וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שכחו אותו בבית בכוונה? מעריצי "שכחו אותי בבית" הבחינו בחור מטריד בעלילה

31.12.2020 / 0:01

חור בעלילה או מזימה אכזרית? מעריצי "שכחו אותי בבית" הבחינו בכרטיס הטיסה הזרוק של קווין מקאליסטר והגיעו למסקנה המתבקשת שהוריו שכחו אותו בבית בכוונה. חלק אף טוענים שאביו, פיטר, הזמין את הגנבים לביתו כדי שירצחו את בנו

מי שכח את קווין בבית? התעלומה של "שכחו אותי בבית" נפתרה/מערכת וואלה!

30 שנה חלפו מאז שהסרט "שכחו אותי בבית" יצא לאקרנים והפך את מקולי קאלקין לאחד הילדים המפורסמים בהוליווד - והנה, רק עכשיו, מעריצי הסרט עלו על פרט קטן שעשוי לשנות את כל עלילת הסרט ולהפוך אותה לטרגית ממש. הצופים הבחינו בפרט מידע שחושף תכנית מרושעת במיוחד של אחד מבני משפחתו של קווין מקאליסטר והחלו לדון בשאלה: האם שכחו אותו בבית בכוונה?

במשך עשרות שנים מעריצי "שכחו אותי בבית" היו מוכנים להתעלם מהכישלון ההורי המונומנטלי של קייט ופיטר מקאליסטר באותו חג מולד גורלי אחד. רק במהלך הטיסה, במרחק של יותר מ-6 אלף קילומטרים מהבית, הבינו השניים שהם שכחו את בנם בן ה-8 בבית אך "שיט הפנס". כן, טעויות קורות ובמקרה הזה גם קשה להאשים את ההורים. אלה הורו לקווין לישון בעליית הגג לאחר שעורר בלגאן בבית, בנם של השכנים - שיש לו טעם דומה בכובעים - נכלל בטעות בספירה המשפחתית בבוקר שלמחרת ומשם היסטוריה. טעות תמימה, נכון? אז זהו, שכעת כמה צופים חדי הבחנה הגיעו למסקנה שזה ממש לא כמו שזה נראה והאשימו את אביו, פיטר מקאליסטר, בכך שדאג בכוונה להעמיד את קווין בסכנה, עם מניע מרושע ואכזרי.

מקולי קאלקין, מתוך "שכחו אותי בבית". Home alone, Giphy
כנראה ששכחו אותו בכוונה. מקולי קאלקין, מתוך "שכחו אותי בבית"/Giphy, Home alone

עוקבים ב"רדיט" חלקו תיאוריה לפיה פיטר תכנן להשאיר את קווין בבית לאחר שהבחינו כי הוא השליך לפח את כרטיס הטיסה של בנו, שאילו נותר אצלו המשפחה וודאי היו מבינים שהוא נשכח בבית כבר כשהיו בשדה התעופה. באחד הקטעים בסרט נראה פיטר זורק ערימת מפיות ספוגות לפח, כשלשנייה אחת ניתן לראות מאחוריהן את כרטיס הטיסה (אמריקן איירליינס) של קווין כששמו רשום עליו בכתב יד.

רואים את זה?

חור בעלילת "שכחו אותי בבית"?. Youtube, צילום מסך
חור בעלילת "שכחו אותי בבית"?/צילום מסך, Youtube
שכחו אותי בבית. Giphy
כן, הכל זו תכנית זדונית של אביך/Giphy

לדעת רבים מדובר בצירוף מקרים מעניין. אחד כתב: "בואו נהיה רציניים. מר קאליסטר ידע בדיוק מה הוא עושה". אחר כתב: "הוא שכר את שני השודדים האלה כדי שישדדו את ביתו מבלי לומר להם שקווין יהיה שם, כשהתוכנית הייתה שהם ייבהלו ויהרגו את קווין (שנראה שזה מה שהם ניסו לעשות בסוף)". שלישי טען כי פיטר עשה זאת כיוון שאחיו פרנק לא אהב את קווין ורצה ש"הבעיה תיעלם". הוא כתב: "פיטר לא רצה שפרנק יהרוס את החופשה ולכן כשמצא את ההזדמנות המושלמת להשליך את הכרטיס של קווין, הוא השתמש בה. מה אם פיטר שונא את קווין באותה המידה שפרנק שונא, רק שהוא טוב יותר בלהסתיר את זה?". אחר הוסיף: "ראיתי את הסרט עשרות פעמים ומעולם לא שמתי לב לזה. עבודה טובה!"

אז האם קווין נשכח בבית במקרה או במסגרת משימה זדונית וסופר אכזרית של אביו?

שכחו אותו בבית בכוונה?

ממש לא. סתם חור בעלילה
לא. להפך, זה הגיוני שפיטר זרק את הכרטיס בטעות ובגלל זה הם לא שמו לב שקווין נשאר בבית
ייתכן שפיטר "שכח" אותו בבית בכוונה - אבל לא כדי לרצוח אותו
הכי ברור לעין שפיטר שונא את קווין ושמדובר בתכנית זדונית להיפטר ממנו
3587 משתתפים

הטריילר לסרט:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully