וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודי אלן תקף, דילן פארו התפרצה בבכי: הריאיון שמסעיר את אמריקה

עודכן לאחרונה: 28.3.2021 / 20:36

וודי אלן שבר שתיקה טלוויזיונית ארוכת שנים בריאיון ל-CBS, בו הגיב להאשמות לפיהן תקף מינית את בתו המאומצת דילן פארו בעודה בת שבע - "זה כל כך מגוחך, שאפילו לא היה צריך לפתוח בחקירה". בתגובה, דילן פארו התפרצה בבכי - "איך אפשר להאמין לו?"

טריילר הסדרה "אלן נגד פארו"/HBO

רגע לאחר ש-HBO סיימה לשדר בארצות הברית את ארבעת פרקי "אלן נגד פארו", החליט וודי אלן לשבור שתיקה טלוויזיונית ולהעניק ריאיון נדיר - אופציה שיוצרי סדרת הדוקו הציעו לו בזמנו, אך הוא לא נענה. הריאיון שודר היום (ראשון בבוקר שעון ארצות הברית), והוא התייחס בו להאשמות שעלו בסדרה, לפיהן תקף מינית את בתו המאומצת דילן פארו, בעודה בת שבע, ולאחר מכן הפעיל את קשריו כדי לטייח את הפשע ולהשתיק אותה ואת אמה המאמצת, זוגתו לשעבר מיה פארו.

הריאיון שודר ב-CBS, שספגו כמובן ביקורת רבה על עצם השיחה, וגם על המסגור שלה. מיד לאחריו, שודרה שיחה עם דילן פארו, והמגיש לי קאוון פנה לצופים ואמר - הנה שתי הגרסאות, עכשיו תחליטו אתם מהי האמת. נוסף לכך, כמי שצפה במשדר, אני חייב לומר שהגישה של המראיינים כלפי אלן היתה אוהדת יותר ותוקפנית פחות מאשר זו שהפגינו כלפי בתו.

תזכורת: החטא של אלן, לפי העדות של מיה פארו ולפי עדויות וראיות שתומכות בה, מרובע. ראשית, הוא פיתח אובססיה כלפי בתם המאומצת, דילן פארו, ותקף אותה מינית כשהיתה בת שבע; שנית, הוא שלח את ציפורניו לבת מאומצת אחרת שלה, סון יי פרווין, ובהיותה קטינה, צילם אותה באופן פורנוגרפי והחל לנהל איתה מערכת יחסים (לאחר מכן הם הפכו לבעל ואישה, וחיים ביחד עד היום); שלישית, הוא מעולם לא לקח אחריות על כל זה, וממשיך להתכחש למעשיו עד רגע זה; ורביעית, הוא נעזר בכוחו בתור אחד האנשים המוערכים בהוליווד כדי להפעיל מכביש לחצים ולהשתיק אותה וכל מי שידבר נגדו.

וודי אלן בריאיון. צילום מסך מ-CBS,
וודי אלן בריאיון/צילום מסך מ-CBS

"למה שמישהו בן 57, שמעולם לא האשימו אותו בכלום, יתקוף פתאום מישהי בת שבע"? אמר אלן בריאיון. "ולמה שאעשה את זה דווקא בזמן קרב על משמורת מול אמא שלה? זה כל כך מגוחך, שאפילו לא היה צריך לחקור את העניין".

"אני מאמין לדילן", הוסיף אלן. "היא היתה ילדה טובה, ואני מאמין לה שהיא מאמינה לזה. היא לא ממציאה, היא לא משקרת, היא מאמינה לזה", הצהיר, בהתייחסו לגרסה שלו לסיפור - מאז שהתפרסמו ההאשמות, הוא טוען כי מיה פארו שטפה את מוחה של דילן כחלק מן הנקמה שלה בו לאחר פרידתם.

"מעולם אפילו לא ישנתי בבית של מיה", ציין בביטול כשנדרש לדון באמה של דילן. "היחסים בינינו לא היו אמורים להתפתח לנישואים, אלה היו קשרי נוחות".

בדומה לפארו, רבים מן השחקנים שעבדו עם אלן בעבר הצהיר שלעולם לא יעבדו איתו יותר. "הם טיפשים", אמר על כך. "הכוונות שלהם טובות אולי, אבל הם מנציחים שקר ומצטרפים לרדיפה אחר אדם חף מפשע".

לסיום, אלן דיבר גם על יחסיו עם סון יי פרווין, שהתחילו כשהיתה קטינה. "משטרת המוסר, שקובעת מה נכון ומה לא נכון, היתה דווקא ניצבת בצידי, ואומרת שרוב הנשים שיצאתי איתן בחיי היו 'בגיל הנכון'", העיר על כך, וציין אקסיות כמו מיה פארו ודיאן קיטון. "סון יי היא יוצאת הדופן, ואם היו אומרים לי שאתחתן עם אסייתית צעירה ממני, שלא באה מהשואו-ביז, הייתי אומר שאין סיכוי - אבל זה קרה, וזה הקשר הכי עמוק שהיה לי".

עוד בוואלה!

הערצתי את וודי אלן, אבל הסדרה עליו הבהירה לי שהוא אשם במיוחס לו

לכתבה המלאה
אלן נגד פארו. HBO,
דילן פארו בת השבע מתוך "אלן נגד פארו"/HBO

לאחר מכן, הגיעה תורה של פארו, שלהנאתה של CBS לא יכלה לעצור את הדמעות והתפרצה בבכי באמצע הריאיון.

"אהבתי את אבא שלי, וזה הפך את הפגיעה שלו לקשה הרבה יותר", הצהירה. "הוא לקח אותי לעליית הגג, הורה לי לשכב על הבטן ואז שכב מאחורי ותקף אותי מינית. הוא גם היה מבקש ממני לשכב לידו במיטה, כשהוא בתחתונים וכשאני בתחתונים".

"הוא משקר כל הזמן", הוסיפה בדמעות. "קשה לי לשמוע את הקול שלו ולראות אותו. מי יכול לקנות את הסיפור שלו שאימא שלי שטפה לי את המוח? איך זה אמין יותר מהעדות שלי? אימא שלי מעולם לא הדריכה אותי בשום צורה".

דילן פארו בריאיון. צילום מסך מ-CBS,
דילן פארו בריאיון/צילום מסך מ-CBS

דילן פארו גם התייחסה לכך שבזמנו, הפרשה לא הגיעה להליכים משפטיים מכיוון שהיתה תלויה בעדות שלה, והתובע לא רצה לגרום לה טראומה נוספת ולהעלות אותה לדוכן בגילה הצעיר ובמצבה השברירי. "בדיעבד", אמרה, "הלוואי שהיו קוראים לי להעיד. גם ככה הייתי בטראומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully