וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה גברים טוענים שמומי לוי פגע בהם מינית, חלקם בזמן שהיו קטינים

11.12.2020 / 15:21

האתר "המקום הכי חם בגיהנום" חשף עדויות של 6 גברים שטוענים כי המוזיקאי פגע בהם מינית. א': "הייתי בן 11.5. מומי לוי אונן לי. הייתי בשוק". ג': "הייתי בן 10, הוא שאל אם אסכים שיסתכל עלי כשאני מאונן". לוי: "מעולם לא קיימתי קשר מיני אסור"

מומי לוי. יח"צ,
"הייתי בן 11.5. מומי לוי אונן לי. הייתי בשוק". מומי לוי/יח"צ

שישה גברים טוענים כי המוזיקאי, המפיק המוזיקלי ומגיש הרדיו מומי לוי פגע בהם מינית, שלושה מהם היו קטינים בעת המקרים ואחרים היו בגירים - כך נחשף היום (שישי) בתחקיר שפורסם באתר "המקום הכי חם בגיהנום" על ידי העיתונאית גלית הראלי (עדות).

אחת העדויות בתחקיר היא של א', כיום בן 40 המתגורר בחו"ל, שהיה אחד מעשרות ילדים, תלמידי בתי ספר יסודיים, שליוו במופע בעיר גדולה במרכז את לוי, שהיה אז אחרי שחרור מהצבא. הוא מספר כי הפעם הראשונה שהגיע לביתו של לוי היתה כשהיה בן 11 וחצי, והפעם האחרונה היתה בערך שמונה שנים לאחר מכן.

א' מעיד כי במהלך ההכנות לאירוע, בעודו בכיתה ו', הגיע לביתו של לוי, שגר אז אצל הוריו. "במפגש השני או השלישי הוא יזם איזו שיחה על התבגרות והגענו לדבר על שיער גוף ואיפה יש שיער", העיד א'. "אמרתי שיש לי טיפת שערות באשכים. הוא אמר משהו כמו שהוא לא מאמין לי לגמרי ואני כדי להוכיח לו הראיתי לו. ככה זה התחיל. בפגישה הבאה התחלנו לדבר על דברים יותר מיניים. על איבר המין שמתקשח אם נוגעים בו למשל. הרגשתי שאני עובר סוג של חינוך מיני. הייתי מסוקרן ומרותק ממשהו חדש ולא ידוע, אף אחד לא דיבר איתי על זה, והנה הדמות המפורסמת רוצה ללמד אותי משהו חדש".

א' הוסיף וטען שהותקף מינית על ידי לוי. "מומי אונן לי", העיד. "הוא היה לבוש לגמרי. זו היתה הפעם הראשונה שחוויתי אורגזמה. הייתי בשוק. לא ידעתי מה קורה לגוף שלי. הוא הסביר לי ברוך. בצורה נחמדה. הייתי המום. שאלתי שאלות ורציתי לדעת. כמו שאמרתי, ראיתי את זה כמו חינוך מיני. הוא היה מספר לי על מפגשים שלו עם אחרים, על איזה ילד שגר בשכונה. הסיפורים היו מרתקים. הוא דיבר איתי על מין בדרך שאף אחד לא דיבר איתי. בפגישות הבאות, וזה קרה די מהר, התחלתי לאונן לו. האמת היא שאני לא יודע להגיד מי יזם את זה. אני לא זוכר. אבל בכל פעם עברנו עוד שלב באינטרקציה המינית. בהמשך הסתכלנו במגזינים של פורנו. בהתחלה של נשים ערומות ובאיזה שלב של נערים. משם זה עבר לסרטי פורנו שהינו יושבים ורואים ביחד ואז מדברים ומנתחים אותם. אף פעם לא שכבנו. לא היו בכל השנים האלה יחסי מין מלאים. הוא בחן אם יש אפשרות לשכב בשלב מאוחר יותר, כשהייתי מבוגר יותר. אני לא הסכמתי לנסות וזה ירד מהפרק אחרי כמה שיחות על זה".

"רק בגיל שלושים בערך הבנתי שמה שהיה לי עם מומי היה בעצם ניצול מיני, עד אז לא הגדרתי את זה ככה", הוסיף א'. "ידעתי שזה לא משהו שאני אמור לספר עליו לאנשים, אבל בגלל הדינמיקה של היחסים הרגשתי כל הזמן שזה היה שוויוני, שאני רציתי את זה. הוא גרם לי להרגיש ככה מההתחלה".

מומי לוי. Creative Commons
"הייתי בן 10, הוא שאל אם אסכים שיסתכל עלי כשאני מאונן". מומי לוי/Creative Commons

גם ב', חברו ילדות של א', טוען כי היה אחד הנפגעים מלוי, כשהיה תלמיד בית ספר יסודי. "אחרי המופע בעיר שבו השתתפתי גם אני, הייתי בקשר טלפוני עם מומי, ניסיתי להיכנס לעולם המוזיקה, להקליט דברים, אז התקשרתי אליו כמה פעמים עם שאלות על מוזיקה ועל הקלטות", טוען ב'. "בערך שנה אחרי המופע, כשהייתי בן 12 או 13, הוא הזמין אותי לראות את האולפן שלו בבית. לא הייתה לי התלבטות אם ללכת, חשבתי שאוכל ללמוד ממנו, לא היה לי מושג שיש לו כוונה אחרת. הגעתי אליו הביתה. הוא גר אצל ההורים שלו. אני לא זוכר הרבה פרטים, הכל מעומעם לי. אני זוכר שהיה חם בחוץ והוא הציע לי להיכנס הביתה לשתות. היינו בסלון, הוא אמר לי תשכב פה על הספה, אני רוצה להראות לך משהו מגניב. ואז הוא התחיל לשלוח ידיים לאזור איבר המין שלי ושאל שאלות כמו 'איך זה מרגיש?' 'מרגיש נעים?' התחלתי להבין שזה לא בסדר. נבהלתי. המצאתי תירוץ שאני חייב ללכת וברחתי משם".

עדות נוספת בתחקיר "המקום הכי חם בגיהנום" היא מצד ג', שהיה בן 10 בעת שלטענתו לוי פגע בו מינית. "חילקו אז בבית הספר פליירים על הלהקה של העיר והזמינו לבחינות. ניגשתי והתקבלתי. היינו 30 ילדים בערך בכיתות ד' עד ו' ועשינו חזרות בבית העם בעיר. אני הייתי עושה הרבה חיקויים. וגם מומי לוי היה חקיין. הוא אמר לי שאני אהיה כוכב. בתחושות של הילד שהייתי הרגשתי שהוא מתחבר אלי ואוהב אותי. זה היה מרגש מבחינתי. אני זוכר שהוא הציע לי לבוא לבקר אותו", טוען ג'. "פעם כשהייתי בבית דיברנו בטלפון. משום מקום הוא שאל אם אני כבר מאונן. אמרתי לו שברור, אז הוא שאל אם אסכים שהוא יסתכל עלי כשאני מאונן או שאראה לו איך אני מאונן. אמרתי ברור. שמחתי, ריגש אותי שהוא הביע בי עניין. חשבתי שאראה לו כמה אני ילד גדול. באחת השיחות הוא הציע שאבוא אליו לראות טלטקסט. אני זוכר שישבתי על הברכיים שלו וראינו טלוויזיה. הייתי אצלו עוד כמה פעמים, אני לא זוכר אם הוא עשה לי משהו מעבר לזה. אני לא זוכר אם הוא נגע בי, אני חושב שאני מפחד להיזכר".

עוד בוואלה!

שמי אנה, ואני לא מפחדת להיחשף: הותקפתי מינית על ידי משה איבגי

לכתבה המלאה
seperator

תגובה

עורכת דינו של לוי, טלי (רויטל) גוטליב, הגיבה בשמו ל"המקום הכי חם בגיהנום": "מומי הוכה בתדהמה ועלבון נוכח הכתבה הפוגענית אשר אין לה מה להישען ואשר גורמת לו נזק קולוסלי על לא עוול בכפו. הכתבה הדחוקה היא משפט שדה מכוער שנסמך על תלונתם של מי אשר חברו יחדיו לפגוע בשמו הטוב של מומי, והכל לצד מסכת איומים המתועדים בצורות שונות ומהן עולה ברורות כוונת זדון לפגוע במומי אשר לא חטא בדבר. מומי כדרכו בקודש נהג ונוהג בכל אדם באשר הוא בכבוד, ברגישות, בהכלה ובדאגה. מומי מעולם לא פגע בכוונה באיש, לא ניצל איש, ומעולם לא היה בקשר מיני אסור עם איש, כך יעידו עליו חבריו וסובביו מקרוב ומרחוק. אנו מבהירים לאותם 'מתלוננים' שקרנים עלומי שם שלא יהא ספק בליבם ולו לרגע כי אנו נפעל למיצוי כל זכות הקנויה למומי בדין ובפסיקה מול כל מי שפגע במזיד בשמו הטוב של מומי אשר לא חטא בדבר. כל 'חטאו' של מומי כי התקשה לצאת מהארון תוך שוויתר על זוגיות, משפחה וילדים והכל כדי שלא לצער את הוריו. מומי שמר בקנאות על פרטיותו וזו מחוללת כעת בפרהסיה כשהכתבה השקרית מוציאה אותו באלימות מהארון. מומי מנערותו התחבט בין רצונו לחיות חיים מלאים ושלמים לבין הצורך לכבד מנטליות ומסורת".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully