וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה באמת קרה?! נחשפה פדיחה של ג'ואי ב"חברים" שכולנו פספסנו עד היום

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 0:06

האו יו דוינג? מעריץ "חברים" גילה טעות מפדחת שקרתה לג'ואי בפרק של העונה החמישית של הסדרה, אך יש רבים שמסרבים להאמין שזה אמיתי. יצאנו לבדוק

פדיחת ההלבשה של ג'ואי בחברים שאף אחד לא שם לב אליה/@thebradleymarcus

כל מי שצפה (וצופה בפעם המאה) ב"חברים" יודע שיש בה לא מעט חורים בעלילה וטעויות עריכה כואבות, אך על הטעות הבאה אף אחד משום מה לא עלה עד היום. מעריץ של הסדרה הבחין בפדיחת הלבשה שקרתה לג'ואי טריביאני בפרק 17 בעונה החמישית של הסדרה (The One with Rachel's Inadvertent Kiss) ובדק האם העוקבים שלו בטיקטוק יצליחו גם הם לעלות על הטעות.

בסרטון נראה ג'ואי מנסה למצוא את הדירה של השכנה בבניין ממול, אך מגיע בטעות לדירתו של רוס. במהלך מאמציו הראשונים לאתר את הדירה, רואים את ג'ואי סופר את הדלתות במסדרון וכשהוא מעריך שהגיע לדירה הנכונה, דופק בדלת ומגלה שם את רוס. אלפים צפו בסרטון והתקשו להבין על מה המהומה. "אני לא מבין מה לא בסדר, אתה יכול להסביר? אתה מנסה לעבוד עלינו כדי שנצפה בזה שוב ושוב?", שאל אחר ואחר הוסיף: "מה אנחנו אמורים לראות פה?". הביטו בקטע ונסו למצוא את הטעות בעצמכם:

טוב, האמת שנתנו לכם רמז די עבה, אך לאלו שעדיין לא שמו לב לטעות: חולצתו של ג'ואי מתחלפת לה בין רגע. בזמן שג'ואי מחפש את הדירה של השכנה ממול, רץ במסדרון ודופק בדלת הוא לבוש בחולצה מכופרת בצבע בורדו, אך ברגע שרוס פותח את הדלת, ג'ואי נראה לבוש בסוודר שחור עם רוכסן. משתמש הטיקטוק Thebradleymarcus כתב על גבי הסרטון: "מפיקי חברים החליקו דברים בעונה החמישית" ובתגובות רבים חשבו כמוהו.

רגע הוא בחולצת בורדו מכופתרת:

פדיחת ההלבשה של ג'ואי ב"חברים". @thebradleymarcus, צילום מסך
פדיחת ההלבשה של ג'ואי ב"חברים"/צילום מסך, @thebradleymarcus

ושניה אחרי זה הוא בסריג שחור:

פדיחת ההלבשה של ג'ואי ב"חברים". @thebradleymarcus, צילום מסך
פדיחת ההלבשה של ג'ואי ב"חברים"/צילום מסך, @thebradleymarcus

בהמשך הסיבה לפדיחת ההלבשה נחשפת: ג'ואי חוזר לחפש אחר השכנה פעם שנייה כשהפעם הוא יוצא אליה בריצה מהבית לבוש באותה חולצה מכופתרת בצבע בורדו שראינו בחיפושיו הראשונים. כלומר בשלבי העריכה לקחו קטע מהפעם השנייה שהוא מחפש את השכנה ותפרו אותו על הפעם הראשונה.

פדיחת ההלבשה של ג'ואי ב"חברים". @thebradleymarcus, צילום מסך
רגע, עכשיו אנחנו כבר מבולבלים - חולצה שלישית?!/צילום מסך, @thebradleymarcus

רבים סירבו להאמין שהסצנה הזאת אמיתית וטענו שהמשתמש עצמו ערך ככה את הסרטון משתי הסצנות השונות בפרק, אך כל מי שיצפה בפרק יגלה שזה דווקא אמיתי לגמרי. הנה כל עלילות ג'ואי בפרק שיוכיחו זאת:

הלכנו לבדוק איך זה נראה במקור - מוזמנים לגלות בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully