וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה וחצי אחרי הודעת השווא: השחקנית טניה רוברטס הלכה לעולמה

5.1.2021 / 16:55

אחרי ההודעה השגויה על מותה ביום ראשון, כעת מעדכנים בארצות הברית שהשחקנית טניה רוברטס ("מופע שנות ה-70", "רצח בעיניים") הלכה לעולמה בגיל 65. היא הייתה מאושפזת בבית החולים מאז ערב חג המולד

טניה רוברטס. Albert L. Ortega/Getty Images, GettyImages
הלכה לעולמה יום וחצי אחרי ההכרזה השגויה. טניה רוברטס/GettyImages, Albert L. Ortega/Getty Images

השחקנית האמריקנית היהודיה טניה רוברטס הלכה לעולמה בגיל 65, כך מדווח אתר TMZ. מותה של רוברטס הוכרז בטרם עת כבר ביום ראשון על ידי הנציג הרשמי שלה, מייק פינגל, שאף הוציא הודעה לעיתונות שבה בישר על מותה, וכלל ציטוט מבן זוגה, לאנס אובריאן, שלכאורה היה עימה בשעת המוות. אחרי תיקון דבריהם, עכשיו מגיעה הבשורה שוב. אובריאן סיפר ל-TMZ שרופאה של רוברטס התקשר אליו ביום שני בערב ומסר לו את דבר מותה.

השחקנית והדוגמנית לשעבר, כוכבת "רצח בעיניים" ו"מופע שנות ה-70", מתה אחרי שהתמוטטה בביתה ב-24 בדצמבר, ערב חג המולד, כשחזרה מטיול עם כלביה. לאחר מכן אושפזה בבית החולים הר סיני בלוס אנג'לס וחוברה למכונת הנשמה.

כשהתבררה הטעות בנוגע לידיעה על מותה, אובריאן צוטט בעיתון הבריטי "הסאן" באומרו: "היא עדיין איתנו אבל לא לזמן רב. היא הייתה ממש מתה. חשבתי שזהו זה ושהיא לא עומדת להתאושש. ירדתי במעלית למטה, הייתי אבוד, מנותק לגמרי. לא היה אף אחד שידריך אותי מה לעשות. צלצלתי ליחצ"ן שלה ואמרתי לו שכרגע נפרדתי מטניה". הוא אכן חשב שהיא הלכה לעולמה, אלא שאתמול הוא קיבל שיחת טלפון מבית החולים שבה נאמר לו כי היא עדיין בחיים. בתגובה ענה לבית החולים: "אבל היא מתה, על מה אתם מדברים?", מבית החולים נמסר לו: "לא, היא לא. היא עדיין בחיים והיא ממש כאן".

טניה רוברטס 1980. AP
טניה רוברטס ב-1980/AP

"לטניה יש מחלה לא מוגדרת שהתחילה מזיהום בדרכי השתן", הוסיף ואמר. "היא לא חטפה קורונה. היום הרופאים אמרו לי שעדיף לתת לה למות ולסיים את חייה. הכליות שלה גמורות, כיס המרה שלה גמור, הכבד שלה גמור. יש לה גם זיהום נוראי בדם. הרופאים אומרים שאין סיכוי שהיא תחזור לעצמה, והיא תמיד אמרה לי שהיא לא רוצה להיות נכה. אני לא יודע מה אני הולך לעשות, זה שובר את ליבי".

רוברטס, בת לאם יהודיה, התפרסמה בעיקר כנערת בונד לצד רוג'ר מור בסרטו האחרון כסוכן 007, "רצח בעיניים" מ-1985. עוד קודם לכן, ב-1980-81, כיכבה בעונה החמישית והאחרונה של "המלאכיות של צ'ארלי" כאחת מהמלאכיות. לצופים בימינו היא זכורה בעיקר בזכות תפקידה כמידג' פינסיוטי, אמה של דונה בסדרה "מופע שנות ה-70", שבה הייתה חלק מהקאסט החל משנת 1998 ולמשך שלוש עונות, ואז חזרה להתארח מספר פעמים בעונות המאוחרות. מעבר לכך כיכבה רוברטס בשלל סרטי אימה ואירוטיקה לאורך שנות השמונים והתשעים, והתארחה בסדרות כמו "ספינת האהבה".

עוד בוואלה!

בן זוגה של טניה רוברטס התבשר בזמן ריאיון מצולם כי היא עדיין חיה

לכתבה המלאה
טניה רוברטס, לורה פריפון. Gabe Palacio/Getty Images, GettyImages
טניה רוברטס עם בתה הטלוויזיונית, לורה פריפון. שתיהן שיחקו ב"מופע שנות ה-70"/GettyImages, Gabe Palacio/Getty Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully