעתים עילגת. אולי היא לא באמת סוציופתית, אולי היא פשוט נורא נורא טיפשה ולא מבינה כמה מחריד מה שהיא עושה? אבל בתמונות העדכניות יותר כבר ניכרת יד מכוונת (אם כי יש לציין, גם מאוד גסה ושקופה) עם מודעות ברורה לענייני המשפט וועדת השחרורים. פריסיליה קשתי לא טיפשה, היא מפלצת.

באחת התמונות שם היא נראית לצד אביה, ואת הפוסט מלוות מילים שנכתבו מפיו, בזמן שהיא היתה בכלא. זה מתחיל במילים: "אני אביה של יצירת המופת ששמה פריסיליה", ומשם זה רק מתדרדר. לא אלאה אתכם בכל מה שנכתב שם, אבל מתישהו הוא מדבר על זה שהמאסר שלה הוא שליחות ומשווה אותה ליוסף התנ"כי, שהושם בבית האסורים וכשיצא ממנו הפך לנסיך מצרים. למשפחה של פריסיליה לא אכפת שהיא דרסה אדם והשאירה אותו למות על הכביש, וגם לה לא.

והנה, ככה זה קורה. ככה נולדת וגדלה מפלצת. יפהפיה מבחוץ ורקובה עד לשד עצמותיה מבפנים. ילדה יפה, שפוגעת בקשיש במעבר חציה, אולי אפילו לשבריר שנייה העיניים שלו - קרועות לרווחה מאימה וכאב, פוגשות את העיניים המתות שלה כשהוא מוטח על שמשתה. ואז הוא נופל אל האספלט, והיא נוסעת משם בלי להביט לאחור. אם לא עצרתי, אז לא קרה כלום. אף אחד לא מת ואני לא אשמה. אם התמונות ממשיכות לעלות לפרופיל, אז אני לא באמת בכלא. הנה, הדלת של הלימוזינה נסגרת ושוב אני נסיכה-כלה, יפה ואהובה, צחורת מצפון. לא הרגתי אף אחד. תעשו לי לייק בסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully