וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול 2021: זהבה בן היא הזוכה של העונה, ג'וזי זירה שני

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 0:09

לגמר שנערך בהפתעה הגיעו ששת הדיירים אורן אסידו, אלמוג חדד, קארין עליה, תום חיימוב, זירה ובן. בתום עונה בת 108 ימים, הודחה ראשונה חדד, ואחריה אסידו ועליה. חיימוב הגיע למקום השלישי

גל ותום, "האח הגדול"/רשת 13

אחרי עונה מותחת ורוויית יצרים, הגיעה התכנית "האח הגדול" אל סיומה עם ניצחונה של הזמרת זהבה בן. למקום השני הגיע הדי ג'יי והדוגמן ג'וזי זירה, ואחריהם הגיעו בהתאמה תום חיימוב, עו"ד מתל אביב; קארין עליה, דוגמנית ושחקנית מתל אביב; אורן אסידו, שף מכפר סבא; ואלמוג חדד, קצבית מראשון לציון. מנצחת העונה תיקח איתה פרס בגובה מיליון שקלים.

הזוכה הגדולה של האח הגדול - זהבה בן, 23 במרץ 2021. מיכה לובטון,
הזוכה הגדולה של העונה. זהבה בן ברגע ההכרזה/מיכה לובטון

לפני כשבועיים הדיח האח הגדול את אחד הדיירים המרכזיים ביותר - יהודה יצחקוב - לאחר ריב חריף שהתגלע בינו לבין רמי ורד שהודח בשבת האחרונה. הוויכוח החל כשרמי הלך לישון וביקש מיהודה ואלמוג לשמור על השקט. השניים החלו להתקוטט מילולית זה עם זה, עד שבמהלך הוויכוח אמר יהודה לרמי: "את כל הדברים האלה תגיד לי בחוץ". רמי ראה בדברים הללו איום מרומז, והוויכוח עלה לטונים גבוהים. כשיהודה הוזמן לחדר האח הגדול הוא איים על רמי באופן מפורש: "הוא יבוא אלי ככה כשאני יושב עם מישהי? אני א*** את אבא שלו על זה. וכשהראש שלו על הרצפה ואני א*** את אמא שלו. אני אגרור את הראש שלו ככה על המדרכה ובוא נראה אם הוא ידבר ככה".

עוד בוואלה!

מודחי "האח הגדול" שפטו מי ראוי להגיע לגמר. מה הקשר בכלל ל"ראוי"?

לכתבה המלאה
האח הגדול, ג'וזי זירה. רשת 13, צילום מסך
יסתפק במקום השני. ג'וזי זירה/צילום מסך, רשת 13

יהודה לא היה הדייר היחיד שיצא מבית האח הגדול שלא במסגרת הדחה מסודרת. קדם לו מעצב האופנה דרור קונטנטו שהודיע לאח הגדול כי הוא מעוניין לסיים את שהותו בבית האח "לאחר שהחליט שזהו הזמן הנכון עבורו לעזוב ולחזור לחייו שמחוץ לבית". בתחילת העונה יצא הדייר אלימלך קשתי מבית האח הגדול לאחר שנחשף כי הוא נמצא בהלי משפטי בגין הכאת מאבטח מבוגר. רשת 13 מסרה אז כי החליטה "לאפשר לקשתי לצאת מבית האח הגדול, על מנת שיוכל להתמודד עם הטענות שנשמעו נגדו בימים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully