וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם הוא האמן הישראלי המושמע ביותר בספוטיפיי ב-2020

1.12.2020 / 7:01

מסיכומי שנת 2020 של ספוטיפיי עולה כי הישראלים האזינו השנה ליותר מוזיקה ישראלית בהשוואה לשנתיים שקדמו לה. האמן המושמע ביותר בישראל הוא עומר אדם. בעולם ניצבים בפסגת ההשמעות הראפר באד באני ובילי אייליש. וכאן קטף את שני המקומות הראשונים במצעד הפודקאסטים בארץ

חנן בן ארי מבצע את שירו "אלוף העולם" בהיכל התרבות בתל אביב, 12 ביוני 2019/באדיבות "סולם יעקב"

עלייה חדה בכמות ההשמעות בספוטיפיי של מוזיקה ישראלית מצד הישראלים חלה בשנת 2020 מוכת הקורונה, כך פרסמה חברת הסטרימינג רג לפני סיום השנה. גם בשנה הזאת הישראלים האזינו ליותר מוזיקה בכלל וליותר מוזיקה ישראלית בפרט בהשוואה לשנים 2018 ו-2019. השנה נכנסו לא פחות מ-35 שירים ישראלים לרשימת 50 המושמעים ביותר של ספוטיפיי, לעומת 29 שירים ישראליים ברשימה מקבילה בשנת 2019, ו-12 שירים ישראליים בלבד ברשימת החמישים ב-2018. כך עולה מנתוני ספוטיפיי, שפרסמה את מצעדי השירים, האמנים, הפודקאסטים והאלבומים המושמעים ביותר בישראל ובעולם השנה.

האמן המושמע ביותר אצל ענקית הסטרימינג בקרב משתמשיה בישראל השנה הוא עומר אדם, ואלבומו "עומר" הוא האלבום המושמע ביותר של שנת 2020. אדם עקף את אייל גולן שהגיע למקום השני במצעד האמנים, במקום השלישי עדן חסון, במקום הרביעי ישי ריבו ובסוף החמישייה עידן רייכל.

השיר המושמע ביותר בספוטיפיי בישראל השנה הוא "Blinding Lights" של דה וויקנד, במקום השני "Dance Monkey" של טונס אנד איי, במקום השלישי "אלוף העולם" חנן בן ארי, במקום הרביעי "מסע" של אליעד ובמקום החמישי "נחכה לך" של ישי ריבו ונתן גושן.

עומר אדם. גדי סיארה,
גבר על אייל גולן גם בספוטיפיי. עומר אדם (צילום: גדי סיארה)/גדי סיארה

ארבעת המקומות הראשונים ברשימת האמנים הלועזיים המושמעים ביותר נשלטים על ידי ראפרים. האמן המושמע ביותר בעולם בסטרימינג השנה הוא באד באני, עם יותר מ-8.3 מיליארד השמעות. למקום השני הגיע דרייק, למקום השלישי ג'יי באלווין, למקום הרביעי דרייק ובמקום החמישי הזמר דה וויקנד.

בחזית הנשית, בילי אייליש היא הזמרת המושמעת ביותר בספוטיפיי בעולם בשנת 2020 זו השנה השנייה ברציפות. טיילור סוויפט במקום השני, אריאנה גרנדה במקום השלישי, דואה ליפה במקום הרביעי' והזמרת הולזי סוגרת את החמישייה.

השיר המושמע ביותר בקרב משתמשי שירות הסטרימינג בעולם השנה הוא "Blinding Lights" של דה וויקאנד, עם כ-1.6 מיליארד השמעות. אחריו בסדר יורד השיר "Dance Monkey" של טונס אנד איי, "The Box" של רודי ריץ', גרסת הרמיקס של די ג'יי אימנבק לשיר "Roses" של סנט ג'ון, ו-"Don't Start Now" של דואה ליפה סוגר את החמישייה.

עוד בוואלה!

מוזיקה ישראלית ברדיו בקורונה: זינוק ל-60% בגלגלצ, צלילה ל-27% בכאן 88

לכתבה המלאה

ומה הם הפודקאסטים המושמעים ביותר דרך ספוטיפיי? בישראל, את שני המקומות הראשונים קטפו הסכתים של תאגיד כאן. במקום הראשון "חיות כיס" בהגשת שאול אמסטרדמסקי, צליל אברהם ודנה פרנק, ובמקום השני הפודקאסט "שיר אחד". אחריהם במקום השלישי "חושבים טוב" בהגשת יהודית כץ, במקום הרביעי "קיצור תולדות האנושות - הקורס" בהגשת פרופ יובל נח הררי, ובמקום החמישי "מנועי הכסף" של כלכליסט בהגשת אורי גרינפלד ושי סלינס. הפודקאסט המושמע ביותר בעולם דרך שירות הסטרימינג הוא "The Joe Rogan Experience" שמגיש הקומיקאי, השחקן ופרשן הספורט האמריקאי ג'ו רוגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully