וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאתטי" או "מדהים"? צפו בהופעה של הוויקנד במחצית הסופרבול 2021

8.2.2021 / 6:00

הוויקנד ממשיך לכבוש פסגות, והלילה כיכב על אחת הבמות הנצפות ביותר בעולם, במהלך המחצית של הסופרבול. הוא עשה זאת בלי אורחים, אבל עם הרבה רקדנים וכמובן גם עם הלהיט "Blinding Lights". הביקורות שנויות במחלוקות, אז צפו בהופעה ושפטו בעצמכם

הסופרבול התקיים הלילה (בין ראשון לשני) עם הרבה פחות קהל מהרגיל, כמתבקש מהקורונה, ותוך ניסיון גדול ככל הניתן לחפות על המושבים הריקים. חלק מהמסורת השנתית הזו, שזוכה בקביעות לנתוני הצפייה הגבוהים ביותר בארצות הברית ונצפית גם ברחבי העולם, הוא מופע המחצית. מדי שנה מתייצבים כוכבי המוזיקה הגדולים בעולם כדי לספק שואו. בשנה שעברה היו אלה ג'ניפר לופז ושאקירה, ולפניהן הופיעו מארון 5, ג'סטין טימברלייק, ליידי גאגא, קולדפליי וליידי גאגא.

הפעם,את הבמה כבש הוויקנד, נישא על גלי הצלחת הענק של אחד משירי השנה המובהקים של 2020, "Blinding Lights" (כולל כאן במצעד של וואלה! תרבות ו-eco99fm), איתו חתם כצפוי את המופע בסופרבול. נוסף לכך, ביצע גם את להיטיו הגדולים מאז ראשית הקריירה, בהם "Can't Feel My Face", "Starboy" וגם "The Hills", שיצא באמצע העשור הקודם אבל בעקבות ההופעה הלילה, חזר לעשירייה המובילה ב-iTunes האמריקאי. כעת יש למוזיקאי לא פחות משבעה שירים בטופ טן, כולל ארבעה בחמישייה הראשונה.

בריאיון לבילבורד סיפר הזמר הקנדי - שמו במקור אייבל טספאיה - כי השקיע במופע שבעה מיליון דולר מכספו שלו, כדי לדייק בחזון האמנותי שלו ולהקנות לקהל שבבית "חוויה קולנועית". ואכן, התוצאה התכתבה עם לא מעט סרטים, וכיאה לעידן הקורונה, כולם מז'אנר האימה - למשל, "אנחנו" של ג'ורדן פיל והקלאסיקה הצרפתית "עיניים ללא פנים".

התגובות ברשתות היו שנויות במחלוקת. היו כאלה שהגדירו את ההופעה כ"מדהימה", ולעומת זאת כאלה שאמרו כי היא "מאכזבת" ו"פאתטית". מי צודק? צפו בה במלואה ושפטו בעצמכם.

מבחר תגובות להופעה

עוד בוואלה!

מיוחד למצעד הבינלאומי: מארינה וגיא מנטש בקאבר אקוסטי ל"דה וויקנד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully