וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": מספיק לצקצק על דרור כאילו להיות רכלן זו התכונה הכי נוראית בעולם

25.2.2021 / 8:16

במשך עונה שלמה דרור תפקד כקול ההיגיון בבית, פישר בין אנשים, חיבק את מי שהיה צריך, ניקה, בישל, והיה חמוד ומשעשע יותר מכל הדיירים ביחד. אז הוא קצת אוהב לרכל, אז מה? בנוסף: בין ההתנהגות המחרידה של רמי לבין ההוקעה שלו כ'אלים בפוטנציה' מפרידים קילומטרים

פרומו "האח הגדול", העזיבה של דרור/רשת 13

הרשו לי להתעלם מהופעתו התלושה של זאב רווח ומהמשימה המשעממת שמי שהמציא אותה היה מסטול מהתחת בוודאות, ולעבור מיד לעיקר:

בשבוע האחרון כמעט התחלתי לחבב את יהודה, נשבעת בזהבה בן. מאז שהוא עם אלמוג הוא יותר חמוד, והיה איזה רגע שבו הם התכרבלו יחד בחוץ והוא ליטף לה את הפנים, ואשכרה נראה אחלה גבר, לא כמו מישהו שמתחשק להפיל עליו מכונת חטיפים. זה לא החזיק. בשנייה שהפרידו אותו מאלמוג לצורך המשימה ההרקוליאנית של ייצור האנרגיה לצורך פרסומות, הוא התחיל להפגין סממני גמילה קשים. מהר מאד איבד את קור רוחו, השד השתלט עליו, והוא פצח בריבים קטנוניים עם כל מי שלידו. איזה איש מתיש, באמא. רק אותו שמעתי כל המשימה. 20 דקות, לא 20 דקות, מתחלפים, לא מתחלפים. זה הגיע עד כדי הטחה בקארין "אכלתי מהר יותר ממך צהריים, הסטופר שלי לא הגיוני". סתום כבר.

ואם כבר מדברים על חוסר הגיון, תגידו, אתם השתגעתם? נכון, רמי התנהג מחריד באותם רגעים שבהם היה "משועמם" (ואחוז דיבוק, כפי הנראה), ונוצרה מהומה שלמה סביב התקרית. שלא תבינו לא נכון, טוב שהדברים האלה עולים לשיח, אבל מכאן ועד להוקעה שלו כ'אלים בפוטנציה' מפרידים קילומטרים של שכל ישר. לינור עצמה אומרת את זה הכי טוב בכל ריאיון שעשתה מאז היציאה מהבית. הדברים הם יותר מורכבים ממה שהם נראים בתוכנית של שעה וחצי שדוחסים לתוכה 24 שעות של התרחשויות, ולמרות שזה נראה רע, רמי לא באמת כזה.

תחשבו על הפעמים שבהן התנהגתם כמו פסיכים - האם זה כל מה שאתם? לא, כי בן אדם הוא מצבור של המון תכונות והתנהגויות, ואם כל אחד היה מגדיר את עצמו לפי הרגע הכי גרוע שלו בחיים, באמת אללה יוסטור. ניסיתי להמשיך לכעוס, אבל זה לא החזיק. כבר ברגע שבו כולם קיבלו את מדי חברת החשמל והוא אמר לליאור שכולם נראים בהם כמו מהנדסים "ואנחנו נראים כמו עובדי תחזוקה", פויסתי וסלחתי לו. זה בן אדם חמוד, אינטליגנטי ומצחיק שעשה טעות, טעות טיפשית וחמורה, אבל טעות. ברח לו התוכי? כן. התבלגנה לו המגירה? חד משמעית. אבל אלים ומיזוגן? הרחקתם לכת.

האח הגדול, 24 בפברואר 2021, העזיבה של דרור. רשת 13, צילום מסך
הדברים מורכבים יותר. רמי ורד, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

קלטתם באיזה מצב רוח טוב ג'וזי מאז שליהודה יש מישהי להתאבסס עליה ונועה עזבה את הבית? ירדה לו אבן מהלב. אבן בביקיני, אבל בכל זאת. מצד שני, הוא די פרנואיד מאז הגמר המדומה. הקונספירציה החדשה שהמציא כדי להצדיק לעצמו את הכישלון במשימות ממש יצירתית. תנו לי לראות אם הצלחתי לעקוב אחרי חוט המחשבה של האיש שמתחנן בצרפתית לאלוהים שיגן עליו מקופסת קונפטי. לטענתו דרור, רמי ואורן מתאמים את בחירת ראש הבית ביניהם לפי צבע הקפה שדרור שותה וצבע החולצה של זהבה. הגיוני, הא? ועוד בבית מרושת מצלמות, לגמרי סביר שהם הצליחו לארגן ביניהם את המזימה המורכבת הזאת בלי שמישהו בקונטרול ישים לב. וגם - איך זה עובד? אם הקפה של דרור הוא 25% חלב סויה ואורן לובש מכנס שבע שמיניות, מכפילים אותם זה בזה, ואז מחלקים את הגיל של דרור בגובה של רמי ובוחרים במי שהמספרים נותנים את הגימטריה של ראשי התיבות של שמו? בסדר.

נכון שהיה דיבור קצת מוזר על צבע של קפה שלא הבנתי, אבל מצד שני גם אלמוג וקארין פתאום חברות טובות, ואף אחד גם לא טרח להראות לנו איך זה התחיל. הגיע הזמן שנתרגל למשחק המחבואים שמשחקת איתנו העריכה המקוטעת של התוכנית. הם מצפים שנשלים לבד את החסר? אין שום בעיה, אני על זה:

קארין הבינה שתרגיל "נדלקתי על יהודה" שלה אמנם השאיר אותה עוד שבוע אבל לא מחזיק מים, במיוחד כשלא נותר כל זכר לרגשותיה הענוגים כלפיו כשרבה איתו בזמן המשימה. אז קמה קארין בבוקר שאחרי ההדחה של לינור ואמרה לעצמה "אין מצב מאמי, את מלכה, תזכרי מי את בחוץ, בקריית גת" והחליטה לחשב מסלול מחדש. מה זה אומר? להתחבר עם אלמוג דחוף ולהסביר לה שכל הסיפור עם יהודה היה בעצם סימפטום מפוסט טראומה מיוחדת של מלכות יופי, למצוא מהר מישהו חדש ולייצר איתו "רומן".

אז מי פנוי באלנבי? דניאל. לינור הלכה, והיא נותרה הבחורה היחידה הרווקה בבית שיכולה לייצר איתו משהו. וכך שמה קארין בצד את הסלידה שלה מהמהלך המשונה שלו עליה לפני שבועיים, וקראה לו לבוא למיטתה, כדי להגיד לו לילה טוב באופן מיוחד. למה? כי אם הוא יזרום (והוא יזרום) יצא לה מזה עוד שבוע בתוכנית.

עוד בוואלה!

דרמה באח הגדול: דרור קונטנטו החליט לעזוב את הבית

לכתבה המלאה
האח הגדול, 24 בפברואר 2021, העזיבה של דרור. רשת 13, צילום מסך
יודעת איך להישאר משבוע לשבוע. קארין, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

וצריך לדבר על הפיל שבבית. סליחה, פילה. דרור קונטנטו פתאום החליט לעזוב את התוכנית, לכאורה בלי סימנים מקדימים או סיבה ברורה, לפחות לפי פרצופי הדיירים ההמומים בפרומו של הערב. אבל לא צריך לנחש יותר מדי, כי מה שהוא אמר בחדר האח הוא כנראה האמת - אם עד השבוע הוא היה שלם עם ההתנהגות שלו בבית, לאחרונה הפה הגדול שלו התחיל לסבך אותו, והוא מרגיש שהוא הולך לאיבוד, ושאולי הוא לא חזק כמו שהוא חשב. אישית, אני מצטערת שהוא הלך. הוא היה אחד המרעננים של החורף הזה, ולדעתי הוא צריך להיות מבסוט מעצמו גם אם התפלקה לו קצת דרורה הרכלנית. אז הוא פישל קצת. בקטנה. כמה תגובות של "טוב שהוא הלך", ו"נחשף במערומיו" קראתי ביממה האחרונה, מי שישמע.

אנשים כל כך המומים דווקא מהמוסריות של דרור, שלגמרי עמד בכל הציפיות ויותר - במשך עונה שלמה הוא תפקד כקול ההיגיון בבית, פישר בין אנשים, חיבק את מי שהיה צריך, ניסה בכל כוחו לא לקחת צדדים, ניקה, בישל, והיה חמוד ומשעשע יותר מכל הדיירים ביחד. יאללה, מספיק לצקצק עליו כאילו להיות קצת רכלן זו התכונה הכי נוראית בעולם. מה עדיף? חצי מהחברים שלכם מכחישי קורונה שמתקהלים ברגעים אלה בשדרות רוטשילד לחגוג פורים לפני שמתחילה האכיפה, ועל דרור אתם באים? כי אתם מושלמים ו"האח הגדול" זו תוכנית של נימוסין והליכות? די, די כבר.

אם כבר מדברים, צריך להודות לדיירים של "האח הגדול", שמאפשרים לנו להתמקד במחדלים שלהם במקום בחרא של עצמנו, ולהעמיד פנים שאנחנו טובים יותר, בעוד שאנחנו ממש לא. מן הראוי שנזכור זאת בזמן הכתישה הבלתי נלאית וחסרת המודעות. בטח גם ככה חצי מהתגובות הן של אנשים שמעמידים פני נעלים מדי בשביל ה"תוכנית הצהובה והרדודה הזאת". מה שלא נכון - למען הסר ספק, הייתי צופה בה גם אם זו לא הייתה העבודה שלי והייתי פקידה בבנק. תוכנית היא טיפשית בדיוק במידת הדביליות של הצופה בה. למרות שבפרק האחרון הם אשכרה טחנו מים - אבל בינינו, מי לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully