וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד לנתניהו: התראיין למהדורת כאן, או שלא תוזמן לשאר הערוצים והתחנות שלנו

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 14:59

לאחר שראש הממשלה נתניהו התראיין לחדשות 12 ו-13 אבל מיאן להתראיין בכאן 11, בתאגיד סרבו לבקשותיו להתראיין בתחנת הרדיו כאן רק"ע, המשדרת בשפות זרות, ולהתראיין במכאן 33, המיועד לציבור הערבי, והחליטו כי עד שלא יתראיין בכאן 11 לא יתראיין באגפים אחרים של כאן

בווידאו: מאות מפגינים מול מעון רה"מ נגד השחיתות השלטונית, זה השבוע ה-38/צילום: ניב אהרונסון

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין לחדשות 12 ולחדשות 13 אבל מיאן להתראיין בחדשות כאן 11, בתאגיד כאן סרבו לבקשתו להתראיין בתחנת הרדיו כאן רק"ע, המשדרת בשפות זרות, ולבקשתו להתראיין בערוץ מכאן 33, המיועד לציבור הערבי. בתאגיד כאן הוחלט כי עד שלא יתראיין נתניהו בכאן 11, לא יראיינו אותו באגפים אחרים של כאן, ובהם רק"ע ומכאן 33.

כזכור, במערכת הבחירות הנוכחית ראש הממשלה בחר כי ריאיון הבכורה שלו יהיה ליונית לוי בחדשות 12, ולאחר מכן התראיין פעמיים לחדשות 13 - פעם לאודי סגל ופעם לאיילה חסון. לעומת זאת, נתניהו לא הסכים להתראיין אפילו פעם אחת לחדשות השידור הציבורי כאן 11, שפנו אליו מספר פעמים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש ממשלת צ'כיה אנדריי באביש וראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן במהלך הצהרות לתקשורת 11 במרץ  2021. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
סרב להגיע לכאן 11. ראש הממשלה בנימין נתניהו/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

יצוין כי נתניהו התראיין לפני כשבועיים לתכנית "הבוקר הזה" של אריה גולן בכאן ב' (הריאיון שעורר הדים בעקבות אמירתו המזלזלת של נתניהו "פאקה פאקה שאשא שאשא"). עם זאת, גם הריאיון הזה היה במקביל לריאיון אצל המתחרה הישיר בגלי צה"ל, "בוקר טוב ישראל", וכמו כן מדובר ברדיו ונתניהו לא הגיע לטלוויזיה בעברית של התאגיד.

עוד בוואלה!

בעקבות הריאיון עם נתניהו: יונית לוי הגישה את התפטרותה, חדשות 12 סירבו לקבלה

לכתבה המלאה
מנכ"ל תאגיד כאן, אלדד קובלנץ. ניב אהרונסון
מנכ"ל תאגיד כאן, אלדד קובלנץ/ניב אהרונסון

מכאן נמסר בתגובה: "ראש הממשלה מוזמן בכל עת להתראיין ברדיו כאן רק"ע, מכאן וכאן 11 כפי שעשה בעבר. בתאגיד תוהים מדוע בלשכתו מסרבים להתראיין לשידור הציבורי בטלוויזיה הישראלית בעברית, בשעה שראש הממשלה מתראיין לכל הערוצים המסחריים".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully