וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאוון רייצ'ל ווד סיפרה שהתעלל בה - מרילין מנסון פוטר מחברת התקליטים

2.2.2021 / 11:00

"הוא טיפח אותי כנערה והתעלל בי בצורה מחרידה במשך שנה. שטף לי את המוח ועברתי מניפולציה כדי שאהיה כנועה" - כך תיארה השחקנית אוון רייצ'ל ווד את יחסיה עם מרילין מנסון, שהובילה לארבע מתלוננות נוספות. בתגובה פוטר מנסון מהלייבל ומהסדרות בהשתתפותו

אוון רייצ'ל ווד על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
"סיימתי לחיות בפחד". אוון רייצ'ל ווד/GettyImages

בפוסט באינסטגרם חשפה השחקנית האמריקנית היהודיה אוון רייצ'ל ווד את מסכת ההתעללות המחרידה שעברה מידיו של הזמר מרילין מנסון. השניים היו במערכת יחסים שהחלה ב-2007. ווד הייתה אז בת 19 ומנסון - או בריאן וורנר בשמו האמיתי - היה בדיוק כפול מגילה, בן 38. ב-2010 השניים התארסו ואז גם נפרדו. כעת חושפת ווד מפורשות שהזוגיות הזאת לוותה בהתעללות.

"שמו של המתעלל שלי הוא בריאן וורנר, המוכר לעולם גם כמרילין מנסון", כתבה ווד אתמול (שני). "הוא התחיל לטפח אותי כשהייתי נערה והתעלל בי בצורה מחרידה במשך שנים. הוא שטף לי את המוח ועברתי מניפולציה כדי שאהיה כנועה. סיימתי לחיות בפחד מנקמה, הכפשה או סחיטה. אני כאן כדי לחשוף את האיש המסוכן הזה ולהפנות אצבע אל התעשיות הרבות שמאפשרות לו להמשיך, לפני שיהרוס עוד חיים. אני עומדת עם הקורבנות הרבים שכבר לא ישתקו".

בעבר רמזה ווד בנוגע לטיבה האמיתי של הזוגיות שלה עם מנסון. ב-2019 העידה בפני הסנאט בקליפורניה כדי לקדם חוק שיזמה, במסגרתו תוארך ההתיישנות על אלימות במשפחה לחמש שנים, במקום שלוש שנים כפי שהיה לפני כן. ווד סיפרה בעדותה שסבלה מהתעללות מידיו של בן זוג לשעבר, בלי לנקוב בשמו.

"אזרתי אומץ לעזוב כמה פעמים, אבל הוא היה מתקשר לביתי ללא הרף ומאיים להרוג את עצמו", חשפה השחקנית. "באחת הפעמים חזרתי כדי לנסות לנטרל את המצב, הוא איגף אותי בחדר השינה שלנו וביקש ממני לכרוע ברך. ואז הוא קשר אותי בידיים וברגליים. ברגע שהייתי מרוסנת הוא היכה אותי וחשמל חלקים רגישים בגופי במכשיר עינויים שנקרא 'violet wand'. מבחינתו זו הייתה הדרך בשבילי להוכיח את נאמנותי. הכאב היה מייסר. הרגשתי כאילו עזבתי את הגוף שלי וחלק ממני מת באותו יום". נוסף לכך, בריאיונות בעבר סיפרה ווד כי נאנסה פעמיים בחייה - פעם אחת על ידי בן זוגה ופעם אחרת על ידי בעלים של בר.

הפוסט של ווד באינסטגרם גרם לארבע נשים נוספות לחשוף שחוו התנהלות דומה מצדו של מנסון - כולל התעללות נפשית, פיזית ומינית. אישה בשם שרה מקניל חשפה כי מנסון הטיח אותה על הקיר ואיים לחבוט בפניה במחבט בייסבול שאחז בידו. גם אחרי שיחסיהם הסתיימו היא עדיין סובלת מפוסט טראומה ובעיות נפשיות שלא חוותה לפני כן. אישה אחרת בשם גבריאלה סיפרה שמנסון נהג לקשור ולאנוס אותה פעמים רבות. היא הייתה ממררת בבכי על הרצפה והוא היה אומר לה שבצורה הזאת הוא אוהב אותה. נוסף לכך אילץ אותה לצרוך סמים יותר במינונים שגופה לא היה יכול להתמודד איתם. לדבריה, בעקבות היחסים עמו היא ניסתה להתאבד.

עוד בוואלה!

אנחנו והם: המשטרה יוצאת רע כמעט מכל כתבה במהדורת החדשות

לכתבה המלאה
מרילין מנסון. Richard Shotwell/Invision/AP, AP
התעללות נפשית, פיזית ומינית. מרילין מנסון/AP, Richard Shotwell/Invision/AP

בעקבות ההאשמות פוטר מנסון מהלייבל לומה ויסטה, שעמו עבד מאז 2015 והוציא שלושה אלבומים. "לאור ההאשמות המטרידות של אוון רייצ'ל ווד ונשים אחרות שנקבו בשמו של מרילין מנסון כמתעלל בהן, לומה ויסטה תחדל לקדם את אלבומו הנוכחי באופן מיידי", נכתב בהודעה. "בגלל ההתפתחויות הנוגעות לכך, החלטנו גם לא לעבוד עם מרילין מנסון בפרויקטים עתידיים כלשהם".

לאחר מכן פוטר מנסון גם מהסדרות בהשתתפותו. רשת סטארז הודיעה שמחקה את נוכחותו מפרקים עתידיים של "אלים אמריקאים". "בשל הטענות שהועלו נגד מרילין מנסון, החלטנו להסיר את הופעתו מהפרק שנותר, האמור לעלות בהמשך העונה", נמסר מטעם רשת הכבלים. "סטארז עומדת ללא עוררין עם כל הקורבנות והניצולים מהתעללות". מנסון אמור היה גם להופיע בשני פרקים עתידיים בסדרת האימה "Creepshow" של רשת AMC, אך זו הודיעה שהפרקים לא ישודרו.

מנסון מצדו פרסם תגובה - גם כן באינסטגרם. "מן הסתם האמנות שלי והחיים שלי הם כבר זמן רב מגנט למחלוקת, אבל ההאשמות האחרונות האלה הן עיוותים נוראיים של המציאות", כתב. "היחסים האינטימיים שלי תמיד היו לגמרי בהסכמה עם שותפות בעלות הלך-מחשבה דומה. בלי קשר לאיך - ולמה - אחרים בוחרים לסלף את העבר, זאת היא האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully