וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם גמורים!": טום קרוז הוקלט צורח על אנשי צוות שהפרו הנחיות קורונה

16.12.2020 / 11:37

כוכב הסרט "משימה בלתי אפשרית 7" הבחין בחברי צוות שהפרו את הנחיות הקורונה ובתגובה הוא החל לצרוח ולהשתולל מזעם. בהקלטה שדלפה לרשת הוא נשמע צועק: "אני לא רוצה לראות את זה בחיים יותר. אם אראה את זה עוד פעם, אתם פאקינג מפוטרים!"

יח"צ - חד פעמי

ההפרות והצרחות: כוכב הסרט "משימה בלתי אפשרית 7" טום קרוז הבחין בכמה אנשי הצוות שמפרים את הנחיות הקורונה במהלך צילומי הסרט בלונדון - ובתגובה הוא השתולל מזעם. בהקלטה שדלפה לרשת נשמע קרוז מקלל וצורח: "אם אני אראה את זה עוד פעם אחת, אתם פאקינג גמורים! ברור? אתם מבינים בכלל מה אני רוצה? אתם בכלל מבינים את האחריות שיש לכם? אם זה קורה שוב, אתם פשוט מפוטרים. פשוט מאוד".

"בהוליווד עושים סרטים בזכותנו", צרח קרוז. "הם מאמינים בנו ובמה שאנחנו עושים! בכל לילה אני מנהל פאקינג שיחות טלפון עם אולפנים, עם חברות ביטוח, עם מפיקים, שכולם מסתכלים עלינו ולוקחים אותנו כדוגמא בשביל לעשות את הסרטים שלהם. אנחנו יוצרים אלפי מקומות עבודה, יא בני זונות! אני לא רוצה לראות את זה בחיים שלי יותר ואם אני רואה את זה, אתם מפוטרים. אתם פאקינג גמורים".

"אין מחילה לזה!", המשיך קרוז וצעק על אנשי הצוות שהפרו את ההנחיות. "אתם יכולים להגיד סליחה לאנשים שאיבדו את הבית שלהם כי התעשייה שלנו מושבתת. זה לא יעזור להם לשים אוכל על השולחן או לממן את לימודי הקולג' של הילדים שלהם! עם זה אני הולך לישון כל לילה. העתיד של הפאקינג תעשייה הזאת!".

האזינו לטום קרוז משתולל מכעס:

על פי העיתון הבריטי "סאן", שפרסם ראשון את הסיפור, טום קרוז התרגז אחרי שראה שני אנשי צוות עומדים צמודים זה לזה מול מסך מחשב בלי לשמור על הנחיות הריחוק החברתי. הסרט "משימה בלתי אפשרית 7" צפוי לצאת לאקרנים בנובמבר 2021 לאחר שנדחה בגלל משבר הקורונה.

עוד בוואלה!

מפתח קטן: שחקני המשנה גונבים את ההצגה של "חזרות"

לכתבה המלאה
טום קרוז. AP
שומר על ההנחיות. קרוז/AP
  • עוד באותו נושא:
  • טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully