וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אוז חושף כי יצביע "כחול-לבן": "חייבים גמילה מנתניהו וגנץ הוא ההפך הגמור"

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 9:42

המוזיקאי וסולן "טיפקס" פרסם פוסט שבו כתב את דעתו על כל מפלגה בישראל, וסיכם באמרו כי הפעם יצביע לראשונה לגנץ: "אדם שאין לו פטיש לשררה, חבר טוב, אדם טוב שמוכן לשלם מחירים. ההיפך מנתניהו החשדן והמתוחכם - גנץ נותן אמון ופיו וליבו שווים"

קובי אוז וטיפקס/צילום: דייב שחר, עריכה: אביב ארגז

המוזיקאי קובי אוז פרסם פוסט בפייסבוק שבו כתב את דעתו על כל מפלגה שמתמודדת לכנסת ה-24 ובסופו של דבר חשף כי יצביע לראשונה למפלגת כחול-לבן בראשות בני גנץ. "אני באמת חושב שאנחנו צריכים גמילה מהסגנון של נתניהו והכי הפוך מביבי זה גנץ, אדם שחושב על הכלל ולא על עצמו, אדם שאין לו פטיש לשררה, חבר טוב, אדם טוב שמוכן לשלם מחירים. ההיפך מנתניהו החשדן והמתוחכם - גנץ נותן אמון ופיו וליבו שווים".

בפוסט הארוך פרש קובי אוז את עמדותיו לגבי כל אחת מהמפלגות המתמודדות והסביר למה לא יצביע לכל אחת מהן. על מפלגת "ישראל ביתנו" כתב בין השאר כי יתאפק לא לסנן "קללה חרישית על ראשו של ליברמן שלקח מריצה וזרק את הדמוקרטיה הישראלית למזבלה עם הגאונות של העלאת אחוז החסימה ל-3.25". על "הציונות הדתית" כתב: "יותר מדי נוגדנים ללהט"ב ודרבוקות, הם לא משתלבים בחפלה של חיי". על "יהדות התורה" כתב שאין סיבה או טעם להצביע למפלגה נטולת נשים.

באשר למפלגת "יש עתיד" כתב אוז כי הוא מאוד אוהב את יאיר לפיד אולם הוא "לא אוהב את הקשרים שלו להון ולעיתון ומודאג מהקילר אינסטינקט המוחבא שלו לחבוט בחרדים ופה ושם בערבים". על מרצ כתב: "נטולת עזוז, כהרגלה צודקת בצד, לא חותרת למגע, לא מחפשת אתונות ולא מוצאת מלוכה". למפלגת ש"ס הוא פרגן כשכתב שחבריה עובדים למען הציבור, אך הבהיר כי זו "מפלגה שלא הצליחה להשיב את עטרת יהדות המזרח ליושנה בגלל התבטלות מוזרה בפני הליטאים" ולפיכך לא יצביע לה.

קובי אוז טיפקס. מיה ברקאי,
הולך לראשונה עם גנץ. אוז/מיה ברקאי

לגבי "תקווה חדשה" כתב אוז כי הוא מעריך את האומץ של גדעון סער "להצמיח עלים ירוקים מתחת לסלעי נתניהו בצוקי מנהיגי הליכוד הצחיחים" אך הבהיר כי זו "מפלגה לא דמוקרטית ועצם הקמתה מעידה על התיאשות מהצבעת הבוחר הליכודי". על הליכוד כתב שזו המפלגה הכי טובה בישראל משום שהיא דמוקרטית ומייצגת את כל גווני הציבור, אך הבהיר כי הבעיה עם הליכוד היא נתניהו. "אם הייתי צריך עורך דין שייצג אותי בעת צרה הייתי מחפש אדם כמו נתניהו, משלם לו בוכטות כסף, מעלים עין מכל מיני שחיתויות קטנות ומחכה לנצחונות שהוא ינחיל לי בעזרת חכמתו וחלקלקותו. אבל כמנהל הוא גרוע, חשדן, סחיט, פחדן, מקפיד לא לתת אף פעם את התפקיד הנכון לאיש הנכון, שם כל מכשול אפשרי לחבריו, כדי שלא יאפילו עליו, מתכנן תוכניות חלולות שהן תפאורה בלבד ואם משהו מצליח למישהו באורח פלא הוא גם אץ ורץ כדי לגנוב את הפוקוס, הזרקורים והכותרות, סאקר של אהבה, שלא לדבר על ההפרד ומשול (...). עורך דין חלקלק זה לא מה שאנחנו צריכים בעת הזאת. מדינת ישראל זקוקה לאובראול, היא צריכה קבלן שיפוצים אמין ולא עורך דין שפיץ. מבחינתי נתניהו הוא מנהל שנס ליחו אך גם פוליטיקאי ענק ויש לומר לו שלום ותודה".

עוד בוואלה!

ביבי צלצל למנכ"ל פייזר 30 פעם. הוא גם ייקח אותנו לבחירות 30 פעם. ככה זה כשאובססיבים

לכתבה המלאה

אוז ממשיך וכותב כי לא יצביע ל"ימינה" כי בנט ושקד לדעתו צריכים להיות בליכוד, ומוסיף כי מפלגת העבודה היא מפלגה מצוינת: "אני בעד סוציאל דמוקרטיה ואוהב שיוויוניות מגדרית ואת רוב המועמדים אני בסה"כ מחבב כולל את איבתיסם מראענה שלדעתי שואפת לטוב ומבטאת אמת גם כשלא נעים לנו לשמוע, לדעתי הציונות מספיק חזקה כדי להכיל בתוכה גם את כאבו של המובס".

עם זאת, מסכם אוז כי הפעם יצביע לראשונה כחול-לבן: "אני יודע שלהיות תמים בפוליטיקה המתנגחת שלנו זה לא טרנדי ואפילו נלעג (תראו איך כחלון התרסק) אבל בשביל שנלמד מחדש לתת אמון - הייתי רוצה לקדם מנהיגות שיודעת לתת אמון וכחול לבן האמינו מכל הלב שראש הממשלה הבלתי חליפי הוא איש של מילה - אני מכבד אותם על זה, זו גבורה להמשיך להיות אמיתי ומאמין בעולם של שקרנות ואולי זו התרופה שלנו, נקדם את הטוב והתמים ונדחק קצת את הערמומי. בגלל האומץ שהיה להם להציב את עצמם בחזית העשיה, הם תפסו אלף פעם שועלים ליכודיים נאמנים שניסו לחטוף תרנגולת ועוד תרנגולת לטובתו האישית של נתניהו. אז הפעם אצביע לראשונה כחול לבן ואקווה שהפוסט הבא יהיה בעוד קדנציה שלמה של ממשלה יציבה כלשהי".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי אוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully