וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהשוותה בין השואה למצב הנוכחי: כוכבת "המנדלורי" פוטרה

11.2.2021 / 11:20

השחקנית ג'ינה קראנו פוטרה מהחברה המפיקה את הסדרה "המנדלורי" שבה היא משתתפת, לאחר שפרסמה באינסטגרם פוסט שבו רמזה כי להיות רפובליקני כיום זה כמו להיות יהודי בתקופת השואה: "יהודים הוכו ברחובות לא על ידי חיילים נאצים אלא על ידי שכניהם"

ג'ינה קראנו. AP
"פוסט מתועב". קראנו/AP

השחקנית ג'ינה קראנו פוטרה מחברת לוקאספילם המפיקה את הסדרה "המנדלורי" שבה היא משתתפת, לאחר שפרסמה ברשתות החברתיות מספר פוסטים מעוררי מחלוקת, ובראשם פוסט שבו רמזה כי להיות רפובליקני כיום זה כמו להיות יהודי בתקופת השואה ותהתה במה שונה רדיפת היהודים בגרמניה הנאצית לבין רדיפת אנשים שמחזיקים בדעות אחרות כיום. "ג'ינה לא מועסקת כרגע ואין כוונה להעסיקה בעתיד", מסרה החברה. "הפוסטים שפרסמה, אשר פוגעים באנשים על רקע זהותם התרבותית והדתית, מתועבים ובלתי מקובלים".

קראנו, שהייתה בעבר לוחמת מפורסמת ב-MMA, גילמה באחרונה את קארה דון בסדרה המצליחה של דיסני פלוס - "המנדלורי". הפוסט שפרסמה עורר סערה ענקית, שבעקבותיה החל קמפיין הגולשים fireginacarano#. הפוסט אמנם נמחק על ידי קראנו אך החברה החליטה לפטר אותה. בנוסף לכל אלו, גם הסוכנות שמייצגת אותה החליטה לנתק עמה כל קשר. בפוסט שעורר סערה כתבה קראנו באינסטגרם: "יהודים הוכו ברחובות לא על ידי חיילים נאצים אלא על ידי שכניהם, אפילו על ידי ילדים. מאחר שהיסטוריה ערוכה, רוב האנשים לא מבינים היום שעל מנת להגיע לנקודה שבה חיילים נאצים היו יכולים לאסוף אלפי יהודים, הממשלה הייתה צריכה תחילה לגרום לשכניהם לשנוא אותם משום שהם יהודים. איך זה שונה מלשנוא מישהו רק בגלל דעותיו הפוליטיות?".

ג'ינה קראנו. AP
פוטרה. קראנו/AP

זו לא הפעם הראשונה שקראנו עומדת במוקד סערה בגלל הערותיה הפוליטיות. בנובמבר האחרון היא פרסמה מספר ציוצים שבאחד מהם לעגה לאנשים שנשמרים מהקורונה וחובשים מסכות ובשני טענה שהבחירות לנשיאות ארצות הברית זויפו ולמעשה המנצח הוא טראמפ. "החברה חיפשה סיבה זמן רב כדי לפטר אותה. היום היה הקש ששבר את גב הגמל", מסר גורם בסביבת החברה לתקשורת האמריקנית.

עוד בוואלה!

יורה מהמותן: "המנדלורי" של דיסני פלוס מעלה יותר שאלות מתשובות

לכתבה המלאה

הפוסטים שגרמו לפיטורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully