וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גל גדות מטפסת לגבהים חדשים": התגובות הראשונות ל"וונדר וומן 1984"

6.12.2020 / 11:26

הקרנות העיתונאים הראשונות של "וונדר וומן 1984" נערכו בסוף שבוע, והתגובות בטוויטר יוצאות מגדרן - "מתעלה על קודמו", "הסרט שהיינו צריכים עכשיו", "מרגש עד דמעות". מה אומרים על תצוגת המשחק של גל גדות, ומתי נזכה לראות את כל זה בישראל?

טריילר "וונדר וומן 1984"/יח"צ

"וונדר וומן 1984" ייצא לאוויר העולם רק בשלהי החודש, אך בסוף השבוע נערכו הקרנות מוקדמות שלו, והעיתונאים האמריקאים והבריטים שצפו בו מיהרו לרוץ ולספר לחבר'ה בטוויטר, כי מתברר שיש הרבה על מה לכתוב הביתה.

כמעט לכל ההתרשמויות הקצרות והמוקדמות יש מכנה משותף אחד: למרות כמה הסתייגויות, למשל אורכו של הסרט (שעתיים וחצי), הן חיוביות ואף משתפכות, ומדווחות שההמשכון מתעלה על קודמו, המוערך מלכתחילה. כולן גם מדגישות את העובדה שמדובר בלהיט אנושי, מלא חמלה ותקווה, כלומר - בדיוק מה שהעולם זקוק לו כרגע.

באשר לגל גדות, רוב התגובות לא מתייחסות אליה באופן נקודתי, אולי בגלל שכבר לוקחים אותה כמובן מאליו, ומעדיפים להתייחס לשחקני החיזוק בסרט - קריסטן וויג ופדרו פסקל, שלא הופיעו בפרק הקודם אך הצטרפו להמשכון, ומקבלים על כך את מירב המחמאות. עם זאת, באתר קומיקבוק קום טרחו לציין כי "גדות מטפסת לגבהים חדשים".

בסלאש פילם שיבחו - "סליחה על השימוש במושג הזה, אבל הסרט פשוט נפלא. יש בו פי שניים חמלה ואמונה במין האנושי מאשר בסרט הראשון. זה בדיוק הבלוקבסטר מעורר ההשראה שהיינו צריכים".

"פצצה של סרט, מן ההתחלה ועד הסוף. אחד ההמשכונים הכי טובים של DC. הייתי עם דמעות בעיניים בסוף הצפייה", התלהבו בפאנדנגו, וב-IGN הוסיפו "הסרט עושה את כל הצעדים החכמים המתבקשים, ומספר סיפור אנושי ויפהפה על הנסיכה דיאנה. מה שהכי מפתיע בו זה עד כמה רלוונטי המסר שלו. כל כך מרגש לראות שוב בלוקבסטר כל כך גדול ומלא שמחת חיים".

"איזו הצלחה מפוארת, מהפתיחה עוצרת הנשימה ועד הסיומת המבריקה" החמיאו ב-JoBlo, ובסינמה בלנד סיכמו - "זה פשוט סרט נהדר, הסיפור מצוין, עם מסר אקטואלי, ויש בו המון הפתעות".

כזכור, בצעד תקדימי שמטלטל את התעשייה, החליטו באולפני וורנר להפיץ את הסרט בו זמנית באותם אולמות קולנוע שפתוחים ברחבי העולם, וכן בשירות הסטרימינג שלהם. ההחלטה לא רלוונטית לישראל, בה "וונדר וומן 1984" יעלה אך ורק כשבתי הקולנוע ייפתחו - ולאיש, כמובן, אין מושג מתי בדיוק זה יקרה, כך שבינתיים הקהל המקומי ייאלץ להסתפק בתגובות בטוויטר, או לחפש פתרונות משל עצמו.

עוד בוואלה!

כל הסרטים - ישירות לסטרימינג: רעידת אדמה חסרת תקדים בהוליווד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully