וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת התמונה עם עומר אדם: הזמר המצרי הושעה מאיגוד האמנים - ומגיב לראשונה

24.11.2020 / 8:59

אחרי שהזמר המצרי הפופולרי מוחמד רמדאן חטף אש במצרים, זומן לשימוע באשמת "פגיעה בעם המצרי" ואף הושעה מאיגוד השחקנים במצרים - הוא מגיב בפוסט באינסטגרם: "אילו הייתי יודע במי מדובר - הייתי מסרב להצטלם איתו". איגוד העיתונאים החליט לא לפרסם את שמו ותמונתו

עומר אדם בדובאי/צילום: הקהילה היהודית בדובאי / עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

סערת התמונה של עומר אדם עם הזמר המצרי ממאנת להירגע: אחרי שהזמר המצרי הפופולרי מוחמד רמדאן חטף אש במצרים, זומן לשימוע באשמת "פגיעה בעם המצרי" ואף הושעה מאיגוד השחקנים במצרים - הוא מגיב לסערת-הענק בפוסט שכתב באינסטגרם עם תמונה שלו כשהוא לבוש במדי צבא מצרים.

"אני מכבד את החלטת האיגוד למרות שהבהרתי מה הסיפור מאחורי התמונה שלי עם הישראלי. אמרתי שאני לא ידעתי במי מדובר ואילו הייתי יודע, הייתי לבטח מסרב להצטלם איתו. שנית, המקום שבו הצטלמנו הוא מסעדה ולא מסיבה פרטית. שרו שם שירים באנגלית, צרפתית, ערבית וגם בעברית (...). הייתתי במדינה ערבית והמצב הזה חדש. למרות שהבהרתי לנשיא האיגוד את כל הדברים הללו, מנעו ממני לשחק במצרים. תודה לאיגוד השחקנים, תודה לחברת ההפקה שביטלה את סדרת הרמדאן שתוכננה לי, תודה לקהל שלא תמך בי. אני בוטח אך ורק באל".

גם איגוד העיתונאים במצרים החליט להחרים את רמדאן בגלל התמונה. הוחלט שם לא לפרסם את שמו או את תמונתו או חדשות בעניינו. העיתונאי מהאמירויות, חמד אל-מזרועי, שמצולם אף הוא בתמונה לצד עומר אדם ורמדאן, הבהיר בחשבון הטוויטר שלו כי רמדאן לא ידע כי מדובר בזמר ישראלי.

הסערה פרצה לאחר שעמוד רשמי בטוויטר של ישראל העלה את התמונה של עומר אדם מחובק עם מוחמד רמדאן באירוע מוזיקלי באיחוד האמירויות. מהר מאוד החל רמדאן לספוג אש וביקורת קשה - הן מצד גורמים רשמיים במצרים והן מצד גולשים ברשתות החברתיות. איגוד האמנים בארץ הנילוס החליט כאמור להשעות את פעילותו וקרא לפתוח בחקירה נגדו.

עוד בוואלה!

בלתי נשכח

לכתבה המלאה
עומר אדם עם הזמר המצרי מוחמד רמדאן. אינסטגרם, צילום מסך
אדם משמאל, רמדאן באמצע. התמונה שעוררה סערה/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully