וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרנגול ניצח בגמר "הזמר במסכה" - צחי הלוי הוא המפורסם בתחפושת

5.12.2020 / 23:07

אחרי עונה מצליחה מאוד בקשת 12, עם ממוצע של כ-25 אחוז רייטינג לפרק, ניצח התרנגול בגמר "הזמר במסכה" - והתברר כי צחי הלוי הוא המפורסם שהתחפש לו. למקום השני הגיעה השפירית (רינת גבאי) ולמקום השלישי והמכובד הגיע הפלאפל - הלא הוא הג'ודוקא אורי ששון

"הזמר במסכה" - פרומו פרק חשיפת המלפפון החמוץ/קשת 12

התרנגול הוא המנצח הגדול בגמר "הזמר במסכה" שהתקיים הערב בקשת 12. המפורסם שהתחפש לתרנגול לאורך כל העונה ונחשף בגמר הוא הזמר והשחקן צחי הלוי. רעייתו לוסי אהריש, שהשתתפה אף היא ב"הזמר במסכה" בתחפושת החסידה והודחה לפני מספר תכניות, עלתה לבמה ובירכה את הלוי. אל המקום השני הגיעה הזמרת רינת גבאי בדמותה כשפירית, ולמקום השלישי הגיע הג'ודוקא והמדליסט האולימפי אורי ששון שהתחפש העונה לפלאפל.

"יש משהו בזה שאתה שם מסכה על הפנים, שמשחרר אותך. זה נותן לך חופש'" אמר הלוי ל"חי בלילה". "אבל זה לא שרקדתי על במה או שלא הופעתי. דיברו גם איתי ועם לוסי במקביל. היא יותר התלהבה ממני בהתחלה ואני פחות".

גבאי הנרגשת הודתה לשופטים וסיפרה בגילוי לב על החלום שלה לכבוש את עולם המבוגרים: "במשך שנים הופעתי מול ילדים ומשפחות ולא הייתי משנה רגע מכל הקריירה הזו. אבל אני חייבת להודות שהרגשתי משהו פצוע בי כל התקופה הזו. לכן אני רוצה לומר ש'הזמר במסכה' זו לא תכנית טלוויזיה. זה נס גלוי. זה מעבר לכל הציפיות שלי".

צחי הלוי זוכה ונחשף בתור התרנגול, לוסי אהריש, הזמר במסכה. קשת 12,
ניצח את אשתו ואת כל השאר. צחי הלוי בתחפושת התרנגול מקבל נשיקה מהחסידה לוסי אהריש, "הזמר במסכה"/קשת 12

בפרקים הקודמים נחשפו שאר התחפושות: גלית גיאת נחשפה כיעל, אורנה דץ נחשפה כפופקורן, איציק כהן נחשף כדרקון, עינת שרוף נחשפה כמלפפון החמוץ, דביר בנדק נחשף ככריש, מיכל אמדורסקי נחשפה כפטריה, יזהר כהן נחשף כשור, גדי סוקניק נחשף כדב, ינון מגל נחשף כקקטוס וטל פרידמן נחשף כקרמבו.

לאורך העונה רשמה "הזמר במסכה" נתוני רייטינג מרשימים מאוד, עם ממוצע לפרק של כ-25 אחוז, לא כולל הגמר שצפוי להניב מספרים גבוהים אף הוא, למרות שיבוצו מול פתיחת העונה של "האח הגדול".

עוד בוואלה!

הסלב שסולק, השב"כניק שהוזעק: מפיק "הזמר במסכה" חושף הכול

לכתבה המלאה
צחי הלוי זוכה ונחשף בתור התרנגול, הזמר במסכה. קשת 12,
נחשף. צחי הלוי, "הזמר במסכה"/קשת 12

מפיק "הזמר במסכה" סיפר בריאיון לוואלה! תרבות לפני כחודשיים כיצד התאהב בפורמט: "הפורמט הזה עלה בדרום קוריאה לפני 4-5 שנים. ראיתי אותו ואמרתי - זה לא רלוונטי לישראל, אין דרך לעשות איתו משהו מעניין. בפורמט המקורי הקוריאני, המסכה הייתה כמו הכיסא ב'דה וויס', סוג של אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו, בוא תקשיב לקול מבלי שאתה יודע מי האדם הידוע. האמריקנים עשו פריצת דרך דרמטית בפורמט. חודש וחצי לפני שזה עלה בפוקס בארצות הברית ראיתי את הטריילר של האמריקנים לקראת שידור העונה והבנתי שהם עשו מזה עיבוד הרבה יותר מערבי ומרתק. ראיתי רק את הפרומו, לא ראיתי פריים מהתכנית, ואמרתי שאני לוקח את זה. ואכן, במקרה הזה ההימור שלי אבד. ולמה זה עובד? כי מה שהאמריקנים עשו, זה שהסוד לא יהיה אלמנט שולי כמו ב'דה וויס'. הם הפכו את המסתורין לסוג של שעשועון גדול - מי לעזאזל נמצא שם?! מה שהצליחו לייצר באמריקה, ואחרי זה בכל הגרסאות של התכנית הזאת בעולם זה אינגייג'מנט מטורף של הצופים".

באשר לחשש מפגיעה ברייטינג לאורך העונות, ענה: "אין לי חשש ואני לא מוטרד כי אני חושב שהמשחק יהיה רלוונטי גם בעונה 10. גם אז אנשים ימותו לדעת מי נמצא שם מאחורי הקיפוד. אני מכיר פורמטים קוריאניים לפני ולפנים, הייתי הרבה בסיאול. הרוב המוחלט של הפורמטים הקוריאניים לא יכול בכלל להיות במערב כי התרבות כל כך שונה שם ובמדינות אסיה בכלל. פה זה עבד כי עשו לזה עיבוד ששידרג את המוצר המקורי, והם לא שברו את הכללים של הטלוויזיה. הם הכניסו את זה למסגרת של תכנית שירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully