וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הריאיון גיליתי שהאירוויזיון בוטל. התחלתי לבכות. זה רגע שלא אשכח

17.11.2020 / 11:03

זו הייתה אמורה להיות שנת האירוויזיון הגדולה של עדן אלנה. אבל אז באה הקורונה, והאירוויזיון שנדחה - בוטל. שנה לקורונה, פרויקט מיוחד

עדן אלנה בתגובה ראשונה חנוקה מדמעות לביטול האירוויזיון, בריאיון ל"סוכן תרבות" בכאן 11/כאן 11

הזמרת עדן אלנה לא מצליחה לשכוח את הרגע שבו גילתה בשידור חי שהאירוויזיון שבו הייתה אמורה לייצג את ישראל, בוטל. "זה היה רגע שלא אשכח בחיים", היא אומרת לוואלה! תרבות. "הרי כל הזמן אמרו שהאירוויזיון נדחה. וזה מה שהיה לי בראש כל הזמן. שהאירוויזיון נדחה. עשינו חזרות מתוך הנחה שהאירוויזיון יקרה חודש-חודשיים אחרי המועד המקורי. ואז אני מגיעה להתראיין בתכנית 'סוכן תרבות' ופתאום אני רואה את הכותרת של האייטם שלי משתנה מול העיניים. פתאום היה כתוב שם 'עדן אלנה מדברת לראשונה על ביטול האירוויזיון'. ככה בעצם גיליתי שאין אירוויזיון. לא נתנו לי אפילו שנייה לעכל את החדשות האלה. הדבר האחרון שרציתי לעשות זה לבכות מול כולם וזה מה שקרה בסוף".

ומה הרגשת אחר כך?

"הרגשתי רע. כעסתי. לא האמנתי שזה שוב קורה לי. הרגשתי שמישהו ביקום שם לי רגליים ופשוט מונע ממני להצליח. הגעתי למצב שחשבתי שזה לא מה שאני צריכה לעשות. אפילו נפלט לי משהו כזה בשידור".

מה הכוונה "זה שוב קורה לי"? למה שוב?

"זה לא סוד שלא הצלחתי אחרי שזכיתי ב'אקס פקטור'. הרגשתי שהכוכב הבא זה סוג של הזדמנות שנייה בשבילי. הגעתי לתכנית במטרה לנצח. לא עניין אותי להתפשר על פחות מזה. אבל הגעתי לשם וראיתי איזה מתמודדים מעולים יש שם ואמרתי לעצמי שאם לא אנצח, לפחות שאפיק את המיטב מהתכנית, מהאנשים שאכיר שם. ואז זכיתי והתחלתי כבר להתכונן לאירוויזיון ושוב חטפתי מהלומה - לא הבנתי מה אני עושה לא נכון. פשוט לא הבנתי".

הריאיון המלא עם עדן אלנה רגע אחרי ביטול האירוויזיון:

לפני שלוש שנים זכתה עדן אלנה בעונה השלישית של "אקס פקטור". הפריצה מיאנה לבוא והיא בחרה להתמודד בעונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" - ולנצח. "זה קטע הזוי שאני לא זוכרת כלום מרגע הזכייה שלי ב'כוכב הבא'", משחזרת עדן אלנה. "הייתי באאוט לגמרי. בימים שלאחר מכן פתאום ראיתי פה ושם פפארצי. זו הייתה הפעם הראשונה שאני רואה את זה. זה היה מצחיק, מביך, לא ידעתי איך להגיב לזה אפילו. לא ידעתי אם להיות נחמדה לצלם או לכעוס עליו. ואז גם הגיעו צלמים לבית של אמא שלי כל הזמן. הייתי באופוריה מטורפת. אני הרי רגילה לחופש שלי ובן לילה הכול השתנה. זה היה כיף אדיר".

עדן אלנה נבחרה כאמור לייצג את ישראל באירוויזיון 2020 בהולנד, והשיר שנבחר עבורה היה "Feker Libi" שכתבו לה עידן רייכל ודורון מדלי. אין באמת צורך להכביר במילים כיצד השתתפות באירוויזיון עשויה להזניק את הקריירה הבינלאומית של הזמר. אמנם לא כל אחת היא נטע ברזילי שתצבור מספרים פסיכיים ביוטיוב, אבל גם אמנים שלא זכו בתחרות סוגרים הופעות, מופיעים ברחבי אירופה, ועולים על במות במצעדי גאווה חובקי עולם, ויותר מכל הם מקבלים את כל מה שאמן משתוקק לו - אהבה אין-סופית מהקהל כמו שרק חובבי אירוויזיון מסוגלים להעניק. לא סתם מתמודדים רבים, כולל חלק מהזוכים, חוזרים לתחרות כמבצעים, ככותבים, כמלחינים, או אפילו כקרייני הניקוד. חלקם אף עושים קריירות מהשתתפות חד-פעמית באירוויזיון.

עוד בוואלה!

"כל ההולנדים בוכים": הדרמה מאחורי הקלעים שהובילה לביטול האירוויזיון

לכתבה המלאה
עדן אלנה הכוכב הבא. אורטל דהן,
אופוריה. עדן אלנה ברגע הזכייה ב'כוכב הבא'/אורטל דהן

בסופו של דבר הצליחה עדן אלנה להתגבר על ההלם שתקף אותה עם היוודע ביטול האירוויזיון בחודש מאי, בין השאר בזכות הבשורה המשמחת שהיא זו שתייצג את ישראל גם באירוויזיון הבא שיתקיים ב-2021. "לו הייתי יושבת וחושבת על כמה האירוע הזה גדול ומטורף ואיזה פספוס ענק זה, לא הייתי מצליחה להתקדם בחיים שלי", היא אומרת. "לשמחתי אני אדם שעובר הלאה מהר. אפילו כשזכיתי ב'כוכב הבא', לא חגגתי יותר מדי. המשכתי הלאה. מישהו אמר לי פעם שאם יש לך בעיה ויש לך פתרון - קום ופתור את הבעיה. אם אין פתרון - אין מה לבכות על הבעיה כי אין הרי פתרון. עדיף כבר להמשיך הלאה ולהתקדם.

"אם הייתי שוקעת בעצב בגלל כל הדברים הרעים שעוברים עלי, סתם הייתי שקועה בתוך כאב. והרי נפלתי לשם כבר, אז אין סיכוי שאפול לשם שוב. למזלי אני יודעת שהאירוויזיון נדחה לשנה הבאה, למזלי אני יודעת שהתאגיד בחר בי שוב, אז אני מנסה לקחת הכול בפרופורציות. אם לא אעשה את זה, אלך לאיבוד וחבל עלי. אני בטוחה שהאירוויזיון בשנה הבאה יהיה קטן יותר, ובטח הוא לא ילווה בסיבובי הופעות המוניים, אבל אני יודעת שהוא קורה בוודאות. אז אמנם לא יהיה את הטירוף הרגיל, אבל אני בטוחה שיהיה כיף. ובלי קשר, הקריירה שלי בישראל נמשכת ולמזלי בזכות הכוכב הבא היו לי הופעות למרות תקופת הקורונה. אז אני אומרת תודה על מה שיש".

עדן אלנה. רן יחזקאל,
עדן אלנה/רן יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully