וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר מכה שנית: "טהרן" של כאן 11 תחזור לעונה שנייה - גם באפל טיוי פלוס

26.1.2021 / 18:00

סדרת המתח המצליחה של תאגיד השידור הציבורי תמשיך לעקוב אחרי עלילותיה של המרגלת הישראלית בבירת הרפובליקה האסלאמית, בגילומה של ניב סולטן. הצילומים יחלו בחודשים הקרובים, והעונה השנייה צפויה לעלות לשידור לקראת סוף 2021

פרומו "טהרן" עונה 1 פרק שמיני ואחרון/כאן 11

עכשיו זה רשמי: סדרת המתח המצליחה "טהרן" של כאן 11 יוצאת לעונה שנייה בשיתוף עם אפל טיוי פלוס, כך הודיעה היום (שלישי) חברת אפל. הצילומים יחלו בחודשים הקרובים, והעונה השנייה תעלה לשידור לקראת סוף 2021 הן בישראל והן בארצות הברית, כשגם בה תככב ניב סולטן בדמותה של הסוכנת תמר רביניאן, שנשלחה לבירת הרפובליקה האסלאמית.

"טהרן" נוצרה על ידי משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן, נכתבה על ידי משה זונדר ועמרי שנהר ובויימה על ידי דני סירקין. לצד סולטן, כיכבו בעונה הראשונה לירז צ'רכי, מנשה נוי, אסתי ירושלמי, והשחקנים ההוליוודיים שון טאוב ונאביד נגהאבן ("הומלנד"). בהפקת הסדרה של כאן ואפל טיוי פלוס שותפים גם חברת הפצת התכנים הקנדית, Cineflix Rights, שולה ודנה הפקות ו-paper plane productions. ג'וליאן לרו ואלון ארניה חתומים גם הם על הסדרה כמפיקים שותפים.

ניב סולטן מתוך הסדרה "טהרן" של כאן 11. באדיבות כאן 11,
תחזור גם בעונה השנייה. ניב סוטלן בסדרה "טהרן"/באדיבות כאן 11

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, באחרונה פרסמה הפקת "טהרן" קול קורא לניצבים דוברי פרסית בפורום ישראלי של יוצאי איראן בפייסבוק - וקיבלה כאלף פניות. לשם השוואה: לפני העונה הראשונה ובטרם המכירה לאפל, קול קורא דומה זכה למענה מכחמישים דוברי פרסית בלבד - עדות נוספת להצלחתה של הסדרה.

עוד בוואלה!

מנשה נוי: "אני לא בגיל לתקווה, זה טוב לצעירים. מה שהיה הוא שיהיה"

לכתבה המלאה

"בכאן 11 שמחים להכריז על תחילת ההפקה של העונה השנייה של סדרת המתח טהרן", מסרה טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד כאן. "בכך, ממשיך תאגיד השידור לבסס את מעמדו כבית של היצירה הישראלית. שיתוף הפעולה המתמשך עם ענקית התוכן אפל מאפשר את הפקת התוכן המושקע והאיכותי עבור הציבור הישראלי, ומהווה מקפצה ליוצרים המקומיים לשוק הבינלאומי. הפקה בסדר גדול כזה נותנת דחיפה נוספת לאנשי התעשייה המקומית בתקופה כל כך קשה ומחזקת את ההכרה הבינלאומית בכוחה ובייחודיותה של התרבות והטלוויזיה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully