וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שעת נעילה" עלתה ב-HBO Max: מה אומרים עליה המבקרים בחו"ל

16.11.2020 / 8:28

"מרשים לגלות עד כמה הסדרה עושה הרבה עם מעט", "קאסט מדהים ללא יוצא מן הכלל", "אינה תרגיל הומוגני ביצירת מיתולוגיה של גבורה", וגם טענות לגבי הנפח שמקבלת דמותה של ג'וי ריגר. הביקורות בחו"ל על "שעת נעילה" אינן רבות, אבל זה מה שהן אומרות

הטריילר הנוכרי של "שעת נעילה"/HBO Max

ביום חמישי האחרון עלה בחו"ל פרק הפתיחה הכפול של "שעת נעילה", תחת השם "Valley of Tears" ("עמק הבכא"). כזכור, הסדרה נרכשה על ידי HBO מקס, שירות הסטרימינג של וורנר בראדרז, שזמין בארצות הברית ובמספר טריטוריות נוספות נוספות שבהן זמינים התכנים של שירות הסטרימינג. בניגוד למקרה של "טהרן" באפל טיוי פלוס, רק שני כלי תקשורת אמריקאים ביקרו בינתיים את "שעת נעילה". אתרי התעשייה הגדולים כמו וראייטי והוליווד ריפורטר טרם פרסמו ביקורות, לפחות לפי שעה. המבקרים שכן כתבו עליה - אהבו את מה שראו.

במגזין אינדי ווייר העניק לה המבקר סטיב גרין את הציון 90 (+B), וכתב: "על אף שהסדרה בתחילתה מתמקדת בנקודת המבט של הצד הישראלי של העימות, זהו אינו תרגיל הומוגני ביצירת מיתולוגיה של גבורה. עם גישה נוקשה של האלימות הפיזית והרגשית המחושלת באמצעות הן הנצחונות והן ההפסדים, 'שעת נעילה' בונה את הסיפור שלה על ידי החלפה בין רגעים של עמידות וחוסר אונים".


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שעת נעילה. ורד אדיר, באדיבות כאן 11,
קאסט מדהים. "שעת נעילה"/ורד אדיר, באדיבות כאן 11

במגזין דיסיידר כתב ג'ואל קלר כי הופתע לגלות עד כמה מעודן פרק הפתיחה הכפול, וכי מרשים לגלות עד כמה הסדרה עושה הרבה עם מעט. "הכל קטן בהיקפו. זו דרך יעילה להציג את המלחמה מרובת החזיתות בלי להזדקק לנופי קרבות סוחפים". עוד הוסיף קלר: "עוזרת העובדה שהקאסט מדהים ללא יוצא מן הכלל. הם מנסים להפחית במינון המלודרמה ומציגים הופעות ריאליסטיות". ובנוגע לדמותה של ג'וי ריגר כתב: "בשלב הזה כל מה שאנחנו רואים הוא את דפנה מנסה להתריס כנגד הפקודות הסקסיטיות שלפיהן היא ונשים אחרות לא צריכות להיות בסביבה בעת הקרבות… אין יותר מדי אפיון בסיפור המסוים הזה, ודי חבל שהדמות הנשית הגדולה היחידה בסדרה עשויה לקבל פחות מהראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully