וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג'ונגל היא הייתה, בבוץ היא שקעה: שולה זקן עומדת לבאס לנו את "האח הגדול"

6.12.2020 / 8:40

מלכת היופי קארין עליה לא הצליחה לשכנע שיש לה ביטחון עצמי, רמי ורד גרם לנו להתאהב בו, שולה זקן הולכת להתיש אותנו עם סיפורי "אני ואני", וסיפור החיים של ג'וזי זירה הצליח לסקרן אותנו בטירוף: קארין ארד פותחת את דלתות "האח הגדול" ויורה לכל עבר

כששמעתי שהאח הגדול חוזר נורא שמחתי. אמרתי לעצמי, "יופי, זה סוגר לי פינה עד החיסון", אבל אז קלטתי את גודל הצרה. שוב מורחים את התוכנית על פני ארבע פעמים בשבוע, שזה אומר שאני צריכה לבטל את מעט החיים שעוד נותרו לי, וגם את חדוות הגילוי נטלו ממני, כי מדורי הרכילות עלו מראש על כל המפורסמים שנכנסים לבית והרסו את ההפתעה. צפיתי בכניסת הדיירים כשמועקה מוזרה מעיבה על שמחתי, אבל יכול להיות שזה קשור לעובדה שהתרנגול זה צחי הלוי. הייתי בטוחה שזה רן דנקר והתערבתי עם אנשים. על פלאפל דווקא.

העונה החלה בכניסתם של עשרה אנשים. דייר אנונימי בשם יחזקאל בגדדי נכנס ראשון. ברגע הראשון נפעמתי מהיכולת הרטורית שלו, אבל לקח לי בדיוק שלוש דקות להבין שכולו רוח וצלצולים ושכבר עכשיו אין לי כוח לשמוע מה יש לו להגיד, וגם שהוא כנראה יהיה בין הראשונים לבכות שהוא מתגעגע לאשתו והילדים או לחתול המעפן שלו. אחריו החלו להגיע המפורסמים. תשעה סלבס בליגות מגוונות, שליש מהם מחלימי קורונה, שני שלישים מנשקי מזוזה, כולם הושלכו כלאחר יד לביצה הסמוכה, על חליפותיהם ושמלות הערב המפונפנות שלהם. כאילו לא עבר עליהם מספיק. אבל היי, תמיד מלבב לראות מלכות יופי ואושיות אינסטגרם טובעות בבוץ, אז ממני לא תשמעו תלונה.

האח הגדול - תעודת הזהות של זהבה בן. רשת 13, צילום מסך
התאהבנו. זהבה בן/צילום מסך, רשת 13

כל אותה עת, בגדדי, זה שאין לסכור את פיו, צפה בתעודות הזהות והתבקש לבצע את המשימה הראשונה של העונה - מבצע "הצל סלב". אמנם הוא יישן בבית החם, אבל בעת ובעונה אחת הוא גם יככב ברשימת ההדחה הראשונה של העונה. בגדדי בחר את שולה זקן, שסיפורה נגע לליבו, וכנראה כי גם חשב שמפאת גילם הדומה וחיבתם לשיחות חולין עם בורא עולם, היא תהיה פרטנרית ראויה כדי ללכלך איתה על ביבי. נראה לי שהוא טועה, כי שולה זקן כבר התאהבה בזהבה בן, והאמת - גם אני.

חמודה, בובה זהבה, נראית חברה טובה ומסורה, מעידה על עצמה שהיא אישה פשוטה, וזה נשמע לגמרי אמין. ודאי יותר אמין מהווידוי של מלכת היופי 2016 קארין עליה, שזנחה את גינוניה הנסיכותיים, והכתירה עצמה כמלכת סאדו לעת מצוא. בין הפנינים שהשפריצה, היא הצהירה שהיא ביצ'ית, הזהירה שהיא באה להתלכלך, הסבירה שנולדה להיות מלכה, הודיעה שהיא צריכה להיות במרכז העניינים, ושאוי ואבוי לבחורה שתעז להתחרות בה על תשומת הלב של גבר. בגדול היא ניסתה להיראות כאילו יש לה ביטחון עצמי, ואני לא שוכנעתי. מאמצי היתר מעידים בדיוק על ההיפך, וגם דנית גרינברג נראתה מלאת ביטחון עצמי בתעודת הזהות שלה. אני צופה לב שבור וסטוקינג בפינת העישון במהרה.

ליאור כלפון נכנס לבית, לדבריו, כדי לאחד ולגשר בין בני ישראל הניצים, אבל בינינו, מה שהכי חשוב לו זה להוכיח שיש בו יותר ג'ים קארי מאשר איצקו. בינתיים הוא משתדל להיות קליל ומצחיק כאילו חייו תלויים בזה, אז לא נותר אלא לחכות ולראות מה יזלוג ממנו כשיירגע.

האח הגדול - תעודת הזהות של ליאור כלפון. רשת 13, צילום מסך
ג'ים קארי? ליאור כלפון/צילום מסך, רשת 13

מצד שני, את הקולגה שלו, רמי ורד, אני כבר אוהבת. הוא לא מתאמץ, הוא גבר, הוא אינטיליגנטי, הוא מצחיק, והוא קורא לילד שלו "האוטיסט הכי חמוד בעולם". מה יש לא לאהוב, תגידו. אפרופו לאהוב, יש לי משהו להגיד על השמלה של גל גברעם, אושיית האינסטגרם. וואו. ובלי תחתונים. כבוד. אמנם על פניו היא נשמעת כמו כל פקאצה מצויה, אבל יש לי הרגשה שהיא עוד תפתיע אותנו ותתגלה כעמוקה יותר ממה שהיא מציגה.

לעומת זאת, מה עוד יש לשולה זקן לספר שלא שמענו? טעיתי, שילמתי, הכלא, הגולסטאר, האח הגדול. נראה שהיא נכנסה לבית כדי שעם ישראל יכיר אותה כאישה הטובה שהיא - וימחל לה. היא רוצה לנקות את שמה, ולכן תקשר כל נושא לדבר שהיא באמת רוצה לדבר עליו - היא עצמה. נתקלה בשיח - "אני בג'ונגל כבר הייתי". דרכה בבוץ - "אני בבוץ כבר שקעתי". עזרו לה לצאת מהבוץ - אני כבר נפלתי". זה הולך להיות מתיש.

על קנקנו של דרור קונטנטו עדיין לא תהיתי. אני מסרבת לקבל שהזהות שלו מסתכמת בעיצוב השמלות של מירי רגב ושרה נתניהו, ומקווה שהוא ייפטר ממניירות מעצב השמלות הגיי כמה שיותר מהר, כדי שנזכה לשמוע ממנו אמיתות עמוקות יותר. יש למה לצפות - היחסים שלו עם גרושתו, החיים בישיבה, היציאה מהארון. לא חסר עניין. ואם כבר בסיפורי חיים עסקינן, גם את הסיפור של יונתן-ג'וזי זירה היה מאד מעניין להמשיך לשמוע - האמא הנרקומנית, העליה לארץ, ובעיקר, האם הוא בסדר עכשיו - הרי כדי שאדם יגיע למצב שבו הוא מרגיש צורך להמציא לעצמו אלטר אגו, דברים באמת צריכים להיות גרועים מאד.

האח הגדול - תעודת הזהות של דרור קונטנטו. רשת 13, צילום מסך
מסקרן. קונטנטו/צילום מסך, רשת 13

אפרופו דברים גרועים, גם מור לרמן הפציעה מחדש אחרי שהביכה את עצמה ב"חתונמי", כנראה כדי לתקן את הרושם המקולקל שהשאירה, וכמובן כדי ליחצן את עסק האופנה שלה. הכל טוב, אבל באיזה קטע היא מרשה לעצמה להגיע לא רווקה? אני כבר הכנתי את עצמי לצחוקים וחיפושי אהבה כושלים בבית האח. מה יש לנו לעשות עם מור לרמן הלא רווקה? על מה נדבר איתה? לא הבנתי.

המפורסמת האחרונה, שהיא בעצם אנונימית (אחרת אין לי הסבר למה אוזכרה בחלק של המפורסמים אבל תיכנס בחלק של פשוטי העם), היא כמובן רונית הביביסטית, האישה והמגאפון, כאילו לא הספיקו לנו הפעמים שנאלצנו לצפות בה צווחת בהפגנות. אבל בית האח הגדול זה כמו כל בית, ומשפחה, כידוע, לא בוחרים.

בניגוד להבטחות הדרמטיות בפרומואים, אירוע הכניסה הגדול (או בשמו העממי - דייר, פרסומת זהב, דייר, פרסומת זהב. וכן, זה היה פשוט נורא) היה הרבה פחות מסעיר מהצפוי. בחלק ב' שישודר היום יגיעו שאר הדיירים, לשהות בצילם של המפורסמים שהסכימו בטובם להגיע לעונה רגילה ולא לעונת VIP מקוצרת. שזה נחמד, אבל בואו - אין להם תעסוקה ופרנסה כבר שמונה חודשים, מה כבר יש להם להפסיד? ברור שהסכימו - זה גם זמן מסך, גם כסף, וגם, כמו שאמר רמי ורד בחוכמתו כי רבה, בית האח זה המקום היחיד בישראל שמותר ללחוץ בו ידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully