וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קולר: "אני שבורה וכואבת, לא ידעתי על ההתנהגות של ארז, לבי עם הנפגעות"

19.2.2021 / 13:20

שותפתו של ארז דריגס ליצירת "חזרות" כתבה פוסט בעקבות פרסום העדויות שלפיהן הטריד מינית ארבע נשים: "ארז סיפר לי שהוא מכור למין בהחלמה. ארז התנהג התנהגות פסולה ואלימה שלא הייתי מודעת אליה". המפיק אסף אמיר: "נקבל כל החלטה של התאגיד לגבי עתיד 'חזרות'"

קטע מהסדרה "חזרות" של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות/כאן 11

על רקע פרסום העדויות נגד השחקן ויוצר "חזרות" ארז דריגס, שלפיהן הטריד מינית ארבע נשים, הגיבה הבוקר (שישי) שותפתו ליצירה ולסדרה נועה קולר. בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה קולר כי היא "שבורה וכואבת". היא הוסיפה כי לא הייתה מודעת להתנהגותו המטרידה והמינית שלו וסיימה בכך שכתבה שאין לה מושג מה יעלה בגורל העונה השנייה של "חזרות".

"אני שבורה וכואבת", כתבה. "ארז חבר ופרטנר שלי לעבודה וליצירה. לא הייתי מודעת להתנהגויות האינטימיות, המטרידות והמיניות שלו בשום רמה. זה לא סוג הקשר שלנו. אנחנו מנהלים חיים אישיים נפרדים ומכבדים את הפרטיות זה של זו, בטח בכל מה שנוגע למיניות. מה שכן ידעתי, זה שלפני ארבע שנים, במהלך הכתיבה של 'חזרות', ארז כינס אותי לשיחה והתוודה בפני שהוא מכור למין בהחלמה. ניסיתי להבין לעומק מה זה אומר, והוא שיתף אותי בכך שהוא הולך לקבוצת תמיכה, שיש לו פסיכיאטר ופסיכולוג מלווה איתו הוא בקשר יומיומי. שאלתי אותו אם הוא עשה מעשה פלילי או אלים כלפי מישהי והוא אמר לי שמעולם לא, ושכל האינטרקציות המיניות שלו היו תמיד חוקיות ובהסכמה מלאה. בנוסף, ביקש ממני שנכניס לסדרה דמות של מכור למין כחלק מההחלמה וכדי לעורר שיח ציבורי בנושא.

נועה קולר. ראובן קסטרו
"הלב שלי כואב על הנפגעות". קולר/ראובן קסטרו

"פגיעה מינית היא דבר קשה מאוד שאני מגנה בכל תוקף. הלב שלי כואב על הנפגעות. ארז התנהג התנהגות פסולה ואלימה שלא הייתי מודעת אליה. הפרטים שנחשפו שברו אותי. זה לא ארז שאני הכרתי ואני עדיין מתקשה לעכל. אני מעודדת נשים וגברים שנפגעו לדבר ולחשוף את המקרים והטראומות. השינוי שקורה הוא שינוי מבורך וחשוב מאוד. אני שמחה שהוא קורה. הוא חשוב לי באופן אישי כאישה וכאמא.

"אני חושבת שחשוב שארז לוקח אחריות על מעשיו בעבר ומטפל בעצמו כבר שנים רבות, כדי שלא יהיו עוד נפגעות. אני רוצה להאמין שאדם יכול לשנות את דרכיו, ויחד עם זאת אני לא יודעת אם יש, ומהי הדרך להקל על הנפגעות. לגבי המשך 'חזרות' אין לי מה לומר כרגע, זה נראה לי לא חשוב, ובאמת נגמרו לי המילים. היצירה לא חשובה כמו החיים. אני מחבקת את כל השותפים ליצירה שכואבים יחד איתי".

עוד בוואלה!

אני זו שפוצצתי את פרשת ארז דריגס, והאמת שגם כואב לי עליו

לכתבה המלאה
אסף אמיר. ראובן קסטרו
"כאב לנו לקרוא". אסף אמיר/ראובן קסטרו

אסף אמיר, השותף השלישי ליצירת "חזרות" ואחד ממפיקי הסדרה, כתב אף הוא הודעה בעקבות חשיפת העדויות נגד דריגס: "זה מאוד מעציב ומכעיס. הודעות הטקסט שפורסמו הן בוטות ופוגעניות וכאב לנו מאוד לקרוא אותן. הפרסום מדבר על משהו שקרה לפני מספר שנים. לא היה לנו בהפקה שום מושג לגבי התנהלותו של ארז. פגיעות מיניות מכל סוג שהוא, על כל הרצף, הן נוראיות ובכוחן למוטט נפגעות ונפגעים.

"אני מאמין בכל ליבי שלהתנהגויות מהסוג הזה לא היה שום חלק ביצירה של חזרות. ליצירת קולנוע וטלוויזיה אין ערך כשהיא כרוכה בפגיעות מיניות או ביחסי כוח פוגעניים. לגבי ארז, נודע לי בימים האחרונים מראיונות שנתן בעיתונות ,שבמשך שנים הוא בתהליך טיפולי כדי שהדברים הקשים שנעשו לא יישנו. בעיני זה כשלעצמו בעל ערך מסוים. באשר ל'חזרות', אנחנו בקשר עם התאגיד ונקבל כל החלטה שלהם הקשורה לעתיד הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully