וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער מעין כרם שהרג את כל משפחתו "פוטר בהסכמה" מעבודתו

12.1.2021 / 12:01

אחרי שידור סדרת הדוקו "המניע" (yes), החלו גולשים רבים לחפש את זהותו של מי שהרג בגיל 14 את הוריו ושתי אחיותיו בשנת 1986 - ומאז זהותו נשמרה בסוד. כיום הוא בן 49, נשוי ואב לילדים. אתמול הוא פוטר בהסכמה ממקום עבודתו, שם עבד בתפקיד בכיר

טריילר "המניע"/yes דוקו

סדרת הדוקו "המניע" שמשודרת בימים אלו ב-yes ממשיכה לעורר סערה אחרי סערה. הסדרה, שיצרו טלי שמש ואסף סודרי, חזרה אל סיפור רצח המשפחה בעין כרם שאירע בשנת 1986. הבן הצעיר במשפחה, שהיה בן 14 בלבד באותה עת, הרג מטווח אפס את הוריו ושתי אחיותיו הגדולות. במהלך החקירה הודה הנער במעשה וטען כי נכנס בו שד ששכנע אותו לעשות זאת. בית המשפט הרשיע אותו אז בהריגה בלבד והוא ריצה עונש של שש שנים בלבד (מתוך תשע שנגזרו עליו), שלאחריהן יצא לחופשי.

זהותו של הנער נשמרת בסוד עד היום מתוקף הגנה עליו ב"חוק הנוער" המגן על קטינים שביצעו פשעים בהיותם קטינים. בסדרה נחשף עוד כי אותו נער ירש את כל כספיו המשפחה ואת רכושה, לאחר שהורשע בהריגה ולא ברצח. עוד נחשף כי הוא התחתן והביא ילדים וכיום הוא בן 49. אותו גבר עבד בתקופה האחרונה בתפקיד בכיר מאוד בחברה בורסאית, אולם אתמול - לאור הסערה שהתעוררה עקב שידור הסדרה - הוא "פוטר בהסכמה" מתפקידו.

המניע. yes דוקו,
פוטר מעבודתו. "המניע"/yes דוקו

מאז שידור הסדרה ב-yes דוקו, ניסו גולשים רבים לאתר את זהותו של הנער ורבים מהם הצליחו לאתר את שמו ואת תמונתו. אמיר שואן, כתב התכנית "הצינור" של רשת 13, אף איתר אותו במקום עבודתו וניסה לשאול אותו שאלות, אך הוא סירב לענות וברח מהמקום. בכתבת מגזין שצילמה לתכניתה "שישי" (רשת 13) צלצלה איילה חסון לרעייתו, שיודעת על מעשי העבר שלו, אך האחרונה סירבה לשתף פעולה.

עוד בוואלה!

הרצח היה מזעזע. הסרט שעשו עליו מטלטל, ואת מה שקרה אחרי ההקרנה - לא אשכח לעולם

לכתבה המלאה

ריאיון עם יוצרת הסדרה טלי שמש ב-103fm:

  • עוד באותו נושא:
  • המניע
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully