וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז דריגס: אני מסתובב שנים עם הבושה, אני רק מקווה שיסלחו לי

28.2.2021 / 18:00

יוצר הסדרה "חזרות" הגיב באריכות לתחקיר "פוליטיקלי קוראת" שחשף טענות להטרדה מינית לכאורה, והתנצל: "הלוואי ולא הייתי כותב את הדברים ההם, הייתי רוצה להאמין שהסדרה וכל ההצגות שיצרתי, שגרמו לאנשים לבכות ולצחוק, שכל זה לא ימחק בגלל אותן הודעות נוראיות"

ארז דריגס. ראובן קסטרו
"מתנצל מעומק הלב". דריגס/ראובן קסטרו

יוצר סדרת הטלוויזיה "חזרות", ארז דריגס, הגיב היום (ראשון) באריכות על תחקיר "פוליטיקלי קוראת", שחשף טענות על הטרדה מינית לכאורה מצידו באמצעות הודעות טקסט. בפוסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו, דריגס התנצל על המעשים, והביע תקווה שיסלחו לו.

"הלוואי ולא הייתי כותב את הדברים ההם", כתב דריגס, "הייתי רוצה להאמין שהסדרה וכל ההצגות שיצרתי, שגרמו לאנשים לבכות ולצחוק, שכל זה לא ימחק בגלל אותן הודעות נוראיות"

נועה קולר. קשת 12, צילום מסך
יש סיכוי שהעונה השניה של "חזרות" תקרה בכל מקרה? נועה קולר וארז דריגס/צילום מסך, קשת 12

בפוסט התייחס דריגס להתמכרותו למין, שלטענתו גרמה לו להיות "דמות מביכה, גסה, חסרת רגישות ומרוכזת בעצמה". בהמשך הוא מסביר שהוא לא משתמש בהתמכרות כתירוץ וכותב: "אני לא מסתתר מאחורי ההתמכרות שלי, היא לא הסיבה לכל דבר לא טוב שעשיתי או אעשה בחיי. אבל היא הובילה אותי לחיות אורח חיים כזה שכלל גם לא מעט פגיעה בעצמי ובאחרים. למעשה, זו ההגדרה המובהקת ביותר לשאלה האם אתה מכור או לא".

"ישנו הרבה חוסר ידע בנוגע להתמכרות למין וכחלק מההתמודדות שלי בחרתי להעלות את המודעות ולהציף את הבעיה בסדרה, בדמותו של עופר, ומאוחר יותר גם דיברתי עליה באותו ראיון עיתונאי. אולי הייתי צריך לעשות יותר, אבל אני לא בטוח שהייתי מוכן עד הסוף לחשיפה טוטאלית", כתב.

עוד בוואלה!

אני זו שפוצצתי את פרשת ארז דריגס, והאמת שגם כואב לי עליו

לכתבה המלאה

הפוסט המלא של דריגס

כזכור, את הפרשה פוצצה כתבת וואלה! אופיר סגרסקי, כשחשפה התכתבויות עם דריגס בעמוד הפייסבוק שלה, שבהמשך הפכו לתחקיר ב"פוליטיקלי קוראת". בטור שפרסמה בשבוע שעבר באתר כתבה: "אין לי עניין בנקמה כזו או אחרת בדריגס, ואין לי הנאה בסבל שלו. אני יכולה רק להניח שהוא סובל כרגע, מפני שלא יצר איתי כל קשר מאז פרסום הפוסט. במקום מסוים גם נוח לי שלא פנה, יש בזה משהו מביך. בפשטות, לא נעים לי ממנו. לא נעים לגרום לאדם כאב, גם אם הכאיב לנשים רבות. יכול להיות שאני חומלת מדי, ויכול להיות שאני חומלת דווקא כי אני זו שזרקה את הגפרור הבוער. מפחיד לקחת עתיד של אדם בידיים שלך, ובדיעבד, מבלי להתכוון, נראה שזה מה שעשיתי. בחלומות הפרועים ביותר שלי לא דמיינתי שפוסט כזה יוביל לאייטמים במהדורות המרכזיות של חברות החדשות".

אחרי פרסום התחקיר, בכירים בתאגיד "כאן 11" הודיעו כי נשקלת האפשרות להפיק עונה שניה לסדרת הלהיט "חזרות" ללא השחקן הראשי והיוצר, דריגס. הבוקר, לאחר שבעיתון "הארץ" נחשפו טענות גם נגד שחקן נוסף בסדרה, שמיל בן ארי, כבר עלו מתוך התאגיד קולות שקראו לבטל את המשך הסדרה לחלוטין. מעניין יהיה לראות אם ההתנצלות ולקיחת האחריות של דריגס תשנה משהו במערך קבלת ההחלטות, או שגורלה של הסדרה נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully