וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקסיסטית להחריד": טיילור סוויפט נגד סדרת הלהיט של נטפליקס

1.3.2021 / 20:22

הזמרת לא אהבה בדיחה על חשבונה בסדרה החדשה "ג'יני וג'ורג'יה". 2010 התקשרה והיא רוצה בחזרה את הבדיחה העצלה והסקסיסטית להחריד שלה", כתבה. "אולי נפסיק להשפיל נשים חרוצות על ידי הגדרת החרא הזה כמצחיק?"

טריילר לסדרה "ג'יני וג'ורג'יה"/נטפליקס

טיילור סוויפט לא קיבלה יפה את הבדיחה על חשבונה בסדרת הלהיט של נטפליקס, "ג'יני וג'ורג'יה". הדרמה הקומית החדשה של ענקית הסטרימינג עוקבת אחר אם צעירה, ג'ורג'יה, ובתה בת -העשרה ג'יני. במהלך ויכוח בין השתיים על דייטים ומערכות יחסים, אומרת הנערה לאמה, "מה אכפת לך? את עוברת על גברים יותר מהר מטיילור סוויפט".

מאז שעלתה הסדרה ביום רביעי שעבר, הפכה השורה לוויראלית בקרב מעריציה הנזעמים של הזמרת ברשתות החברתיות, שהצביעו על העובדה שהיא במערכת יחסים רציפה כבר ארבע שנים, כך שהבדיחה עבשה ולא רלוונטית.

הערב (שני) הגיבה גם סוויפט עצמה בטוויטר. "היי, 'ג'יני וג'ורג'יה', 2010 התקשרה והיא רוצה בחזרה את הבדיחה העצלה והסקסיסטית להחריד שלה. אולי נפסיק להשפיל נשים חרוצות על ידי הגדרת החרא הזה כמצחיק?", כתבה. "כמו כן נטפליקס, אחרי 'מיס אמריקנה' התלבושת הזאת לא נראית עליכם חמודה. חודש היסטוריית נשים שמח, אני מניחה". "מיס אמריקנה", כזכור, הוא הסרט התיעודי על סוויפט שעלה בנטפליקס בינואר 2020.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ג'יני וג'ורג'יה. נטפליקס,
לא הצחיקה את סוויפט והמעריצים. "ג'יני וג'ורג'יה"/נטפליקס

זו אינה הפעם הראשונה שסוויפט מתקשה לקבל בדיחות על חשבונה. בטקס גלובוס הזהב מ-2013, שכמו אתמול הונחה על ידי טינה פיי ואיימי פוהלר, התרו בה המנחות להתרחק מבנו של מייקל ג'יי פוקס כדי שלא תשבור את לבו. חודשים לאחרים מכן התבטאה סוויפט בחומרה עם הציטוט, "יש מקום מיוחד בגיהנום לנשים שלא עוזרות לנשים אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully