וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "האנטומיה של גריי" הפתיעה את הצופים עם [ספוילר]

13.11.2020 / 10:09

כמיטב המסורת של ההפתעות והטוויסטים של "האנטומיה של גריי", סמכו עליה גם הפעם שתנצל את הפרק הכפול הפותח את העונה ה-17 לטובת רגע שגרם למיליוני צופי הסדרה לצרוח ולהתרגש מול הטלוויזיה. צפו בקטע. זהירות, ספוילרים ענקיים

הטוויסט בפרק פתיחת העונה ה-17 של "האנטומיה של גריי"/באדיבות yes ו-STINGTV

אחרי עיכובים וחוסר ודאות בגלל הקורונה ואילוצי הריחוק החברתי, סוף סוף חזרה אתמול (חמישי) בארצות הברית "האנטומיה של גריי" לעונתה ה-17 (1). היא שבה עם פרק כפול, ממשיכה עלילה שהחלה בסדרת הבת, "תחנה 19", שחזרה גם היא עם עונה רביעית משלה - שתיהן ישודרו ב-yes TV Drama, VOD ו-STINGTV החל מיום שני הקרוב.

כמתבקש מסדרה המתרחשת בבית חולים, "האנטומיה" לא הייתה יכולה להתעלם מווירוס הקורונה. הוא שיחק תפקיד בפרק הפתיחה הכפול - שאף עטור בהקדשה לעובדים שבחזית - ומן הסתם יהיה חלק גם מהמשך העונה. בין היתר, צוות בית החולים גריי סלואן ממוריאל נאלץ לראות בצער חולים מתים מקורונה בלי שיוכל לעשות עבורם דבר, ולעשות זאת בלי ציוד מגן מתאים - אלמנטים שכמובן תלושים מהמאבק ההירואי של צוותי רפואה במציאות.

אחרי פרק אינטנסיבי במיוחד הגיע מה שכולם מדברים עליו, רגע מרגש ושומט לסת: חזרתה של דמות אהובה, מאוד אהובה, שעזבה את הסדרה כבר לפני שנים.

זהירות, מכאן והלאה ספוילרים ענקיים:


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

"האנטומיה של גריי", פרק פתיחת העונה ה-17 עם מסכות בעלילות קורונה. ABC, yes
הקורונה הגיעה גם לבית החולים גריי סלואן ממוריאל. אלן פומפאו וריצ'רד פלאד, "האנטומיה של גריי"/yes, ABC

אחרי שגיבורת הסדרה, מרדית' גריי (אלן פומפאו), קורסת במגרש החנייה של בית החולים, היא מוצאת את עצמה על חוף שליו ויפה - לשם דעתה לקחה אותה. אבל היא לא לבד על החוף הזה. דמותו של דרק שפרד (פטריק דמפסי), הלא הוא ד"ר מקדרימי, מפציעה לידה, חמש שנים אחרי מותה הטראגי בתאונת דרכים ששברה את לבה של מרדית', כמו גם את לבם של הצופים.

אנחנו עוד לא יודעים למה מרדית' קרסה ומה יעלה בגורלה, אבל בריאיון עם דדליין רמזו פומפאו ודמפסי, כמו גם השואוראנרית קריסטה ורנוף, שבכך לא יסתכם הביקור של מקדרימי בעונה הזו. פומפאו מספרת שכאשר דמפסי והיא נפגשו וטיילו ביחד ברגל, עלה בדעתה לשאול אותו אם ירצה לחזור לקו עלילה בעונה החדשה - משהו שבוודאי יעודד את הצופים שמתמודדים עם המגפה בחייהם הפרטיים ועכשיו גם מול המסך.

עוד בוואלה!

צריך להיזהר עם המילה "מושלמת", אבל "חזרות" של כאן 11 כמעט כזו

לכתבה המלאה
האנטומיה של גריי. באדיבות yes, Scott Garfield,
פטריק דמפסי ואלן פומפאו בגלגול הקודם, "האנטומיה של גריי"/באדיבות yes, Scott Garfield

"יש כל כך הרבה אפלה, וידענו שאיחוד יביא קרן אור קטנה", אומרת פומפאו. "אז אני חושבת שהיה לנו רעיון דומה בבסיסו - רצינו להביא לאנשים חיוך לפנים. פטריק אהב את הרעיון ושנינו היינו כל כך נרגשים, והיה לנו כיף גדול לצלם את זה".

דמפסי עצמו מספר שעקב אחרי הדיווחים בחדשות הבידור על האופן שבו סדרה כמו "האנטומיה של גריי" מתמודדת עם ריחוק חברתי על הסט, מחלקת מסכות לעובדים וכן הלאה. וכמו שפומפאו מספרת, הוא חזר כדי "לספק נחמה בעידן של אי-ודאות"

"אני חושב שכל האטמוספרה השתנתה. לצלם על החוף ולראות את כולם שוב - זה היה תהליך מאוד מרפא שהרווחתי ממנו הרבה, וכיף גדול", הוא אומר. "ובתקווה, התחושה הזאת תיתרגם והצופים יהנו ממנה".

צפו בקטע למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully